חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הדברת מזיקים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ביטוח רכב ביטוח מקיף ביטוח צד ג חברת ביטוח

נושא המאמר: ביטוח רכב – גביית קנסות במקרה ביטול
מאת: דניס קורן   שמור מאמר למועדפים

פניה מטעם המנכ"ל למועצה לצרכנות אל משרד המפקח על הביטוח: לאסור גביית קנסות בשל ביטול ביטוח רכב מקיף בטרם תום תקופת פוליסת ביטוח רכב.
זאת לאחר תלונות מצד צרכנים שקבלו על כך כי חוייבו לשלם קנסות גבוהים לחברת הביטוח בגין יציאה מוקדמת, גם אם לא הייתה "באשמתם" של המבוטחים (הרכב נגנב, הושבת או נמכר).
בבדיקה של מועצת הצרכנות עלה כי גביית הקנס היא על פי דין, בחסות פוליסת ביטוח רכב התקנית.

פוליסת ביטוח רכב תקנית קובעת כי במקרה ובו המבוטח מבקש לבטל את פוליסת ביטוח רכב מקיף בטרם תום תקופת הביטוח הקבועה בפוליסה, רשאית חברת הביטוח להשאיר לעצמה דמי ביטוח. אלו מחושבים לפי 10% מדמי הביטוח השנתיים, בעד חודש מלא או חלק ממנו, שבו היה ביטוח רכב מקיף תקף.
זאת ועוד, יכולה חברת הביטוח להשאיר לעצמה תוספת נוספת בסך 10% מדמי הביטוח השנתיים, ואלו מהווים למעשה קנס.
על המבוטח להודיע לחברת הביטוח בדבר רצונו לבטל את הביטוח כ-21 יום לפחות בטרם התאריך בו רוצה המבוטח שהביטוח יתבטל.
מכך יוצא, כי מבוטח שמבטל את פוליסת ביטוח רכב בסוף החודש התשיעי לביטוח, לא יהיה זכאי לקבל החזר.
כלומר – מדובר על תשלום שהמבוטח ממשיך לשלם – ללא תמורה.

עוד הוסיף מנכ"ל המועצה לצרכנות והבהיר, כי כל עוד המבוטח משלם למבטח, נוטל זה האחרון את הסיכון למקרה של אירוע ביטוחי. ברגע שהמבוטח מפסיק לשלם למבטח בעבור פוליסת ביטוח רכב – אזי אין סיכון מבחינת המבטח ואין כל צידוק לכך שעל המבוטח לשאת בתשלום.
עוד אומר מנכ"ל המועצה לצרכנות, כי מצב שבו המבוטח אינו יכול להשתמש עוד בכלי הרכב שלו, ובכל זאת מנכים כספים מדמי ההחזר שלו – מצב זה מפר את העיקרון שעל פיו מושתת חוק הביטוח.

בנהלי ביטוח רכב מקיף, בולט עוד יותר קיפוח הצרכנים מאשר בנהלים של ביטוח רכב חובה, שכן בביטוח זה זכאי המבוטח להחזר בסך 100% על התקופה היחסית שנותרה, במידה ורכבו נמכר, נגנב או הושבת.

www.bituach-rechev-tip.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דניס קורן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]