חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צ'י קונג לרוגע ולבריאות - צ'י קונג - טאי צ'י - מדיטציה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מדבקות קיר מדבקות לחדרי ילדים מדבקות לעיצוב הבית

נושא המאמר: מדבקות קיר- הטפטים החדשים
מאת: GreenWeb    שמור מאמר למועדפים

גבירותיי ורבותיי...הטפטים חוזרים לאופנה...וכבר יוצאים ממנה...
אני זוכר את הדירה הישנה של סבתא שלי בשכונת סנהדריה בירושלים, שטיחים מקיר לקיר...חפצי יודאיקה בכול פינה, 2 מרפסות לעשן (כמובן לא בשבת) והקירות עם הטפטים...שהייתי ילד תמיד אהבתי לשחק עם הטפטים שלה שהיו בולטים ונעימים למגע. אז לא הבנתי מה זה טפט? למה אנשים שמים טפט? ואיך הטפט יחזור אל מרכז חיי שאני ואחי נשים טפטים בדירה החדשה שלו בתל אביב 20 שנה מאוחר יותר...
הטפטים חזרו לאופנה...אם במהלך השנים הללו רוב קירות הבתים היו צבועים בלבן (והקיצוניים היו צבועים בשמנת או בקרם) הרי שבשנים האחרונות יותר ויותר מעצבי פנים מצאו את הפתרון לשעמום הקיר הלבן עם התמונות. טפטים... מגוון טפטים בצבעים שונים, עם דוגמאות שונות וצעירות נכנסו אל חיינו...אם פעם הטפט אצל סבתא שלי היה בצבע קרם עם איורים של פרחים ושל דוגמאות "סולידיות" הרי שהטפטים שהדבקתי אצל אחי בדירה בצבעים "צועקים" של צהוב וורוד עם הדפים שסבתא שלי קוראת להם "משוגעים".
לכל דבר טוב יש את הסוף שלו...וכך גם חזרה למודעות של הטפטים מגיע לסופה עם המצאת האלמנט העיצובי החדש: מדבקות קיר.
מדבקות קיר כשמם הם מדקות שנדבקות לקיר צבוע עם סיד או צבע אקרילי. מדבקות הקיר מיוצרות מחומר שנקרא וויניל שהוא חומר אלסטי, רחיץ ושניתן להדפיס עליו כמעט הכול.
היתרונות של מדבקות הקיר לעומת הטפטים הישנים הם רבים. במאמר זה אזכיר רק מספר מועט שלהם.
1. בדירות השכורות לרוב אי אפשר לשים טפט מכיוון שגירוד הטפט הורס את הטיח של הקיר וצריך להשקיע בבעל מקצוע שיתקן את זה כאשר השוכרים עוזבים את הדירה- מדבקות הקיר ניתנות לקילוף מהיר ללא חשש לפגיעה בקיר.
2. דירות שכורות- לפעמים לאחר שנה בדירה (או אפילו זמן קצר יותר) אתם רוצים לחליף דירה מסיבות כאלו ואחרות, בטפטים יישארו דבוקים לקיר כאשר את מדבקות הקיר אפשר לקלף ולקח...(כמובן שכדאי לקנות מדבקות חדשות אך לחסכנים בנינו אפשר להדביק שוב...).
3. מהירות הדבקה- על מנת להדביק טפט יש למצוא שטח בבית שבו נוכל לפרוס ניילון (שהרצפה לא תתלכלך), לפרוס עליו את הטפט, למרוח אותו בדבק טפטים, להכין את הקיר עם עוד דבק טפטים,להרים את הטפט לקיר..לוודא יישור (מאוד חשוב!) עם הגליל ליד או עם הפינה ואז לוודא שאין בועות ואוויר נסתרות בטפט....וואוווו כמה עבודה מסורבלת... את מדבקות הקיר פשוט מקלפי..מחליטים איפה רוצים אותם ובאיזה זווית ומדביקים...נשמע קל יותר ומהר יותר, לא?
4. גלילים- הטפטים הישנים מגיעים בצורת גלילים כאשר מדביקים אותם כסטריפים מהתקרה לרצפה... אין מקום לשינויי...אם רוצים פרח על הקיר..הוא יהיה חייב להיות עם "מסגרת".
5. מגוון רחב של אפשרויות- כמו הסעיף הקודם...במדבקות קיר אין גבול לעיצוב... אפשר לשים פרח על הקיר....פיה בחדר של הילדה...מכוניות מרוץ אצל הילדים...ומה שבא לכם...ענף הטפטים מתמקד בעיקר בצורות...פרחים...מעוינים וכו...
6. לא צריך להישאר עם אותו טפט 20 שנה- נחזור לדירה של סבתא שלי...עד שהיא עברה דירה לא החליפו את הטפט...לפחות 20 שנה...מדבקות קיר זולות וניתנות להחלפה פעם בכמה שנים על מנת להשאיר מראה צעיר ועדכני בבית.
נראה לי שכמו שהטפט חזר לאופנה ככה הוא ימשיך וייצא ממנה...היום יש פתרון קל, מהיר, נוח, חסכוני יותר ועם הרבה יותר אופציות לעיצוב הקיר...אז למה שנשים טפט?
מדבקות קיר מיוצרות על ידי מספר קטן של סטודיו לעיצוב היום בישראל והמובילה מבניהם היא לוקה, סטודיו לעיצוב שעושה דברים נהדרים. את המדבקות שלהם אפשר למצוא גם במספר קטן של חנויות למוצרי תינוקות (אם אנחנו רוצים לעצב חדר של תינוק..מומלץ מאוד - החדר של אחיינית שלי כולו ורוד עם מדבקות קיר מאלפות!!!) או חדרי מגורים ואפילו משרדים....
מדבקות הקיר באים במגוון גדלים וצבעים שיתאימו לכל קיר....

www.sodot.net/hebrew/storeproductsindex.aspx?category=46§ion=40


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י GreenWeb שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]