חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טבעות יהלומים | טבעות אירוסין | חנות תכשיטים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עבודה פרוטקציה קשרים משרה

נושא המאמר: עבודה
מאת: צביקה ברגמן-סודות www.sodot.co.il   שמור מאמר למועדפים

עבודה ? מחפש עבודה? אתה צריך פרוטקציה–חומר למחשבה
בעיה תאורתית:
טום למד לתואר שני בהצטיינות והתמחה בלונדון. דייויד סיים תואר ראשון עם ציונים ממוצעים. שניהם ניגשים לראיון עבודה בגוף גדול עם תעודות וקורות חיים שלהם...
למי יש סיכוי גדול יותר?
נכון, אם היינו חיים באמת בואקום, היה טום מקבל את התפקיד, אך לאבא של דייויד יש קשרים ענפים במשק ובעזרת שיחת טלפון אחת הוא מצליח להגיע למישהו שיש לו קשר לא רע לאותו גוף שאליו ניגשו השניים לראיון.
מי לדעתך יקבל עכשיו את המשרה?
זה אולי לא כל כך הוגן, אבל הבה נבחן מקרה נוסף:
טום למד לתואר ראשון וסיים בהצטיינות. גם דייויד למד לתואר ראשון וסיים בהצטיינות.
שניהם ניגשים לראיון עבודה בגוף גדול עם תעודות וקורות חיים שלהם. למי יש סיכוי גדול יותר לקבל את המשרה?
התשובה היא שגם הפעם את המשרה יקבל זה שיש לו קשר טוב למקבל ההחלטות בחברה. - הוגן?
המסקנה כאן היא מאוד פשוטה. חשוב מאוד להשקיע בלימודים, במקצוענות, באזרחות טובה וביושר אבל אסור לרגע אחד להזניח את העובדה שכישורים לבד אינם מספיקים ודרושים גם קשרים. לשני אנשים עם כישורים זהים לא תהיינה נקודות זינוק זהות אם אחד מהם מקושר והשני לא. אדם שמתאמן, חייב להקפיד גם על תזונה ואדם שרוצה להיות בריא חייב מלבד תזונה בריאה גם להתאמן. יש כאן שני חלקי פזאלים המרכיבים את השלם והשלם הוא למעשה כל מה שאתה זקוק לו בחיים. לבנות לעצמך רשת עניפה של קשרים זה לא לוקסוס כי אם חלק אינטגרלי מחייך ואם לא הבנת והפנמת זאת עד היום, ניתן להניח שאתה נמצא כרגע רחוק מאוד מהמקום אליו יכולת להגיע בעזרת קשרים.
כל אדם החולש על תפקיד מסוים, ואין זה משנה כרגע אם הוא זבן בסוּפֶּר המסוגל לקדם לקופה את המוצרים שלך לפני כולם בתור הארוך של יום שישי ובין אם הוא מנכ"ל בכיר בחברה המעסיקה אלפי עובדים, כל אחד יעדיף לסייע לאדם נחמד שהוא מכיר ומחבב - וזה טבעי. אם היית צריך לחלק כרטיסים שקיבלת במתנה למופע רוק, סביר שהיית נותן אותם למי שאתה אוהב ומכיר ולא לאדם זר, נכון?
אם היית צריך לקבל לעבודה מנהל חשבונות והיית מראיין חמישה מועמדים באותה רמה כאשר אחד מהם הוא בנו של מכר שלך שביקש להעניק הזדמנות לילד, סביר שהיית נענה לבקשה ובעיקר אם כולם היו באותה רמה מקצועית, נכון?
אם היית יכול לסייע לחבר להגיע לפגישה עם מנהל חברה גדולה ששירת עמך בצבא, סביר שהיית עושה זאת - נכון? לעומת זאת, אין ספק שלא היית מפרסם ברבים שאתה מכיר את אותו מנכ"ל ושואל מי מעונין שתסדר לו פגישה עמו. האין כך הדבר?
אם היית עובד בחברת נסיעות וביכולתך לשדרג חדר רגיל במלון לסוויטה חלומית ללא כל תוספת מחיר, האם היית בוחר להעניק את ההטבה הזו לאדם זר שהזמין אצלך חדר או ללקוח ותיק ונחמד, למכר או לחבר?
אם היית ממונה על צוות בן מאה עובדים והיית חייב לפטר עשרה מהם, האם היית מפטר עובדים מקושרים שעשויים לפגוע בך או מעדיף לפטר כאלה שאינם בעלי קשרים ושאינם מסוגלים לגרום לך נזק? האם היית מפטר את אלה המקורבים אליך או מעדיף דווקא את אלה שהקשר עמם רופף ולא מחייב?
התשובה שוב ברורה.
המסקנה היא שככל שתכיר יותר אנשים ותקשור יותר קשרים, יהיו לך יותר סיכויים לפתוח את כל הדלתות שאתה רוצה לפתוח עכשיו או שתרצה לפתוח בעתיד בכל הקשר שהוא, בין אם זה עם רופאים, אנשי צבא בכירים וזוטרים, אנשי היי-טק, אנשי מכירות, אנשי שיווק, בנקאים, שכירים, עצמאיים - ומי לא? כישורים בלבד אינם מהווים מתכון להצלחה. אתה צריך יותר מכך.
הבט סביבך לעבר אלה שעשו זאת. הם מקושרים ומחוברים לכל האנשים הנכונים בכל המקומות הנכונים.
קשרים הם מסוג הדברים החשובים ביותר שכל אחד מאתנו יכול להשיג לעצמו על מנת להתקדם. ההבדל בין אדם עם קשרים לאדם ללא קשרים משול לאדם שנאלץ להעביר לבדו מקרר למרחק גדול בעוד שלרשותו של זה עם הקשרים עומדת עגלה בעלת גלגלים טובים ולו, לראשון, מחוסר הקשרים, יש בקושי חבל.

וזו רק ההתחלה –מתוך הספר המדהים והשערורייתי החדש של סמית ווטסון בייקר www.sodot.co.il

www.sodot.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י צביקה ברגמן-סודות www.sodot.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]