חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ויתור סודיות רפואית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שמלות כלה שמלת כלה שמלות ערב מעצבת שמלות כלה

נושא המאמר: שמלת כלה - האם הכנת את שיעורי הבית
מאת: מירב טמיר   שמור מאמר למועדפים

הכיני את שיעורי הבית שלך:
לרפרף במגזינים של שמלות כלה, להיכנס לאתרי אינטרנט כמו זה של מירב טמיר לשמלות חתונה ולמצוא את הסגנונות והמעצבים שאת אוהבת.

תהיי מציאותית ובואי עם ראש פתוח:
מה שנראה נפלא על דוגמנית עלול שלא להחמיא לכל אחת. בחרי את הסגנון שמתאים לך רומנטי, סקסי אורבני או שמלת נשף מפוארת, אבל תמיד בחרי שמלה שמסתירה את הפגמים ומבליטה את היתרונות והכי חשוב: שמלת כלה שתרגישי בה נוח.

מיקום החתונה, והשעה ביום:
חשוב לחשוב על המיקום של החתונה, וכן ההגדרה של החתונה, ואת השעה ביום החתונה שלך, ומה מידת הרשמיות של החתונה. מענה לשאלות אלו יסייעו להכתיב את מרחב האפשרויות בבחירת השמלה. את כנראה לא רוצה להיות מאוד רשמית עם החתונה אחר הצהריים בחוף הים או בעיר יפה, מאידך אם החתונה נערכת באולם מפואר עדיף שמלה שמתאימה לכך.

קבלי המלצות:
הקשיבי למה שחברים ובני משפחה ממליצים. מה הם אומרים על השרות. אם את מוצאת את השירות לא טוב, המשיכי הלאה. שרות טוב הוא אחד הפרמטרים החשובים. את הולכת לבלות הרבה זמן בהגשמה של החלום שלך על שמלת כלה. כדאי שהמעצבת תהיה כמעט חברה שלך.

לוח פגישות:
כדאי לקבוע מראש. זה מאד יגדיל את הסיכוי שתוכלי לקבל זמן איכות עם מעצבת שמלות הכלה, ולא שהיא תהיה עסוקה עם לקוחה אחרת. אין טעם ללכת ליותר מחמישה מקומות ולבטח לא יותר משניים-שלושה ביום אחד.

עניינים כספיים:
לקבוע מראש תקציב ולא להסתכל על שמלות כלה מעל התקציב. את לא רוצה להתאהב בשמלה שאת לא יכולה להרשות לעצמך.

3=1+1:
אם את כבר יודעת איך יראה השיער שלך ומה יהיו הנעליים שלך, כדאי לבוא יחד איתם לראות איך את נראית עם הכל ביחד.

הרבה השראה:
אם יש לך רעיון כללי מה את רוצה כדאי להביא תמונות מעיתונים, תמונות מאתרי אינטרנט ואפילו תמונות משפחתיות כדי שמעצבת שמלות הכלה תבין הכי מהר מה הכיוון שלך.

את מי להביא:
נקודה חשובה מאד - את מי להביא יחד איתך. עדיף לא יותר מאחת עד שאת מחליטה ואחרי שאת מחליטה אפשר לצרף עוד אחת, אבל יותר משלוש הופך את תהליך קבלת ההחלטות לכמעט בלתי אפשרי.

והכי חשוב: צריך לזכור שצריך גם ליהנות מהדרך, אז קחי את הזמן, הקשיבי בעיקר לעצמך וזכרי: בסוף כשתביטי במראה את רוצה לראות את עצמך ולא מישהי אחרת.

מירב טמיר.


www.meravtamir.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מירב טמיר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]