חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך לצמצם כשלי אבטחת מידע וסייבר בארגון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תקשור ורבנים אלעד כהן רבנים מתקשרים תקשור ודת

נושא המאמר: האם תקשור נוגד את הדת ?
מאת: אלעד כהן   שמור מאמר למועדפים


מאות פעמים שמעתי את השאלה מהמון דתיים : "אסור להעלות באוב ולהפריע למתים ...תקשור זה אסור על פי האמונה והדת היהודית ...". האם זה נכון ?

החלטתי לתת לכם , הקוראים מעט חומר למחשבה -

האם ידעתם כמה רבנים מאוד מפורסמים בארץ "מתקשרים?" - כיצד הם מגדירים תקשור כלל ?

דווקא הדת היהודית היא זו שמאמינה שעולם זה הוא כמסדרון בין העולמות . שהגענו לכאן על מנת לבצע תפקיד מאוד מסוים ולהמשיך הלאה לעולמות הבאים . כלומר המתים וודאי קיימים בעולם שלהם , הנשמות בעולם שלהם , המלאכים בעולם שלהם , וכן הלאה .

יתרה מכך ישנם סיפורים רבים על צדיקים שהיו "רואים" נשמות והילות ורואים את האדם מבפנים פשוטו כמשמעו כדוגמת הרב "רנטגן" של ימינו שכמוהו יש רבנים נוספים .

הדת היהודית משתמשת בדוגמאות רבות כדי להוכיח את קיום חיי העולם הבא :

דיבוקים - זוהי תופעה של התעברות נשמה נוספת באדם חי

הופעת נשמות כבחייהם - כלומר רוחות רפאים

גלגולי נשמות - נשמה שעברה מן העולם והתגלגלה לגוף אחר ומספרת בדיוק מה עבר עליה בגלגול הקדום

סיאנסים - תקשור עם נשמות נפטרים

ריגרסיה - החזרה לגלגולים קודמים על ידי היפנוזה בה המטופל מספר בדיוק מה היה מו והשפה אותה דיבר וכן פרטים נוספים .

מוות קליני - עשרות אלפי אנשים בארץ חוו מוות קליני ובעקבות הפחד מהעולם הבא החליטו לקיים מצוות וחזרו בתשובה .

ושיא השיאים - הדת היהודית משתמשת ביכולתם של אוטיסיטים ופגועי מוח לתקשר ואפילו מפרסמת ספרים על כך שאותן נשמות של פגועי מוח מספרות מה קורה בעולם שמעבר לאחר המוות ומהו בדיוק גלגול נשמות - מדוע לאלו מותר לתקשר ולנו לא ...?

אם כך מדוע הדת תאסור על תקשור ?

תקשור נתפס בדת כתקשור עם מתים וכגילוי עתידות וזה ממש לא כך . "להעלות באוב" משמעו לתקשר עם המתים - "לדרוש במתים" ובעצם להפריע את מנוחתם . ויש צדק בכך . אך לא כל מתקשר מתקשר עם מתים ולא כל מתקשר מגלה עתידות .

סיאנס הוא בעצם תקשור עם מתים והוא אסור ואני מוחה על כך בעצמי - אך מת שהגיע לכאן על מנת להעביר מסר לאדם דרך חלום או דרך מתקשר מסוים - אותו מתקשר לא חטא כלל בדיוק כפי שהחולם שחלם על נפטר לא חטא - הוא לא הזמין את המת לחלום ולא הפריע לו - הנפטר הגיע לחולם כדי להעביר לו מסר שיכול לעזור לו בחייו .

אם כך - הדת אוסרת על תקשור עם מתים לפי הציטוט - "לדרוש במתים" ועל גילוי עתידות לפי הציטוט - "תיפח רוחם של מחשבי קיצים" - כלומר מי שייחשב את העתיד לקראת הגאולה ויגיד שהמשיח למשל אמור להגיע בשנת 2010 בחודש כזה וכזה - תיפח רוחו - הוא ייענש על כך - כל שכן על גילוי עתידות וכדומה .

למי שיש ספק בכך שתקשור עם מתים יכול מאוד לסייע לאדם החי שמקבל את המסרים דרך חלומות או דרך מתקשר שיצפה בתוכניותיו של ג'ון אדואדס - המתקשר המפורסם שמתקשר מול קהל בשידור חי ומעביר מסרים מן המתים אל החיים בתוכניתו "העולם שמעבר" .

וכן אותם רבנים שבעצמם מוכיחים שהם מסוגלים לתקשר על ידי כך שהם מגלים פרטים על אדם שמגיע אליהם עוד לפני שפצה את פיו ובשיא יומרתם אפילו חוזים לו את העתיד - הם לא יכולים לאסור לאחרים לתקשר .

הדת אינה נוגדת את התקשור - הדת כלל אינה מגדירה מהו תקשור - הדת אוסרת גילוי עתידות והפרעה למתים - כלומר דרישה של מטופל לתקשר עם המתים ועם פרטים אלו אני מסכים בפה מלא .

רב מאוד ידוע בציבור חקר את אופן טיפולי ונתן לי את ברכתו ובעקבותיו הגיעו אליי עשרות מטופלים גם חרדים לפגישה ... ונתתי הרצאה בעניין מול בנות חרדיות באחת מערי הארץ .

התקשור עוזר לאדם להתעלות רוחנית ולקבל מסרים מהעולם שמעבר ... אני בטוח שהדת תברך על כך שהאדם הכיר בקיום החיים שלאחר החיים שהדת כה משתדלת להוכיח !!!


www.eladcohen.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלעד כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]