חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קידום בפייסבוק הרשת החברתית הגדולה העולם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אלעד כהן תת מודע בפיטורים פיטורים משבר נפשי בפיטורים

נושא המאמר: משבר נפשי בצל הפיטורים ההמוניים ובכלל – איך יוצאים מזה ?
מאת: אלעד כהן   שמור מאמר למועדפים


משבר נפשי הוא מצב בו האדם כבר לא מאמין בעצמו , ביכולתו להתמודד עם החיים , והחיים נהפכים עבורו ליותר ויותר קשים להתמודדות .


ערכו העצמי יורד לרמה כזו שהוא מרגיש שהוא לא חיוני ושבעצם אין לו משמעות בחיים , זאת כיוון שהוא מרגיש שאין לו כוח לעשות כלום , שגם אם ינסה להתרומם לא יצליח , והוא מגיע למצב בו הוא שואל את עצמו :"מה אני בכלל עושה כאן ?" . איך מגיע אדם למצב כזה ואיך ניתן לצאת ממנו ?

ובכן ידוע לכל הוא המשפט :"מחשבה בונה מציאות" – כל תאורית הסוד שנחשפה בשנים האחרונות בעולם כפרשנית של פיזיקת הקוונטים שטוענת שאדם אכן יוצר לעצמו את המציאות שלו כי המציאות נמצאת רק בראש- מה שאנחנו רואים הוא בעצם אך ורק פירוש של המוח ואם נתרגל את המוח לראות דברים שנרצה לראות כך יהיה . גם חז"ל במקורות כתבו :"ליבו של אדם נמצא היכן שמחשבתו נמצאת" – כלומר מה שקורה בתוך הלב , פנימיות האדם היא שיוצרת את המחשבות איתם אנו חיים .

מה שקורה לאדם במשבר נפשי הוא חוסר אמונה מוחלט במשפט "מחשבה בונה מציאות" . זאת כיוון שאותו אדם נקלע למציאות קשה שנכפתה עליו בעל כורחו – מציאות זו מתורגמת על ידיו כמציאות שלילית ובכך מפעילה מחשבות שליליות במוחו שיוצרות שוב מציאות שלילית . זהו מעגל הקסמים השלילי של האדם – שליליות יוצרת שליליות מבלי שהוא יהיה מודע לה .

מהי אותה מציאות שנכפית עלהאדם והיא שמתחילה את מעגל הקסמים ? – אובדן יקיריו , מחלה , טראומה נפשית , מצב כלכלי , ועוד .

ניקח לצורך העניין דוגמא אקטואלית מאוד לימינו – אדם שעבד בעבודה מסודרת כמה שנים ופוטר עקב המשבר הכלכלי העולמי שמגיע כמעט לכל כיס ולכל בית . אותו אדם כמובן לא נופל מכך ומבין שעליו לחפש עבודה ואכן כך עושה . אך הפניות לא מגיעות – ידוע שביקוש העבודה כיום גדול בהרבה מההיצע הקיים במשק . האדם יושב בביתו בחוסר מעש ובעצם מתחיל להחדיר למוחו מחשבות שליליות כמו :"מה יהיה אם לא אמצא עבודה ?" , "מאיפה אביא כסף?" , "מי יעזור לי ?" , "מה אני בכלל שווה כאב הבית שלא מפרנס את בני ביתו?" , ועוד ועוד . מה גם שבדידות וחוסר מעש ידועים כמסוכנים לנפש האדם .

זוהי מציאות שלילית כידוע שנכפתה על האדם – הוא לא בנה את המציאות ולא זימן אותה – היא פשוט התרחשה וסחפה אותו איתה . המציאות גורמת לאדם לחשוב שלילי והוא בעצמו זה שיוצר לו מציאות שלילית נוספת כי אז האמון שלו בעצמו יורד ובכך הוא גורם להצעות העבודה לא להגיע אליו . זהו בדיוק מעגל הקסמים של מציאות שלילית שבונה מחשבות שליליות שבונה מציאות שלילית ...

ובכן מהו הפתרון ?

ראשית לשמור על שמחה – חובה ! אינך יודע מהו התכנון העליון לגביך ולאן מובילים אותך . עשה דברים שלא עשית כי היית כבול בשגרה : שמע שירים שמחים , לך לדוג , תפתיע את אשתך או את בת זוגתך כפי שלא הייתה מצפה ממך כאשר היית בעבודה ולא היה לך זמן , למד להעריך את החיים ואת מה שיש לך עכשיו כפי שלא הערכת לפני כי היית עסוק מידי בעבודה . רשום משפט זה בדלת ביתך ותקרא אותו בכל יום ויום כדי להחדיר לתת המודע מעט חיוביות שתשבור את המעגל::

"הצרה שאתה עובר היא לטובתך ממש – עשה עצמך שמח והשמחה תבוא לבד – כי השמחה היא התרופה לכל המחלות והמכאובים "..

שנית - תוכיח לעצמך שאתה יכול לעבור כל משבר רק על ידי חשיבה נכונה !

קח אירוע שלילי מהחיים שלך שלמדת ממנו , השכלת ממנו ובעצם היית צריך לעבור אותו כדי להתחשל , להבין וללמוד . אין אדם שלא יעיד על עצמו שלפחות פעמיים בחיים מה שהוא חשב שלא טוב עבורו התברר כטוב ואפילו טוב מאוד . החיים מובילים אותך למקומות שלא תמיד יש מושג בהם – האמן שהכל קורה לטובה כי כרגע הוכחת זאת לעצמך על בשרך מהדרך שעברת בחיים –

אם כך מדוע את ה"משבר" הזה לא תעבור ?

כמובן שלא מעמידים אדם בניסיון שהוא לא יכול לעמוד בו .

הפרמטרים שכרגע ציינתי לחשיבה נכונה ושבירת המעגל לא דורשים אימון מיוחד , לא דורשים קורס אימון אישי שעולה המון כסף , לא דורשים מאמץ מיוחד – הם דורשים רק דבר אחד – חשיבה נכונה אפילו מבלי לקום מהכיסא .

תחושב נכון – החיים שלך יירואו אחרת גם אם המציאות שנגלית לעיניך כרגע לא מלבבת במיוחד .

הרי ברור שכאשר תהיה אחרי זה תצחק ותסתכל לאחור בגאווה – אז למה להיות עצוב עד אז ? עשה זאת עכשיו !!!

למי שמעוניין בעוד אודות "שיטת הפשטות שבאושר על ידי כוחו של תת המודע" תיפתח אלעד כהן ניתן לפנות לאתר - http://www.2all.co.il/web/Sites/tikshur/PAGE4.asp

בהצלחה לכולנו – וזיכרו החיים יפים ... הכל בראש !!!!!!

שלכם ,

אלעד כהן .

www.eladcohen.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלעד כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]