חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אנדרוס - איי יוון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מיתוג לעסקים עיצוב גראפי לוגו

נושא המאמר: מהו מיתוג עסקי/מיתוג חברה?
מאת: חנוך סולומוביץ - סול לימודי גרפיקה אחד על אחד 036202111   שמור מאמר למועדפים

מהו מיתוג עסקי/מיתוג חברה?כיצד נתחיל לשלב את הצבעים בעבודת העיצוב הגרפי?כיצד נתחיל לעצב ללקוח בכלל?מאיפה נקבל רעיונות? מאת סול לימודי גרפיקה ועיצוב אחד על אחד 036202111 -נתאר את קהל היעד שלנו ולאחר מכן רק אז נתחיל לחשוב איזה אלמנטים עיצובים נתחיל לעצב, -קונספט העיצוב ,נבחר בשקידה רבה כל צבע וצבע על פי תורת הצבעים,ולמה בכלל הם מתאימים לקהל היעד שלנו,כולל הצביעה של האלמנטים האמורים להשתתף בעיצוב הגראפי שלנו,כמו לדוגמא הקומפוזיציה הגראפית,לוגו,בחירת פונטים מתאימה,פרופורציות וסימטריה גראפית, -סקירת מתחרים כללית לפני בכלל שאנחנו מתחילים בכלל לעצב,צריך לאסוף חומר על החברה שלנו ועל מתחריה ולראות איזה קווי עיצוב הם עיצבו ואם אנחנו בכלל מתאימים למשפחה של המוצר שכנראה גם להם יש, -מותג: חברה שהחליטה למתג את עצמה לתת תחושה אחרת ולהדגיש את המוצר שלה בכבוד . -לוגו - סמל החברה חשיבות הצבע למיתוג החברה,דורש חשיבה מרובה לפני בכלל שמעצבים גראפית ,מותגים רבים מזוהים בראשנו בגלל הצבע שאנחנו זוכרים כשרואים את הגרפיקה ולא תמיד אנחנו זוכרים את הסלוגן או הטקסט השיווקי שהם מנסים למכור,הצבע בגרפיקה הוא הדבר הראשון שאמור להעביר ללקוח את המסר,אווירה או רגש כלשהוא קונספט – הרעיון שמוביל ("בסיס קיום") קווים מנחים לביצוע הגרפיקה הקונספט חייב להיות מראה נקי לעיצוב מינימליסטי רצוי לפעמים עם צבע אחד וגווניו הרבים,במידה ויש כבר ללקוח שלנו לוגו בטוח שהוא יעדיף שנשתמש בצבע הלוגו שלו בגרפיקה שנבצע ושנמנע מצבעים אחרים שנוכל לשמור על קו העיצוב שלו, חוץ מעניין העיצוב, יש את עניין המיתוג. לדוגמא: חברת רהיטים ABC – -לוגו – סמל החברה יעוצב גראפית עבור הרעיון המנחה את החברה, -והעבודה בעיצוב גראפי מתחילה בהנאה רבה....... כגון כרטיסי ביקור, ברושורים, שלטים, מודעות פרסום בעיתון, חשבוניות, קבלות, נייר מכתבים, חוברות מידע, מדבקות, פרסום על מכוניות החברה, פרסום חוצות אודות הקמת החברה, קמפיינים פרסומיים, קטלוג החברה שמפרסם, מודעות במקומונים, עיתונות ארצית (פרסום), הזמנה לכנס פתיחת המקום, כרטיסי ביקור לסוכנים, אנשי שיווק, טופסי הזמנה, טפסים פנימיים של החברה, פולדר, קופון מבצעים, אינטרנט – דף בית ועוד. -משפט מפתח לחברה – סלוגן: משפט שאמור לתת למתבונן את החשיבה על הקונספט כולו. במשפט הזה אנחנו צריכים להביע את הרעיון שעומד מאחורי העסק. במשפט הזה אנו צריכים לחדד את הרצון של הקורא להמשיך ולהסתכל במודעה שלנו,במשפט הזה צריך לעורר פליאה ותדהמה במתבונן. שילוב של הצבעים אמור להשתלב הרמונית עם צבעי הלוגו בגרפיקה ונעדיף תמיד להשתמש עם צבע על פי קטלוג חברת פנטון ,בחירת הצבע כשנתחיל לעצב גראפית צריכה לקחת בחשבון גם את הרצון שנרצה לעורר אצל הקורא ואו הצרכן שלנו שאמור בסופו של דבר לעשות טוב ללקוח שלנו מבחינת מכירות,צריכים לחשוב המון כיצד הצרכן שלנו יגיב לכל צבע שנעצב בגרפיקה לכן חשוב מאוד ללמוד בעל פה את תורת הצבעים ,כמו שלא הינו חס וחלילה שמים צבע כחול בעיצוב גראפי למסעדת אוכל חם או מסעדה בשרית הרי צבע כחול אינו צבע מעורר תאבון

www.hanochso.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חנוך סולומוביץ - סול לימודי גרפיקה אחד על אחד 036202111 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]