חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מי מפחד מניתוח פלסטי?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לבניית אתר לבנות אתרים בניית אתר תדמית אתר תדמיתי

נושא המאמר: לבנות אתרים בזול, בקלות ובמהירות- כל אחד יכול!
מאת: ליאורה אור   שמור מאמר למועדפים

על הגילדות המקצועיות ושאר אגודות הסתרים- בוני אתרי אינטרנט הינם חברי גילדה מקצועית (אך לא מאורגנת) לכל דבר ועניין. ואני מצטטת מתוך וויקיפדיה:

גילדה היא אגודה של בעלי מקצוע העוסקים באותו תחום, שמטרתה להגן על האינטרסים המשותפים שלהם ולקיים כללי אתיקה בין חברי האגודה. הגילדות התפתחו מאגודות עזרה הדדית או אגודות עסקים קטנים, שכל חבר בהן היה אוּמן או בעל מלאכה (ארטיזן) עצמאי או בעל סדנה או חנות. הגילדות התקיימו למין ימי הביניים וממשיכות להתקיים בתחומי מקצוע שונים גם בימינו.
(הדגשה שלי)

משנתרחבו יכולות התקשורת, ושלא כמו בימי הביניים אז היו התקשרויות עסקיות מוגבלות גיאוגרפית, נתרחבו גילדות מקצועיות והפכו לחובקות עולם. כל בוני האתרים הפרטיים או חברות בניית אתרים בעולם האינטרנט הפכו גילדה מקצועית בעלת אינטרסים משותפים עליהם הם מנסים להגן בחורמה.

האינטרסים המשותפים של חברי גילדת בניית אתרים הם מניעת הקידמה ובתוך כך הגנה על מקור הכנסתם כבוני אתרים תוך הנצחת האפשרות לגבות מחירים גבוהים ככל שניתן מקהל שזקוק לשירותיהם אך הוא נבער לחלוטין בתחום בניית אתרים.

בוני האתרים, כמו לדוגמא עורכי דין, מרוויחים מכך שמי שנזקק לשירותי בניית אתרים יאמין שללא בונה אתרים לא יוכל להיות בעלים של אתר, כשם שלא יעלה על הדעת לא להיות מיוצג ע\"י עורך דין בעת תביעה משפטית. כשם שאינך מבין בחוק ומשפט ולא תלך ללמוד משפטים כדי להתמודד עם תביעה משפטית כך לא תלך ללמוד תכנות ובניית אתרים כדי לבנות אתר אינטרנט. מאליו ברור שמצב שכזה מאפשר לבעל המקצוע לגבות תמורת שירותיו מחירים גבוהים ולעיתים מנופחים.

החדשות הטובות הן שהקידמה, נפיצות האינטרנט, גודלו של שוק בניית האתרים ובעיקר כמות האתרים האדירה שנבנית בשנים האחרונות הפכו את עניין בניית אתר אינטרנט מנושא מורכב, מסובך אפוף מילים מקצועיות מסובכות ומורכבות לעניין זמין, פשוט ונגיש ביותר. כן, גם ובעיקר- באיכות ובמחיר.

האינטרס של חברי גילדת בוני האתרים הוא כמובן שהציבור הרחב לא יקלוט שבשנים האחרונות חל מהפך. היום כדי להיות בעלים של אתר מקצועי, איכותי, פונקציונאלי טוב ויפה לא צריך בונה אתרים מקצועי. זוכרים את הימים שכדי לקנות טלפון נייד היה צריך לקחת משכנתא? כדי לרכוש מכשיר אלקטרוני היה צריך לחכות ליום הולדת? עברו הימים ההם וחזון ה\"מכונית לכל פועל\" היום נכון גם לאתרי אינטרנט.

אותם חבר'ה זריזים וחכמי מעשה שזיהו את הצורך פיתחו מערכות לבניית אתרים עבור הדיוטות. מערכת שכזאת דורשת מיומנות והבנה ברמה של כתיבת אי מייל או פתיחת מסמך בוורד. מערכת בניית אתרים שכזאת מציעה למשתמש ההדיוט חבילה שכוללת את כל מה שנדרש כדי להעלות אתר לאינטרנט ללא הצורך להפוך לבעל מקצוע, ללא הצורך בהבנת כל אותן מילות באז סודיות הנהירות רק ליודעי חן ורזים. לא אלאה את הקורא בפרטים או במילים מקצועיות נסתרות אך אדגיש ואומר שחבילת אתר אינטרנט שכזאת כוללת הכול, אבל ממש הכול כדי להציג אתר משובח באינטרנט, כולל תבניות מעוצבות, כולל עזרה תמיכה והדרכה. במילים אחרות, יש כיום מערכות אינטרנטיות שיודעות לתרגם את כל החוכמה, הידע והניסיון של בוני אתרים המקצועיים לשפה פשוטה ונגישה למי שאיננו איש מקצוע. לא צריך לדעת שפת תכנות. מערכת בניית אתרים יודעת לתרגם עברית (וגם שפות אחרות) לתכנות. לא צריך להבין באחסון- חבילת המערכת יודעת לטפל בכך ובשפת בני אדם...וכל זה במחיר שווה (כמעט) לכל נפש- כמה מאות בודדות של שקלים לשנה!!!

חשוב להדגיש שמערכות בניית האתרים המדוברות מכילות כלים רבים ומגוונים בתוכם. לא צריך לפתח עבור כל בעל אתר פונקציה מיוחדת. המערכות כוללות מגוון רחב מאד של פונקציות שמקובלות באתרי אינטרנט ומתאימות לרוב הגדול של האתרים: חנות למסחר אלקטרוני, פורומים, מערכת חברים, חיפוש באתר, מנגינת רקע, אלבומי תמונות, מחוללי טפסים (דוגמת \"צור קשר\" וכו'), מערכת חברים וקהילה - כרטיס אישי לכל נרשם, תיבת מסרים לניהול קשר פנימי בקהילה, רשימת תפוצה - ניהול רשימת תפוצה כולל הוספה והסרה אוטומטית, מערכת פורומים מתקדמת - עם כל הפונקציות המקובלות, מערכת שפות מתקדמת - פתיחת אתר ללא הגבלת שפות, שאלות ותשובות, ספר אורחים, סקרים, מפת האתר, מערכת עצומות, תגובות למאמרים באתר, מערכת SMS לקבלת תזכורות ולשליחה לרשימות תפוצה, ועוד אפשרויות רבות ואחרות.

יתרה מזאת, שימוש במערכת בניית אתרים מאפשרת לבעל האתר חופש מוחלט לעשות, לשנות, להוסיף ולמחוק ללא תלות בבונה האתר ששירותיו נשכרו עבור בניית האתר. מערכת ניהול האתר יושבת באינטרנט וזמינה 24 שעות ביממה. זאת ועוד, המערכת משתכללת ומשתפרת תדירות, נוספים בה פיתוחים וכלים חדשים בצורה סדירה ושוטפת. היעלה על הדעת שהמתכנת שיבנה לכם את האתר הנדרש יפנה אליכם מיוזמתו, לאחר שהשלים את בניית האתר, ויציע לכם פיתוחים ותוספות לאתר ללא תוספת תשלום?

אז אם כל כך טוב איך כל כך זול? בגלל כמות האתרים שנפתחים. תסכימו איתי שאם נפתחו למעלה מ 100,000 אתרים באמצעות מערכת בניית אתרים כלשהי הרי שהיא בהחלט יכולה להרשות לעצמה לתמחר כל אתר שנפתח במערכת בזול, לתת שירות מעולה וגם להרוויח יפה

sitebuildingsimple.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאורה אור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]