חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפולי אקנה וכתמי אקנה בשילוב טכנולוגית ipl .





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אהבה יום האהבה לאהוב לאהוב אשה

נושא המאמר: משטרת האהבה
מאת: איליה כהן   שמור מאמר למועדפים

"זה נשמע טפל במיוחד...", חיווה שכני לספסל האוטובוס על אוכל, או סרט, או דבר דומה, באוזני ידידו בספסל ממול.
"ומה לא טפל וחסר חשיבות בחיים הללו?!", לא יכולתי שלא להתערב, שוטח באוזניו את משנתי...

זה היה יום האהבה, כשהתפתחה השיחה המקרית הזו באוטובוס. נסעתי בתוקף תפקידי כמבקר אוכל, לאיזו מסעדה, כשפתאום שמתי לב אליהם. חשתי מצוברח ומריר, שזה לא מאוד שונה מבדרך כלל, אבל היום החגיגי הזה גרם לי לחוש יותר בודד מאי פעם. ואז שמעתי את הבחור, ציניקן צעיר וידידותי. האמת היא שלברנש השני בקושי שמתי לב.

הוא חייך חיוך דק ומלא משמעות, בעודי מסביר לו את מה שכנראה ידע, שאלו החיים, אתה לא בוחר להיוולד, אתה (כנראה) לא בוחר למות וגם שאר החיים אתה די משועבד, אלא אם כן אתה אחד מברי המזל העשירים הללו... בקיצור, בנזונה ששוחה בכסף.
"אלו החיים, שיעמום וריקנות אחת גדולה...", סיימתי לומר, מרוצה מעצמי.
"אבל באמצע יש כאלה שגם מתחתנים", ניסה ידידי החדש לומר.
"כרגע רק חיזקת את הטיעון שלי, שלא תגרום לי להתחיל לדבר על מונוגמיה, זה רק מוכיח את כל מה שאני אומר", החיוך שלי קיבל גוון שחצני.

"אל תאמר דברים כאלה, זה יום האהבה...", אמר בחיוך שקט, בטון שצפן בחובו רבדים קלילים של ציניות, אך זה היה מאוחר מדי בשבילי לשים לב.
"כן?! מה יקרה אם אגיד את האמת? מפלס הבחורות שאני מצליח איתן יירד למינוס שתיים?! היחידה שמסכימה להיות אתי, יד ימין הישנה והטובה, תברח ותחפש מישהו אחר?! או אולי...", השתתקתי, מחפש סיום מפוצץ במיוחד.

כעת לכדתי את תשומת ליבו של שכני לספסל והוא ממש הפנה את מבטו אליי, מבט שמתחת לו נח חיוך משועשע מדבריי.
"או אולי...", המשכתי, נהנה מתשומת הלב, "אם אמשיך לומר דברים כאלה, ייכנסו לאוטובוס אנשי משטרת יום האהבה, שתמיד מחופשים לארנבים ענקיים עם רובים - ויירו בי לבבות שוקולד כדי להעניש אותי על דברי הכפירה?!"

האוטובוס המשיך לנוע ואני שכחתי מיום האהבה, שהוא יום נתעב לכל הדעות, יום שבזכותו הפכנו לצרכנים צייתניים יותר, לא אוהבים יותר, חלילה.
יום שבזכותו מתעשרים התאגידים הגדולים, לא לבבות האנשים. ביום הזה נהוג לתת כרטיס ברכה שעליו מצוייר לב, שאמור לסמל את הלב האנושי.
אנשים אוהבים את הלב הסמלי, הרומנטי, כי אנחנו מזמן מעדיפים דברים סמליים על פני המציאות.
אז אנחנו מעדיפים את הזיוף, על פני הלב האמיתי, הפועם, המדמם, שבתוכנו.
לא פלא, כי זה לא קל, לגעת במהות שמעבר לפני השטח, לחוש את הפגיעות של האדם מולנו, של האדם בכלל, אז אנחנו מעדיפים להמציא חגים מטופשים כאלה, שיכסו באמצעות נשיקות מתוזמנות לאותו היום, חיבוקים ושוקולדים, על העובדה שאנחנו כל כך, אבל כל כך, רדודים.
ואחרי שאני כותב לכם את כל זה, עוברת רק מחשבה אחת בראשי:
לעזאזל, אני חייב להשיג לעצמי זיון.



www.hutzpa.co.il/main/index.aspx


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איליה כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]