חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הסכנות הטמונות בנטילת הלוואת בעלים והדרך להתמודד עמן! - הלוואת בעלים - משבר כלכלי - משבר עולמי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משקפי שמש ציוד ספורט משקפי ספורט משקפי רכיבה

נושא המאמר: משקפי שמש לעיסוק בטוח ומהנה בספורט
מאת: ניצן דפנה   שמור מאמר למועדפים

משקפי שמש כחלק מאביזרי הספורט חיוניים לבריאות העיניים. התעמלות ופעילויות פנאי מחוץ לבית כמו רכיבה, ריצה קלה, טיולים רגליים ועוד חושפים כל אדם לזעמם של קרני השמש בין כל שאר מפגעי הסביבה. העיניים הן חלק רגיש של הגוף עליו אנו משגיחים לעתים קרובות כאשר אדם רוצה לרדת במשקל או לחטב את הגוף. התוצאה הסופית: כאשר אנו יוצאים החוצה אנו מבצעים את כל הנדרש על מנת להגן על העור, הגב והשרירים - אך שוכחים את העיניים.

חוץ מקרניים אולטרה סגולות של השמש (UV), כאשר אנו יוצאים החוצה אנו חשופים לנזקי רוח, אבק, חול, ועוד חלקיקים שעלולים לעוף לתוך עינינו ועלולים לגרום נזק רציני. משקפי שמש בעלי תכונות מיוחדות יעזרו למנוע פגיעה ונזק לעיניים. זוג משקפי שמש טוב לא רק חוסמים את השמש, הרוחות, האבק, וכו ': הם גם מסננים את האור המסנוור וכך מסייעים לעוסק בספורט להימנע מתאונות הנגרמות מעיוורון זמני בעיצומן של פניות פאטאליות ומצבי אקסטרים.

זוג טוב של משקפי שמש ספורטיביות יאפשר לעוסק בספורט ראות טובה וצלולה. משקפי שמש מסויימים מעוצבים לפי תווי הפנים על מנת לספק תחושה של מגן שמש. משקפי שמש מודרניים רבים מספקים מקסימום ראות צלולה ובכל זאת, העוסק בספורט חייב לוודא שלמשקפיים ישנם המאפיינים הנדרשים על מנת להגן על עיניו טרם הקניה.

כאשר בוחרים משקפי שמש ספורטיביות יש לקחת בחשבון את סוג המסגרת ואת החומר ממנו היא עשויה; האם היא מניילון או פלסטיק? האם היא לוחצת או משוחררת? האם היא גורמת לתחושת אי נוחות כשלובשים את משקפי השמש? לא הייתם רוצים ללחוץ את משקפי השמש במעלה האף תוך כדי רכיבה, ריצה או סקי, או לעצור ולנגב את הזיעה הניגרת על העדשות ועוד תופעות לא נעימות ומעיקות במהלך הפעילות הספורטיבית המאומצת והאתגרית. לכן עליכם לבחור משקפי שמש שיתאימו לכם מבלי לשפשף או להכאיב לכם.

דבר אחרון וחביב, הרגישו בנוח עם המראה שלכם כאשר אתם לובשים משקפי שמש.

www.eyeswall.biz/sid=article


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניצן דפנה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]