חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חופשות סקי במגוון אפשרויות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פוליגרף מכונת אמת

נושא המאמר: בדיקת פוליגרף - אישה עם אישה זו בגידה ?
מאת: אבי   שמור מאמר למועדפים

זה היה יום קר וגשום בחודש ינואר, עניתי לשיחת טלפון, בצד השני של הקו היה גבר שביקש לבוא בדחיפות עם רעייתו לבדיקת פוליגרף בעניין שאתו הגדיר "אישי ודיסקרטי ביותר".

קבענו פגישה ליום ושעה שבהם תנועת האנשים דלה ביותר.

בשעה הקבוע הם הגיעו, "ס" , בת 24 בלונדינית, גבוהה, יפה ואקדמאית ו ? "ח? גבר יפה תואר, דוגמן, בן 30 וניכר עליו שהוא מבלה שעות רבות במכון כושר, הם נשואים שנה אחת בלבד.

שניהם ישבו מולי והחלו לגולל את הסיפור והחשדות. הוא טען שכבר פעמיים הוא טלפן למקום עבודתה בטלפון הקווי של בזק ולא היתה תשובה מהשלוחה שלה, גם הטלפון הנייד לא היה זמין ועל כן הוא החליט לעבור במקום העבודה שלה, שם התברר לו שהיא יצאה פרק זמן של כשעתיים וכי התירוץ שהיא סיפרה למעסיק שלה הוא שיקרי. היא סיפרה שהיה לה תור אצל רופא הנשים.

בירור שעשה הבעל העלה כי לא היו דברים מעולם, אבל הוא לא סיפר לה את אשר הוא יודע והמשיך להיות עם יד על הדופק.

לאחר שבוע, באותו יום, באותה שעה, חזר הסיפור על עצמו, הפעם היא סיפרה למעסיק שלה שאימה חולה והיא לוקחת אותה לביח"ל. ל ? "ח" לא היה ספק שזה שקר.

לאור עובדות אלו, "ח" היה בטוח שאישתו מנהלת רומן עם גבר אחר.

"ס" קטעה בשלב זה את השיחה אמרה בביטחון מלא "כל מילה נוספת מיותרת, אין לי גבר אחר מלבדו, על כן אני ביקשתי שנעשה בדיקת פוליגרף, אני מוכנה שתשאל אותי לא רק עם קיימתי יחסי מין עם גבר אחר, אפילו עם התנשקתי עם גבר אחר".

לעבודה ! פסקתי אני. "ח" יצא מהחדר ונותרתי בחדר עם "ס" לקראת הבדיקה.

לפני כל בדיקת פוליגרף מתבצע שלב התשאול. פניתי ל "ס" ואמרתי לה שהעובדות בהחלט מצביעות על בגידה. אישה לא בורחת מהעבודה סתם לנשום אוויר למשך שעתיים בלי לספר לבעלה ומשקרת למעסיקה. שאלתי אותה בנימוס אם רוצה לספר לי את כל האמת לפני הבדיקה ואז היא שוב אמרה בביטחון ופסקנות שהיא לא שיקרה.
במהלך התשאול, הרגשתי שהיא חוזרת הרבה פעמים על אותן מילים והביטחון העצמי שלה גרם לי לחשוב שאולי אני טועה אבל אז באה התפנית.
לפני כל בדיקה אני מקריא לנבדק/ת את השאלות, וכאשר היא שמעה את השאלה : "האם את קיימת יחסי מין ללא ידיעת בעלך ? " , כל הביטחון העצמי שלה נעלם כלא היה. היא אמרה שהשאלה לא מקובלת עליה ושהיא מבקשת את השאלות שהיא קבעה עם בעלה בעניין קיום יחסי מין עם גבר אחר.

מיד באותה שניה העניין התברר ושאלתי אותה אם יש לה רומן עם אישה אחרת ? היא שתקה וביקשה שנמשיך עם בדיקת הפוליגרף, שאני הציג לה איזו שאלה שאני רוצה העיקר שנגמור עם העניין, היא הוסיפה ואמרה, אם רוצה, שהתגרש, נמאס לי מכל העניין.

במבחן הפוליגרף נשאלו שאלות שונות, בין היתר 2 שאלות עיקריות :

1. האם בגדת בבעלך ?
2. האם בשנה האחרונה היה לך מגע מיני עם אישה אחרת ?

היא השיבה בשלילה לשתי השאלות אבל תוצאות בדיקת הפוליגרף העלו כי היא דוברת שקר.

למחרת, "ח" הגיע לקבל את דו"ח הפוליגרף, הוא סיפר לי שלאחר הבדיקה "ס" נשברה וסיפרה לו על חברתה אשר איתה היא מקיימת יחסי מין כבר 4 שנים, הם סיכמו לתת ניסיון נוסף לחיי הנישואין, לדבריו היה לו קל יותר לקבל בגידה עם אישה ואילו זה היה עם גבר הוא היה מתגרש לאלתר.


www.avtalion.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]