חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מלון בצפון הוא רעיון נהדר לחופשה בישראל. הצפון מציע מגוון רב של אפשרויות חופשה מעבר לבתי המלון, אכסנ...





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שמלות כלה שמלת כלה שמלות ערב מעצבת שמלות ערב

נושא המאמר: מירב טמיר - בחירת שמלת כלה או שמלת ערב מתאימה בשבילך
מאת: מירב טמיר   שמור מאמר למועדפים


כאשר אנו באות לבחור שמלת כלה או שמלת ערב אנחנו חושבות בדרך כלל על שמלה מפוארת שתסובב את הראשים לכולם. שמלה אשר תגרום לכולם להגיד וואו "כמה שאת יפה" , בחירת השמלה לוקחת אותנו לכל אותן אגדות שקראנו בהן הנסיכה מגיעה עם שמלה מדהימה, הנסיך מציע לה נישואין והם חיו באושר ועושר.... הרי זה מה שכולנו רוצות: נסיך, שמלה, אושר ועושר ולא דווקא בסדר הזה.

אותם סרטים בהם ראינו את יסמין באלאדין או את שלגיה וכמובן את ג'וליה רוברטס בסרט "אישה יפה", תמיד הרגע שרואים את הגיבורה עם השמלה הוא רגע מכונן, רגע בו כל תשומת הלב שייכת לגיבורה. רגע בו כולם מפסיקים לנשום, זה הרגע אותו אנו רוצות לשחזר. רגע בו אנחנו נהיה הגיבורות אנחנו נלבש שמלה עוצרת נשימה ועלינו כולם יביטו. אין ספק חלום ראוי.

השאלה הנשאלת היא כיצד בוחרים את השמלה המתאימה לי ביותר ?
נתמקד בשלב ראשון בשמלת כלה, איזו שמלה אנחנו רוצות ? שמתאימה למי שאני, שמעבירה מסר מסוים או שבכלל נשכח את האני ונידחק לאיזו שמלת מחוך כי הרי זה החלום, ועוד כמה פעמים נוכל להרשות לעצמנו תחפושת של נסיכה. השאלה היא האם אני צריכה להיראות כמו דמות מצוירת עם מותניים צרות, חזה מתפרץ ונעלי זכוכית ? הרי החיים זה לא סרט ואת זה כבר הצלחנו להבין. אבל למרות שהחיים הם לא סרט אולי בכל זאת לפחות בחתונה הראשונה נרגיש קצת כמו בסרט, גם אם לא כל כך נושמים ולא מזהים את הדמות שניבטת במראה אולי בכל זאת ננסה להראות כמו יסמין מאלאדין.

או אולי בכלל אנחנו צריכות להתחבר למי שאנחנו, לאני שלנו. בכל זאת עברנו כמה שנים טובות מאז שהבנו שחלומות זה טוב אבל גם למציאות יש מקום ולצערנו אולי גם יותר מוחשי. למזלנו הבנו שיש לנו תפקיד משמעותי יותר מאשר דמות שמעצבת שמלות כלה ו- שמלות ערב תעצב לנו שמלת כלה מדהימה ואנחנו נעמוד שם עם ריסים ארוכים ומותניים צרים ונגיד כן. אולי פתאום ניזכר שהספקנו להראות לכולם שאנחנו מאד אוהבות להיות יפות נחשקות ומוחמאות אבל באותה נשימה גם טבעיות. שיש לנו מסר נורא פשוט אנחנו לא בורחות מהנשיות אנחנו רק מקדמות אותה. אין לנו תפקיד חד ממדי של יפה בכל מחיר. האני שלנו הוא חלק מאיתנו.

אז שאנחנו הולכות עם חברה או אמא לחפש שמלת כלה אצל מעצבת שמלות כלה או שמלת ערב אצל מעצבת שמלות ערב, אנחנו צריכות לזכור מי אנחנו ואיזה מסר אנחנו רוצות לשדר והכי חשוב איך נרגיש הכי טוב ביום שכל כך חיכינו לו.
לדעתי והיא ממש לא קובעת הכי חשוב זה להרגיש שזו אני. כאשר אעמוד מול המראה אני אתחבר לדמות שניבטת אלי עם שמלת הכלה. שאני לא אגיד זה לא אני.

אני רוצה לקבל מחמאות אני רוצה להיות נשית אבל אני גם רוצה להיות אני. אני רוצה להרגיש נוח שאני רוקדת, אני רוצה שמי שיחבק אותי באמת ירגיש אותי ולא איזה עצמות מחוך, אני לא רוצה לחשוב כל הזמן אם השמלה עם המבנה המסובך יושבת במקום, אני רוצה לזרום.
ואני בטוחה שאם אני אזרום אני ארגיש יפה יותר, נחשקת יותר, אהובה יותר והכי חשוב: אני איהנה יותר.
אני אזכור את הערב הכי חשוב שלי כערב שלי, שלנו, ולא כהצגה שאני השחקנית.

בקיצור מה שאני חושבת הוא שצריך למצוא את השמלה שנוחה לך, מחמיאה לך ונמצאת בדיאלוג עם האופנה העכשווית. כי רק ככה באמת תהיה את.
גם אם זה אומר לוותר על מחוכים, נצנצים קצפות וכו'. זה שווה, מניסיון.

תיהני.

מירב טמיר.


www.meravtamir.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מירב טמיר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]