חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
התנדבות בחו"ל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: צעצועים חנות צעצועים צעצועים זולים צעצועים ומשחקים

נושא המאמר: חנות הצעצועים שלי
מאת: משה.ע. בעל חנות צעצועים באינטרנט    שמור מאמר למועדפים

מאחר ולא כולנו מומחים גדולים לצעצועים ומשחקים , אנו נעשה קצת סדר בדברים.
מה כדאי ? מה משתלם יותר? וגם קצת, על מוצרים סיניים.

חנות צעצועים
מה כדאי, יקר או זול?
בראש ובראשונה אתם חייבים לסגל את המשפט הזה לעצמכם "אין מתנות יש מציאות" .
מה שאתה משלם זה מה שאתה מקבל, צעצוע שמחירו 5 ₪ שווה 5 ₪, צעצוע שמחירו 20 ₪ שווה 20 ₪ וכן הלאה. עוד לא המציאו צעצוע ששווה 50 ₪ ב-20 ₪, כשימציאו כזה דבר כולם ידעו על זה. מה שכן יש ההפך, צעצוע בשווי 20 ₪ יש כאלו שימכרו ב-50 ₪.
קורה גם לפעמים שיש מציאות לאלו שטורחים קצת לחפש אותם .סוף עונה ,חיסול,סחורות תקועות,סחורה מפשיטת רגל ,או סתם מחנויות שנסגרו.ולכן יתכן שתימצאו מוצרים איכותיים במחירים באמת יותר זולים .
מה לגבי המשחקים הסינים שהם ממש זולים המיוחד ?! לפי מה שכבר הזכרנו בסין, "מה שתשלם זה מה שתקבל" לפעמים זה גם יכול להיות אותו מוצר בדיוק, רק עם יותר או פחות אופציות.
לדוגמא: MP4- יש מכשירים שכביכול כולם נראים בדיוק אותו הדבר, רק שהתוכן שונה .
יש מכשיר רק עם רדיו וזיכרון קטן, ויש מכשיר עם רדיו הקלטה וזיכרון בנפח יותר גדול, לכן מחירו גבוה יותר. ישנם המון מוצרים בשוק שנראים בדיוק אותו דבר, מכשיר אחד מופעל על סוללות והשני ידני, באחד 60 חלקים, בשני 100 חלקים, וכן הלאה. עוד נושא שחשוב לשים לב, לסוגים השונים ולהבדלים הקטנים. בדרך כלל רוב המשווקים לא טורחים להדגיש- וזה לא סוד. זה מאוד מבלבל אם לא שמים לב להבדלים הקטנים, או, אם המוכר לא טורח להעיר את תשומת לבכם.
התשובה :משל למה הדבר דומה - מה יעשה אדם שנמצא בחדר ריק וצריך לשהות שם לילות ספורים וצריך להניח את בגדיו רק לילה אחד על מדף כל שהוא? ילך וירכוש מדף פשוט ויתלה את בגדיו באופן פיראטי,זה ממש לא משנה לו.
מה יעשה אדם שרוצה להתקין מדף בחדרו הקבוע בדירתו היפה? ילך ויקנה מדף איכותי, ואת כל הכלים הנדרשים לביצוע המשימה. בקיצור, ישקיע את המקסימום .

כמו כן בצעצועים, יש שלבים בחיי הילד שצריכים להסתכל קדימה, לרכוש מוצרים שיחזיקו מעמד שיתרמו להתפתחות שיסבו הנאה וכו' ולא משנה גם אם הם יקרים . (לעניות דעתי רוב המוצרים המתחלפים כגון מוצרי עונות. או מוצרים לגילאי מעבר .או כאלו שהיו שימושיים עד שנה הייה ניתן להסתפק במוצרים הזולים כגון חיקויים וכאלה .זה עדיין לא מונע מלבדוק אם החיקוי הוא מספיק טוב חזק תקין ומשתלם-יש המון חיקויים מוצלחים בשוק הצעצועים , לצד חיקויים ברמה מאוד גרועה .)
ויש זמנים שפשוט צריך לקנות סתם משחק או צעצוע פשוט .בזמנים האלה ניתן להסתפק במשהו זול . יש המון חנויות שמציעות צעצועים ומשחקים זולים במיוחד פיצ'יפקס וכאלה . המגוון הוא עצום. פשוט לכו עם התקציב שלכם וחפשו מוצרים בסכום המתאים .אני בטוח שתמצאו יש המון כאלה, ישנם משחקי חשיבה ואסטרטגיה לגלאי 9-99 והגלאים נכונים, גם מבוגרים בגלאי 30 יכולים לשחק ביחד עם ילדים, לדוגמא : דמקה או שש בש –עד כמה שזה מצחיק לפעמים זה נכון במשחקים האלו צריכים להשקיע, אתה קונה פעם אחת. אפשר להגיד לכול החיים .אם המוצר הוא ממש איכותי. אבל אם הוא ממש זול, (כי הוא גם משחק מאוד מבוקש ובדרך כלל משחקים מבוקשים יש להם קופי וכל מיני רמות איכות מ-הכי זול עד הכי יקר לאותו מוצר, וההבדלים הם בעשרות אחוזים ) .אז וודאי שהוא יתפרק לכם ביידים אחרי כמה שבועות . לפעמים יש החושבים מה כבר יכול להיות סה"כ קופסא קטנה עם כמה חלקים .אל תדאגו הסינים חשבו על הכל ואם הם הצליחו להביא לכם את המוצר ביותר זול בכמה שקלים .אז יש סיבה הם מצאו איפה לחסוך .הם כבר ידאגו שזה יתפרק לכם .(שלא נדבר על מהנדסי קלקולים שזה כבר סודות מקצועיים .והמבין יבין )

האם כדי בכלל לקנות צעצועים יקרים ?
רוב הצעצועים היקרים בהחלט שווים את המחיר אפילו שלפעמים המחיר קצת מוגזם
כי בראש ובראשונה מובטח לכם איכות .ואם יש בעיה, בדרך כלל יש למי לפנות ועם מי לדבר .לא משנה עד כמה המוצר מדליק ומגניב וקיצ'י לפעמים הוא יקר רק בגלל הגימיק .נפילה קטנה ואפשר לשמור את החלקים בארון למזכרת.אז אל תקנו מוצרים שאתם לא מכירים, רק בגלל הגימיק. לעומת זאת הרבה לקוחות שלי שואלים זה יחזיק מעמד זה לא ישבר .אז ככה .מי שיגיד לכם על מוצר שלא נשבר ,בעדינות אפשר להגיד שהוא שקרן .מה שכן, יש מוצרים עדינים יותר ויש עדינים פחות, יש כאלו מועדים לפורענות ויש פחות.או שבמילים אחרות אני תמיד אומר ."הוא לא נשבר עד שלא שוברים אותו" כי אם אני יגיד שהמוצר חזק ויהלל בשבחיו, אזיי ילכו הלקוחות הנאמנים שלי לנסות ולבדוק בבית עד כמה הוא באמת חזק. וכשהמוצר ישבר ,אז ישר יבואו אליי בתלונות .כי אני כביכול אמרתי שהמוצר מעולה ......אז לכל מוצר גם ליקר ביותר ולחזק ביותר, יש נקודת טורפה משלו.רק מובטח לכם כביכול שהוא יותר עמיד משאר המוצרים בתחומו.
מסקנה:מוצרים חיוניים שהילד גודל איתם ,או שאמורים להיות לצידו ,כמה שנים טובות.כדי בהחלט לקנות מוצר שמבטיח לך כמה שיותר איכות.
ישנם כאלו המעדיפים לקנות מוצרים לא איכותיים ,וכשהמוצר מתקלקל קונים חדש .
זו גם הסתכלות נכונה שחסר קצת נזילות מזומנים .רק הבעיה שאתה לא יודע מתי הוא יתקלקל יכול להיות שבתוך שנה תצטרך לקנות 3 פעמים אותו מוצר .או שלא .לשיקולכם!

סיני כדאי או לא כדאי?
במוצרים עם עלות יקרה,תלויי כמה העלות של המוצר ביחס למוצר המקורי . אם הוא ממש זול אז לא כדאי אבל אם הוא זול בקצת אז בהחלט שווה . עוד דבר לגבי סין .ישנם הרבה חברות גרמניות שהעבירו את המפעלים שלהם לסין כי הכוח עבודה יותר זול .אבל החומרים נשארו אותם חומרים האיכות אותה איכות . והמפקחים / המהנדסים הם אותם מהנדסים ככה שאין לכם מה לדאוג זה בדיוק כמו כשרות טובה על אוכל . לא משנה מאיפה האוכל ברגע שיש חותמת של כשרות . אתה יכול להיות רגוע, מה שאין כן אצלנו הישראלים שאוהבים זול ואוהבים מציאות .אז היבואנים טורחים רבות בלצעוק על הסיני שיחסוך עוד קצת במוצר והעיקר שיהיה ממש זול ,אח"כ לא משנה מה היה .העיקר שהאריזה אותו הדבר, והכל נראה בדיוק אותו הדבר .וצרכנים אוכלים אח"כ את הקש .קורה לעיתים שלקוחות קנו מוצרים סיניים והמוצר החזיק להם מעמד כמה שנים ,יכול להיות שהיבואן שילם כמה שקלים יותר בסוף זה השתלם לו ולכם . בכל אופן גם בפצ'יפקס צריך לדאוג קצת ,בקשו מהמוכר שידגים לכם /שתשתמשו במוצר לפני שאתם רוכשים אותו .
מסקנה :מאוד תלוי בסיטואציה .סדרי העדיפות הם שונים מפעם לפעם .גם התקציב הוא השיקול לפעמים. נסו לבדוק מה הכי תרוויחו ברכישה זו .שיקלו את החסרונות והיתרונות שהבנו לפניכם .

לכל משחק תפקיד משלו ותרומה משלו בעולם של ילדכם .נסו לשכלל את כל הנתונים וככה תגיעו לבחירה מוצלחת .מה חסר לילדכם, מה כבר יש לו .מה הוא אוהב יותר מה פחות .מה יתרום לו . ומה ממש לא יעניין אותו .מה העלות של המוצר .מה העלות שאתם מרשים לעצמכם.=כנאה זה מה שתרכשו בקנייה הבאה שלכם.

www.c-toys.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משה.ע. בעל חנות צעצועים באינטרנט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]