חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כלי נגינה ולימוד מוזיקה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אירועים ירח דבש איי יוון ירח דבש באי פארוס

נושא המאמר: ירח דבש בארץ
מאת: רן ביטון לי קל אירועים   שמור מאמר למועדפים

אחרי חתונה מושקעת הגיע הזמן לחשוב על ירח דבש, מה עם חופשה מהנה בארץ?

שאתם חושבים על ירח דבש אתם מייד מדמיינים טיסה לחו"ל וטיול בארץ ,תיירותית ונחשקת. במציאות, הדבר לא תמיד מתאפשר, לעיתים בגלל חוסר זמן, עבודה והתחייבויות קודמות ולעיתים המצב הכלכלי, יש המעדיפים לשמור את כספם לרכישת דירה או להוצאות אחרות.

מה עושים ומהם האלטרנטיבות?? חופשת ירח דבש בארץ. גם בארצנו הקטנה אפשר למצוא מקומות רבים לנפוש בהם וליהנות מירח דבש רומנטי ומפנק.

אילת- העיר הדרומית ושטופת השמש מציעה מגוון גדול של מלונות ואטרקציות. טיסה קצרה תוביל אתכם לבית מלון יוקרתי, בהזמנת החדר ציינו שאתם מגיעים לירח דבש, רוב בתי המלון ערוכים לאירועים כאלה והם מציעים סוויטה המיועדת לזוגות החוגגים ירח דבש. בסוויטה תוכלו לזכות בבקבוק שמפניה, שוקולדים, פינוקים, קישוטים ואורחות רומנטיות.

סיני- אם חשבתם על הדרום תוכלו להרחיק עוד חצי שעת נסיעה ולהגיע לחצי האי סיני. נכון מבחינת מסוימת מדובר בחו"ל אבל נתעלם מכך בגלל הסמיכות לארץ. תחשבו על זה- חופים בתוליים, אווירה שקטה ורומנטית ומהון שלווה, אתם זקוקים לכך אחרי ארגון החתונה והערב המתיש. סיני תעניק לכם חופשה זולה ומיוחדת.

צימר- אפשר למצוא בארץ ובעיקר באזור הצפון צימרים מפנקים המיועדים לזוגות החוגגים ירח דבש. מדובר בצימרים עם כל הפינוקים שחלמתם עליהם: בריכה פרטית, ארוחות דשנות ומפנקות, טיפולי יופי מסאז' ועוד המון דברים טובים. סוף שבוע? אולי ארבעה ואפילו חמישה ימים ? במחיר שפוי תוכלו ליהנות כמה שתרצו וזה בהחלט מגיע לכם.

ירושלים- בניגוד לתדמית שנוצרה לירושלים בשנים האחרונות, העיר לא איבדה מהקסם שלה, הרחבות והסמטאות הצרים, השווקים התוססים וההיסטוריה בת אלפי השנים, כולם יכולים להעניק לכם ירח דבש מסוג אחר. בעיר יש מלונות ברמה גבוה ותוכלו לצאת בכל יום לסיור במקומות היפים והמיוחדים של העיר הקדושה בעולם- מעניין ורומנטי.

חיפה- מלון בחדר מפנק עם מגוון טיפולים וארוחות. את המשך החופשה תוכלו לעשות בטיולים ונצל את מגוון האפשריות שמציעה העיר, סיור בגנים הבהאים, נסיעה קצרה בכרמלית הישנה, טיול בעיר התחתית וארוחות במסעדות אותנטיות. חיפה מציעה יותר ממה שמקובל לחשוב. מומלץ לחופשת ירח דבש בארץ.

אנו מאחלים לכם מזל טוב וירח דבש מהנה ומוצלח.

www.eru.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רן ביטון לי קל אירועים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]