חיפוש מאמרים

11743 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מה עושה הדולר לשוק הנדלן במבשרת והסביבה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פוטושופ עיצוב בניית אתרים קידום אתרים

נושא המאמר: אם איזה צבעים נעצב גרפיקה ,תורת הצבעים לעיצוב גרפי מאת סול לימודי גרפיקה ועיצוב אחד על אחד
מאת: חנוך סולומוביץ-סול לימודי גרפיקה ועיצוב אחד על אחד 036202111   שמור מאמר למועדפים

תורת הצבעים סול לימודי גרפיקה ממוחשבת ועיצוב –חנוך סולומוביץ-סול לימודי גרפיקה ועיצוב אחד על אחד 036202111 כדי לעצב חובתנו בתור מעצבים גראפיים לשקול היטב איזה צבע נשים בעיצוב הגרפי שלנו וכל זאת כדי שנוכל להעביר מסר, מידע בעזרת תמונות ומילים, המסר והרגשות שבהם צריכים לעבור רק מלהסתכל על המודעה הבאנר או כל דבר אחר שנעצב, להלן רשימה מצומצמת של צבעים וגוונים שאמורים לעזור לנו למכור את המוצר והעברת התחושה הגראפית שאנחנו מנסים להעביר ירוק: רעננות התחדשות פריחה ושגשוג נדגיש גרפיקות של מוסדות חברות המציגות ניקיון במוצרים שלהם,טריות מוצר או מקום,ניקיון וטוהר,מלאות ועוצמת חיים,אביביות והתחלות חדשות,קלילות, רגיעה, חיות, טבע, התחדשות ,ירוק כהה יותר יצביע על הטבע החזק , עוצמה,אמינות, קרירות במידה, מסורתיות, טבעיות, פאר במידה. צהוב: זריחה,התחלה חדשה,צבע המעורר אסוציאציה של שמש,קורן,ידידותיות,אנרגיות, קלילות, קיץ, ילדותיות, שובבות, שמחה, אור, חיים , אנרגיה. כתום: אנרגטיות והרגשה של מרץ, משהו בהרגשה אמור לעשות לנו נעים, ילדים,חמימות, משחקים, משהו שובב, צבע מעורר, ממריץ,תאבון. כחול:אמינות,סמכותיות גראפית,שמרני,חוזק וכוח,מדים ביטחון, צבע עמוק, אפל, קור, אי נוחות במידה קלה, תכלת:רגוע, ריחוף,שלו,מים,ניקיון, שמיים, רוגע, רומנטי, צבעי אוירה , נוסטלגיה ,תחושה,קרירות,והרגשה של תחושה של תקווה סגול:מרגש,חושניות,יצירתיות, משהו ממלכתי, מחייב,ייחודי, צבע עם נוכחות, צבע חזק, אצילות, יוקרה, שמחה, אי נוחות במידה מועטת ותלוי באיזה גוון של סגול נשתמש בגרפיקה. אדום: משהו פראי, ללא גבולות, דם, אימה, מלכותיות, תשוקה, אהבה,תאבון. שחור:עוצמתי,מסתוריות,כבד, צבע אלגנטי, צבע המבליט צבעים אחרים,בסיסי,משתלב עם כל אלמנטים ומדגיש גרפיקה, צבע המשדר חוזק, רשמיות, צבע המשתלב עם כל צבע אחר, כבוד, דיכאון, יקר,מרה שחורה, יוקרתיות,שנאה, כוח . חום: משהו חם, אדמה, שייכות, משפחתיות, אמפטיה, כאב פנימי, נוסטלגיה, זיכרונות, בטחון,תאבון. ורוד:רומנטי,רכות ורוך, מזכיר תינוקות וטף, ילדים, משהו מתוק, עדינות,תמימות, עדינות. לבן: תחושה אחרת של הבלטת אלמנטים גרפיים אחרים,ניקיון,רוגע, טוהר, משהו נקי ומדגיש, אור, תחושה של תקווה, חיים חדשים, עדינות. אפור:מקצועיות,היי טייקי,קלאסי, עצב, שקט, מתוחכם במידה,רשמיות,שקול, שעמום, נצחיות,דאגה, דכדוך. זהב: חוזק,מלכותיות, כסף וכבוד,כבוד למוצר אותו מוכרים, יוקרה, תחושה לא מוסברת ,הבטחה . בורדו:מרגש,סקסי, צבע שנותן חוזק,חם,דינמיקה,דינמיות לשמה,מגרה,פרובוקטיבי, ממלכתיות, דרמתיות,אגרסיביות,אזהרה,סקסיות,מחמם את הלב. שזיף עמוק: יוקרה ,קלאסיות,מלכותיות,עוצמתיות,כבוד,תחושה של הנאה

www.hanochso.co.il/works.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חנוך סולומוביץ-סול לימודי גרפיקה ועיצוב אחד על אחד 036202111 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."