חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפים שכדאי לדעת לפני התקנת תאורה לגינה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חווה אלברשטיין שירה בציבור אודות קורות

נושא המאמר: חווה אלברשטיין אודות הזמרת - חווה אלברשטיין(מאמר שני ואחרון).
מאת: מוטי דביר   שמור מאמר למועדפים

חווה אלברשטיין


 שלום רב. וכפי שהבטחתי לכם בשבוע שעבר,להלן חלקו השני של המאמר אודות הזמרת - חווה אלברשטיין. בסוף חודש זה (מרץ 2009) נקיים במועדון הזמר שלנו שבאוניברסיטת תל אביב,ערב זמר: "משירי חווה אלברשטיין ושירי אהבה" החל משנות ה-80 החלה אלברשטיין לבצע יותר שיריםשכתבה והלחינה בעצמה ופחות של יוצרים אחרים. היא עברה משירי ארץ ישראל היפה לשירימחאה אישיים, דבר שהרחיק אותה מחלק מקהלה הישן, שהסתייג מביטויים של מחאה חברתיתופוליטית. השינוי חל גם בסגנון המוזיקלי: מבלדות, לשירים בגוון מחוספס יותר של רוקרך. מגמת השינוי הבולטת ביותר באה באלבומה המצליח "לונדון" מ-1989, שבו נכללו שירימחאה כמו "לונדון"של חנוך לוין (מתוך המחזה "אורזימזוודות"), המתאר סיבות אישיות לעזיבת הארץ לטובת לונדון ("שם היאוש נעשה יותרנוח"), ו"חד גדיא", שיר מחאה פוליטי לנוכח האינתיפאדה הראשונה וכנגד השליטההישראלית בשטחים. שיר זה, המתאר מחזור דמים כפרפראזה על השיר הידוע מההגדה של פסח, הוחרם בתחנות הרדיו וגרר תגובות סוערות נגדה. החל ממחצית שנות התשעים ועד לשנת 2007 קיימה אלברשטיין את הופעותיה מחוץ לישראל, למרות שהמשיכה לגור בה. אלברשטייןנחשבת בארצות הברית ובאירופה לזמרת של "מוזיקת עולם" וזוכה שם להצלחה יפה, ולא רקבקרב קהל יהודי. בשנת 2004 זכתה אלברשטיין בפרס אקו"ם על ביצוע,הפצה וקידום הפזמוןהישראלי. ב-2005 זכתה בתואר "דוקטור לכבוד" של אוניברסיטת תל אביב. וב-2006 יצאבהפקה בינלאומית אלבום יידי בשם "לעמעלע" ("כבש קטן"), שהכיל שירים של משוררי יידישידועים כמו איציק מאנגר, שאותם הלחינה אלברשטיין בעצמה. אלבום זה זכה בישראל לתשומתלב גדולה יותר מאשר אלבומיה הקודמים ביידיש. בראיון שנערך לשם קידום האלבום בעיתוןידיעות אחרונות התבטאה אלברשטיין כנגד תחרות הזמר הטלוויזיונית כוכב נולד. ב-1בינואר 2007 פתחה אלברשטיין בסיבוב הופעות בישראל לראשונה מאז 2000. חוה אלברשטייןנשואה לבמאי נדב לויתן, אותו הכירה ב-1981 במהלך צילומי סרטו "סיפור אינטימי", שבושיחקה בתפקיד הראשי. ב-1997 שיחקה בסרט "אין שמות על הדלתות" גם הוא בבימויו שללויתן. אלברשטיין אף הלחינה את פס הקול בשני סרטים נוספים של לויתן, "ילדי סטלין" ו"גרופי". כמו כן, שיחקה בהצגות:"רחל"(ערב שירי רחל המשוררת, יובל 1968), "חוהועודד בארץ הקסמים", "מה קרה בארץ מי", "יוסף וכתונת הפסים" ועוד.. עד כאן. תודה רבה ולהתראות בערב הזמר הקרוב שלנו. בברכה מוטי דביר - "צמד הווי ובידור" http://www.havayvebidur.com

www.havayvebidur.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מוטי דביר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]