חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עשרת הדיברות לנפגע בתאונות דרכים - אישור משטרה - תאונת דרכים - חדר מיון - נזיקין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים באינטרנט

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משרד עורכי דין עורך דין עורכי דין עורך דין תאונות

נושא המאמר: שיווק משרד עורכי דין באינטרנט
מאת: יואב לוי   שמור מאמר למועדפים

הזמנים משתנים, כיום האינטרנט תופס מקום יותר ויותר במרכזי בחיינו וכמדיה דרכה אנו צורכים מידע. עם השינויים הללו באים שינויים באסטרטגיות שיווקיות לכל תחום. עם פעם המדיה המרכזית בה מפרסמים היו בוחרים לקדם עצמם הייתה הטלוויזיה, כיום שיווק אונליין תופש מקום מכובד יותר.
עם הגדילה העצומה והמתמשכת של העולם הווירטואלי, הכרחי הדבר, גם עבור משרד עורכי דין לשווק עצמו דרך האינטרנט. אם פעם עורכי דין של תאונות היו רצים אחר אמבולנסים כדי למצוא ולקבל בלעדיות על לקוחות, היום משרד עורכי דין מתכנן אסטרטגיה שיווקית אונליין מדויקת.
הרעיון הבסיסי מאחורי שיווק משרד עורכי דין ברשת הוא להתמקם היכן שהצפי לרווח הוא הגבוה ביותר. על פי סקרים ומחקרים שנעשו בתחום, 73% מכל בוגרים ישראלים משתמשים ברשת האינטרנט באופן יום יומי. עם הנתון הזה מתבקש לקבוע כי משרד עורכי דין שלא משתמש ברשת האינטרנט על מנת לשווק ולקדם את עצמו ואת מאגר לקוחותיו מפסיד פלחי שוק עצומים.
חשבו לאיזה שוק המשרד עורכי דין שלכם מכוון. לאחר מכן התבוננו במספרים ותסיקו את המסקנות המתבקשות.
88% מאנשים בגילאי 18-29 גולשים ברשת באופן קבוע
84% מאנשים בגילאי 30-49 גולשים ברשת באופן קבוע
71% מאנשים בגילאי 50-64 גולשים ברשת באופן קבוע
86% מהבוגרים בעלי הכנסה חודשית ממוצעת של בין 10,000-15,000 שקלים גולשים ברשת
90% מהבוגרים בעלי הכנסה חודשית מעל 15,000 שקלים גולשים ברשת.
השימוש הנרחב ברשת הפך את האפשרות להגיע לתודעה של ציבור גדול אפשרי יותר מתמיד. ומאפשר למתג כל משרד עורכי דין כאמין ובעל מוניטין נרחב.
משרד עורכי דין תמיד צריך להתאים עצמו לרוח התקופה. בעולמינו כיום, כאשר אזרח מן השורה מחפש משרד עורכי דין המתמחה בתאונות הוא לא פונה יותר לספר הטלפונים או ללוח בעלי המקצוע בעיתון. הוא פונה למנועי חיפוש כמו יאהו וגוגל. אלא אם כן אותו משרד עורכי דין ידורג היטב על ידי מנועי חיפוש או יבצעו עבורו מסע פרסום מתוכנן היטב ברחבי האינטרנט, הוא לא יצליח להשיג יותר מדי לקוחות.
אפילו אם אותו אזרח לא מחפש אחר עורך דין לענייני תאונות אלא הוא פשוט גולש ותר אחר מידע בנוגע לפציעות, תאונות וחוקים רלוונטיים; עדיין משרד עורכי דין יכול להיות בולט בזכות שיטות שיווק אינטרנטיות אחרות כמו שיווק ופרסום מאמרים רלוונטיים, הקמת בלוג בנושא התמחות המשרד. שיטות אלו יאפשר למשרד עורכי דין לבנות מוניטין אינטרנטי יציב שישמש לאחר מכן.
יתרון גדול נוסף דרך שיווק באינטרנט הוא שזוהי הדרך הזולה ביותר עבור משרד עורכי דין להגיע לקהל לקוחותיו. בניית אתר היא הוצאה חד פעמית, שיווק מאמרים וכתיבת בלוגים היא חינמית ואחסון אתר הוא זול מאד בימינו. למעשה גם שיווק באינטרנט דרך מודעות ממומנות יכול להיות זול הרבה יותר מפרסום במדיות אחרות.
השורה התחתונה היא זו: אם משרד עורכי דין מחפש תוצאות מהירות והחזר השקעה גבוה, הוא ימצא את מבוקשו בפרסום דרך האינטרנט.
לכו ואתרו את הלקוח הפוטנציאלי שלכם היכן שהוא מסתובב!

דוקטור דוד סער, משרד עורכי דין
http://www.davidsaar.co.il


www.davidsaar.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]