חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תחזוקת השיש במטבח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרי פלאש באינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית אתרים עיצוב אתרים קידום אתרים

נושא המאמר: איך עושים קידום אתרים לאתרי פלאש?
מאת: ראובן אזולאי   שמור מאמר למועדפים

אתרי פלאש הופכים לנפוצים יותר בשנים האחרונות בעקבות אפשרויות הגרפיקה העשירות הכוללות שימוש באנימציות סרטים ושלל אפקטים. עם זאת, אתרי פלאש נחשבים בעייתיים מבחינת קידום אתרים מאחר ומרבית השיטות הרגילות של קידום אתרים פשוט לא עובדות כאשר מדובר באתרי פלאש- הרובוטים של מנועי החיפוש לא מזהים בבהירות את הטקסט והלינקים בתוך קובצי הפלאש ולכן מרבית הפעולות של קידום אתרים אינן משיגות תוצאות באתרים אלו. עדיין, אם ברשותכם אתר פלאש מעוצב שהושקעו בו זמן וכסף רב ואינכם מעוניינים לבנות אתר אחר תחתיו לפניכם כמה טיפים להשגת קידום אתרים יעיל באתרי פלאש-

1. קישורים נכנסים- אחד הגורמים המשפיעים ביותר על קידום אתרים הוא מספר הקישורים לאתר מאתרים אחרים ואיכותם של האתרים המפנים. לכן, פעולות קידום אתרים שמטרתן להעלות את כמות ואיכות הקישורים הנכנסים לאתר יכול להשיג תוצאות טובות גם באתרי פלאש. פעולות קידום אתרים אלו כוללות רישום באינדקסים, קישורים באתרי מאמרים חיצוניים, תגובות בפורומים וקבוצות דיון מקצועיות, החלפת קישורים עם אתרים אחרים וכד'.

2. תגי META – אותן תגיות באתר אשר משמשות לכותרת האתר, תיאור האתר, מילות המפתח וכד' אינן תלויות בשפת הכתיבה של האתר והן נסרקות בכל מקרה ע"י הרובוטים של מנועי החיפוש. לכן, שימוש נכון בתגיות המטה, שמהווה חלק בכל תהליך קידום אתרים , יכול להשיג תוצאות גם באתרי פלאש. בנוסף, ניתן להוסיף תגית NOEMBED המספקת מידע על סרטון הפלאש. מידע זה יכול להיקרא ע"י הרובוטים של מנועי החיפוש ולכן זוהי תוספת מבורכת.

3. שינוי מבנה האתר – ניתן להפוך את אתר הפלאש הרגיל המכיל קובץ פלאש אחד לאתר המכיל כמה קובצי פלאש שונים ועדיין לשמור על העיצוב הכללי זהה. הגולש לא ירגיש את השינוי אך מנועי החיפוש בהחלט כן- מספר גדול יותר של קבצים תורם לתהליך קידום אתרים באופן ישיר וכן מאפשר לבצע אופטימיזציה יעילה יותר.

חשוב לזכור כי מנועי החיפוש מודעים לבעייתיות של קידום אתרים באתרי פלאש ולכן פועלים ללא הרף על-מנת לשכלל את הרובוטים שלהם כך שיוכלו לקרוא טקסטים מקבצי פלאש ויש להניח כי אכן בעתיד ניתן יהיה להשיג קידום אתרים יעיל יותר גם באתרי פלאש.

www.bonsite.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ראובן אזולאי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]