חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
התהליך המיגע של יצור התפילין והמזוזות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חתונה ירח דבש

נושא המאמר: יר דבש במנהטן
מאת: ל קל אירועים   שמור מאמר למועדפים

עכשיו זה הזמן שלכם, עבדתם קשה ליצור אירוע מושקע, הקפדתם על כל פרט קטן וחגגתם עם מאות אנשים, עכשיו הגיע הזמן לבלות!

איפה? באתר לי-קל חתונה הכנו עבורכם המלצות על חופשת ירח דבש במגוון גדול של מדינות, הפעם החלטנו להתמקד באחת הערים היפות והמיוחדות ביותר בעולם, יוצאים לבלות ירח דבש בניו יורק!

כולם מכירים את מנהטן, אז הנה כמה המלצות על האטרקציות המרכזיות באי המפורסם בעולם:

מנהטן היא רובע בתוך ניו יורק, בעיר חמישה רבעים ומנהטן היא המפורסמת מביניהם ומספר התושבים המתגוררים בה מגיע ללמעלה ממיליון וחצי תושבים. במנהטן תמצאו את בורסת וול סטריט ומטה האו"ם ואתרים בעלי חשיבות עולמית- הדבר הופך את העיר למרכז כלכלי ותרבותי חשוב בעולם.

נניח בצד את ההיסטוריה אבל נספר לכם שבמאה ה 19 העיר החלה לפרוח, גל בנייה גדול הכל לפקוד אותה. סנטל פארק, אחד הפארקים המפורסמים ביותר בעולם הוקם בשנת 1858 ומטרתו הייתה לשמור ריאה ירוקה בין מבני העיר המתפתחת.

פסל החירות שמושך אליו מיליוני תיירים בכל שנה התקבל כמתנה ע"י צרפת בשנת 1886. שייט קצר יוביל אתכם לפסל שנמצא על אי קטן, תוכלו לטייל ברחבת הפסל ולעלות לחלקו העליון. מבט מהאי על מנהטן יחשוף בפניכם את קו הנוף היפה והמרהיב ביותר בעולם.

בניין אמפייר סטייט הוקם בשנת 1931 והיה הבניין הגבוה בניו עד לבניית בניינים התאומים בשנת 1972, לאחר פיגועי 11 בספטמבר בשנת 2001 האמפייר סטייט שב להיות הבניין הגבוה בניו יורק. סיור בבנין יוביל אתכם למעליות שייקחו אתכם עד נקודת התצפית הגבוהה ביותר ומשם ישתקף לכם אחד הנופים היפים בעולם כולו- אין סוף גרודי שחקים ונוף מדהים לנהר ההדסון

ניו יורק משכה אליה גל גדול של מהגרים מאז שמאה ה 19 ותערובות התרביות בה ניכרת היטב, הריחות בלב מנהטן ומגוון המסעדות והמאכלים בהחלט נותנים אווירה אותנטית ומיוחדת. תוכלו ליהנות מהמסעדות הטובות בעולם, מסעדות איטלקיות {יש אומרים טובות יותר מאיטליה} מסעדות צרפתיות ואסייתיות.

וזה רק חלק קטן במה שתמצאו בניו יורק, אם תבחרו לטוב בחורף מובטחת לכם חופשת ירח דבש רומנטית בשלג של ניו יורק, מומלץ!.

חופשת ירח דבש מהנה!

www.lee-kal.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ל קל אירועים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]