חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שמיעתם המדהימה של הכלבים





    קישורי טקסט (לפרטים)




מחשבים ניידים וציוד הקפי במבצע לחץ כאן
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מחשבים מחשב נייד תוכנות חדשות מחשבים

נושא המאמר: Dell מציעה את XP כחלופה לוויסטה
מאת: מאת IDG   שמור מאמר למועדפים

החברה נכנעה ללחץ הלקוחות שלא רצו לרכוש מחשבים בהם מותקנת מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט

יצרנית המחשבים Dell נכנעה אתמול ללחצים מצד לקוחות וויתרה על מדיניותה להתקין רק את מערכת ההפעלה ויסטה במחשביהם של צרכנים ביתיים, כשהוסיפה גם את חלונות XP כחלופה בשישה דגמים. כרגע מציעה החברה את האפשרות החדשה הכוללת את XP כמערכת ההפעלה רק ללקוחות מארה"ב.

Dell מציעה עתה את חלונות XP Home ואת חלונות XP Professional בשני דגמים של מחשבי Dimension השולחניים - ה-E520 וה-E521, ובארבעה דגמים של מחשבי המחברת Inspiron ? ה-1405, 1705, 1505 ו-1501.


"בהחלט הפנמנו את בקשתכם להחזיר את חלופת חלונות XP למחשבי Dell לצרכן הביתי", מסרה החברה בדף Ideas in Action, הקשור לאתר שלה IdeaStorm.

ב-IdeaStorm, אתר שהוקם בפברואר ובו לקוחות Dell יכולים לבקש שינויים, שוכנעה החברה להוסיף את לינוקס כמערכת הפעלה אפשרית. הבקשות לגבי XP החלו להגיע למחרת ההשקה של האתר.

"הייתי רוצה שבמחשבים ביתיים ועסקיים, ובמיוחד במחשבי מחברת, תהיה אפשרות לחלונות XP במהדורות Home ו-Pro כמערכת הפעלה בנוסף לוויסטה עד לפחות שנה אחרי השקתה של ויסטה", כתב javaprog07 בהודעת הפתיחה של הפתיל הספציפי הזה.

מוקדם יותר החודש, החליטה Dell להוסיף את חלונות XP למערכות שנמכרו ללקוחות בעסקים קטנים. באותו הזמן אמר טום ווסט, מנהל שיווק לעסקים קטנים ב-Dell, שמערכות ההפעלה הישנות יותר לא יוצעו לצרכנים. "Dell לא מתכוונת להציע את חלונות XP למשתמשים ביתיים שכן ההעדפה והדרישה הן לטכנולוגיה 'החדשה ביותר והטובה ביותר', וזו כוללת את חלונות ויסטה", כתב בבלוג Direct2Dell.

אתמול כתב ליונל מנצ'אקה, מנהל מדיה דיגיטלית ב-Dell, על השינוי, בהודעה אחרת בבלוג. "אחרי הודעתו של טום ווסט בה נאמר ש-Dell תציע את חלונות XP במערכות המיועדות ללקוחות בעסקים קטנים, רבים מקוראי Direct2Dell הגיבו או שלחו דואר אלקטרוני, וביקשו שנחזיר את חלונות XP גם עבור משתמשים ביתיים. היום אנחנו עושים זאת".

לא הצלחנו לקבל תגובה מיריבתה של Dell, HP, לשאלה האם היא תענה ל-Dell עם חלופת XP ללקוחותיה הצרכניים. כיום, ניתן להזמין את המערכות של HP לעסקים קטנים עם חלונות XP Home או XP Professional, בנוסף לאפשרות לוויסטה Business או Home Basic; את מחשבי החברה לצרכן הביתי, לעומת זאת, אפשר להזמין אך ורק עם ויסטה.

יצרניות כמו Dell יוכלו להתקין את חלונות XP במערכות חדשות עד 31 בינואר 2008; גופים קטנים יותר המרכיבים מחשבים ומשתמשי קצה יוכלו לקבל רשיונות ל-XP עד תחילת 2009.

themarker.captain.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מאת IDG שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]