חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפולי חניכיים באמצעות ניתוחים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: איכות חיים תזונה בריאה מנוחה ורגיעה פעילות גופנית

נושא המאמר: איכות חיים כוללת באמצעות אורח חיים מאוזן
מאת: Chana   שמור מאמר למועדפים

החברה שאני מציגה כאן נוסדה לפני מספר עשורים על בסיס הפילוסופיה שאיכות חיים אמיתית מתחילה במניעה, ומניעה מתחילה באורח חיים מאוזן שמקדם נפש בריאה בגוף בריא.
כדי להגיע לאיזון אנו זקוקים לטפל בחמשת הגורמים העיקריים בחיינו, וכשאלה יספקו אותנו נגיע לאיכות חיים טובה יותר; גוף בריא, נפש בריאה, משפחה בריאה, חברה בריאה וכלכלה בריאה.
כדי לטפל בגורמים העיקריים בחיינו התבססה החברה על ארבעה תחומי איכות חיים שלעיתים קרובות אינם זוכים לתשומת הלב המגיעה להם: מנוחה ורגיעה, תזונה, כושר וסביבה.
כל אחד מתחומים אלה חיוניים, אך כולם נתונים גם למתקפה מתמדת; דרישות קצב החיים המהיר, מקשות עלינו להגיע למנוחה ולרגיעה הנדרשים. שיטות יצור מודרניות, קרקע מדוללת, כימיקלים, תוספים והתמכרות למזון מהיר, מקשים על גופנו לקבל את חומרי ההזנה הנחוצים לו. מזהמים סביבתיים קיימים באוויר שאנו נושמים ובמים שאנו שותים. לרוב האנשים אין פנאי לעשות פעילות גופנית.
הרעיון של בית איכות חיים מאפשר לאנשים בכל מקום ליהנות מבתים שבהם ניתן תמיד למצוא מנוחה ורגיעה, תזונה בריאה, הזדמנות לפעילות גופנית והימנעות מזיהום סביבתי.
מצב הבריאות של רובנו מצוי במקום טוב באמצע הסולם שרגליו מונחות בחולי נוראי ואף במוות ושראשו נתון בבריאות המקסימאלית. שאיפתנו היא לטפס במעלה הסולם ככל יכולתנו, אף אם התחלנו בשלבים הנמוכים ביותר.
דבר זה ניתן לביצוע על-ידי תזונה נכונה, מים נקיים, אויר מזוכך, פעילות גופנית, שנת מנוחה, וחשיפה לאיתני הטבע הטבעיים. מוצרי החברה דואגים להשלים את כל החסרים דלעיל, ולהבאתנו למצב מיטבי, בעוד שהפצת המוצרים בין מספר גדול של אנשים ככל שניתן תשפר את בריאות החברה כולה, ואת מצבה הכלכלי.
למעלה משלושים מיליון לקוחות מרוצים ביותר מ- 40 מדינות, מסתמכים על מוצרי החברה, שהיא אחת החברות המובילות בעולם, ובעלת עוצמה ויציבות כלכלית.
אם גם אתה רוצה לקחת חלק פעיל בשיפור איכות החיים שלך ושל אנשים רבים נוספים, צור קשר:
[email protected]


www.nikkenil.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י Chana שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]