חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קוסמים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיפול זוגי ייעוץ זוגי יעוץ זוגי זוגיות

נושא המאמר: נישואים פרק ב' עם אותו בן הזוג
מאת: ד"ר כרמי אומרו   שמור מאמר למועדפים

האדם בהיותו בעל צורך במעורבות חברתית יתקשה לחיות לבדו. יש ויאמרו אפילו כי הוא עלול לצאת מדעתו במצבי בדידות מתמשכים. הקשר הטבעי והמיידי בו אנו נמצאים במרבית הזמן הוא הקשר המשפחתי. בילדות הקשר המשפחתי יהיה מורכב מהקרובים לנו, שם נפגוש את ההורים והאחים. בבגרותנו, מרכז הכובד ינוע לתא משפחתי שאותו ניצור בעצמנו. תא משפחתי חדש, אשר יושתת על מי שמייסדים אותו, ואלו שני בני הזוג.

הנחת היסוד שאותה אנו מוזמנים לאמץ היא ש:

הקשר הזוגי הוא הבסיס לחברה

ממקום שבו הקשר הזוגי תקין, נקבל משפחה יציבה. לעומת זאת פגיעה בקשר הזוגי עלולה ליצור השלכות מרחיקות לכת על החברה בכללותה. אנו בני המין האנושי, איננו בנויים להיות לבד, ולכן זה אשר מתגרש ימצא עצמו בד"כ מעורב בזוגיות חדשה. אמירות כמו "אני לא אעשה את השטות הזאת פעם נוספת, ואני לא מתכוון להתחתן שוב" עלולות למצוא את עצמן ריקות מתוכן מול מציאות המעידה על הצורך של האנשים להיות בקשרים זוגיים.

זה מביא אותנו למסקנה כי- מה שלא נפתר בזוגיות הראשונה יצטרך להיפתר בזוגיות הבאה. ואם ממילא בעיות אמורות לבוא על פתרונן, אז כדאי לשנס מותניים ולפתור את הדברים בקשר הנוכחי. ונסכם זאת באמירה המלווה בהומור, שהמטרה היא להגיע לנישואים בפרק ב' אבל עם אותו בן הזוג.

חשוב לנו כבני זוג ללמוד איך לנוע ממקום של בלבול ומאבקי כוח למקום של בניית השותפות. חשוב ללמוד כיצד לנהל את התהליך המרתק הזה בשלווה, כך שתיווצר תקשורת בונה המובילה למקום של הבנה והיגיון. המטרה שלנו תהיה להביא את הזוגיות שלנו ממקום מתלהם, ולעתים לא שפוי, למקום שממנו ניתן לנהל דיאלוג.

בתהליך שיפור הקשר הזוגי נתבונן בעולמנו האישי ונברר מהן המטרות שלנו, ולאן אנו רוצים להגיע. הציפיות יהיו אישיות וינבעו מתוך מערכת האמונות שלנו ותפיסות העולם אותם אנו מביאים. הן יתבססו על: הצרכים, החלומות, הכרת המציאות הנוכחית, ורמת המוכנות שלנו לאתגר את עצמנו ולהעז. מול הרצון להתפתח ולקדם את הקשר הזוגי נמצאים הרגלים ומטענים רגשיים המכשילים את יכולתנו לקדם את המטרות אותן הצבנו בתהליך. לשם התקדמות מוצלחת בדרך לקשר טוב יותר נרצה להיפרד מחלקם כדי שקשיי העבר והרגלים ישנים לא יעכבו אותנו בדרך למטרה.

תהליך שכזה נחוץ למי שרוצים לשפר את הקשר הזוגי. נמצא בו כמה מטרות. חלקן יהיו גלויות, וחלקן יהיו סמויות. המטרות ילוו אותנו בהמשך. כמו ניגון עדין המלווה אותנו ומייצר מוזיקת רקע המאפשרת לנו לפעול בנוחות.

המטרה העיקרית תהיה לראות בשיפור הזוגיות האישית שלנו מטרה נעלה עבורנו, וכן שליחות חברתית הנובעת מתוך הראיה כי הצלחת הזוגיות שלנו תתרום למעגלים חברתיים רחבים. זוג המוביל את המהלכים שלו ממקום שכזה יזכה לכוחות ויכולות גדולים יותר ממה ששיער שיש לו. לכן חשוב שכל אחד יברר בינו לבין עצמו מהו בעצם התפקיד אותו הוא לוקח על עצמו במהלך שיפור הזוגיות. חשוב שנזהה את החשיבות הרבה שיש למשימה. שנדע מדוע ולמה כדאי לפעול למען הזוגיות, להאמין בזה ולפעול מתוך מקום שכזה.

זוג אשר יעמיק לתוך נפשו ויברר מה יכול ליצור בו את הרעב והתשוקה לחזק את הזוגיות שלו ואף להעצימה, ימצא את עצמו חוצה בהצלחה מכשולים רבים יותר בדרך למשימה החשובה.

www.zugiut4u.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר כרמי אומרו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]