חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המלצות לקראת ניתוח אף - ניתוחי אף





    קישורי טקסט (לפרטים)




הכרויות לכל מטרה לחץ כאן

 

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אהבה זוגיות משבר בזוגיות אתר הכרויות

נושא המאמר: התלבטויות לגבי מיסוד קשר - אתר הכרויות - משבר בזוגיות - משברים בזוגיות - זוגיות במשבר - משברים זוגיות - התמודדות עם משבר - משברים אהבה - בעיות בזוגיות
מאת: אהבה וזוגיות   שמור מאמר למועדפים

התלבטויות לגבי מיסוד קשר - אתר הכרויות - משבר בזוגיות - משברים בזוגיות - זוגיות במשבר - משברים זוגיות - התמודדות עם משבר - משברים אהבה - בעיות בזוגיות


התלבטויות לגבי מיסוד קשר רצוי לדעת מהיא סיבת ההלתבטות, ישנן אכן התלבטויות של חוסר התאמה או חוסר שביעות רצון מבת או בן הזוג, אלה התלבטויות שבהחלט יכולות להוות בסיס רציונלי לסיום קשר בין בני זוג, אך בני זוג בוגרים, התלבטויותיהם יכולות לנבוע מתוך אכפתיות וכנות באשר לעתיד, בדרך כלל אלה ההתלבטויות הרציניות יותר. בן או בן זוג שמתלבטים בנושאים אלה, לעתים קרובות מדחיקים את מחשבותיהם ולא תמיד משתפים אם בן בת זוגתם, לא מדובר בחוסר גילוי לב, מדובר בתהליך פנימי שאחד מבני הזוג או שניהם צריכים לעבור, מן הסתם בן זוג שחושב על מיסוד הקשר ועל משפחה, ילדים והקמת קן משותף, עשוי להתלבט תקופה ארוכה בנושאים של כלכלה, מקצוע, בטחון, משפחה, והאם הפרטנר/ית מתאימ/ה לתהליך רווי משברים ושאלות קשות שיש לתת עליהם את הדין. התלבטויות אלה כאשר הם מתרחשות יכולות ליצור סוג של משבר אמון בתוך הקשר, וחבל שכך. נראה שנשים לרוב די "ממהרות" למיסוד הקשר ברוב המקרים, תוך שאינן לוקחות בחשבון את הנושאים הכלכליים, בטחוניים, מקצועיים שהגבר חושב עליהם תוך כדי הקשר וגורמות לגבר להתלבטויות, שנתפסות ע"י בנות הזוג כחולשה. החולשה הזו יכולה להוביל לסיום הקשר וחבל שכך, יש להסתכל על הדברים בפרספקטיבה רחבה. התלבטויות שהיא תוצר של חשיבה לטווח ארוך ואכפתיות הדדית, היא התלבטות כנה ואמינה. במקרים רבים וגם כאן חבל גבר או אשה בוגרים שהפנימו את שאיפותיהם ורצונם וקיבלו החלטה לגבי עתידם לאחר שהתלבטו לאורך זמן רב, וזוכים בסיכומו של דבר לתגובה פשורת ושלילית לגבי החלטתם, מצד בן או בת זוגתם, יכולים להכנס למשבר אמון עמוק מאד בנושא של זוגיות בכלל. השאלה שהם שואלים את עצמם, איך אני חשבתי באופן הרציונאלי ביותר והאכפתי ביותר על עתיד בן /בת הזוג לתקופה מאד ארוכה, התלבטות זו יצרה קשיים בתוך הקשר ולבסוף שקיבלתי את ההחלטה שבת הזוג רצתה לשמוע ממני שאני רוצה למסד את הקשר ביננו – והיא/הוא אינם רוצים אותי, וזאת תוך הטענטה שאנחנו לא מתאימים טענה שבדרך כלל נובעת מחולשת הקשר בזמן האחרון, זמן ההתלבטות שלי בנושאים הקיומיים הרציניים הנדרשים להמשך קשר רציני ואחראי. יוצא איפה ששיקולים להמשך הקשר, מקורם אינו תמיד בחוסר התאמה. מן הסתם, אנשים שחיים תקופה כבני זוג, ככל הנראה יש בינהם התאמה ומשיכה ורצון לזוגיות, אחרת תקופה זו לא הייתה נמשכת. יש לתת מקום של כבוד להתלבטויות של אחר מבני הזוג או של שניהם, התלבטות היא איפה אינה סימן של חולשה, אלה סימן של בגרות בדרך כלל.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אהבה וזוגיות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]