חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מטבח זכוכית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הארכת שיער הלחמת שיער שזירת שיער החלקה יפנית

נושא המאמר: החלקות יפניות
מאת: אבי קיי   שמור מאמר למועדפים

שיער חלק –היום זה אפשרי
נשים רבות ברחבי העולם בעלות שיער במרקם גלי ו/או מתולתל אשר משתוקקות ליהנות משיער חלק יותר ואוורירי מחפשות כל השנים את הפתרון האולטימטיבי המקצועי שיהיה נכון לשיערן ויהפוך אותו לחלק ככל שניתן.

בשנים האחרונות פותחו תכשירים מקצועיים הניתנים לשימוש במספרות בלבד בעזרתם ניתן לבצע את השינוי בצורה בטוחה הנשארת עם האפקט המתקבל לאורך זמן .
שיער במרקם גלי מחולק לשלוש קבוצות :

גלי עם נפח
מתולתל מלא
מקורזל –אפרו .

לפני קבלת ההחלטה על ביצוע ההחלקה מומלץ לברר לאיזו קטגוריה השיער משתייך ועל פי הנתונים הטבעיים הקיימים בו לבצע את השינוי בעזרת התכשיר בחוזק המתאים . ההחלקה יוצרת מראה חדש ומשחררת את האישה מהרגשת "חוסר השליטה " בשיער. לאחר הטיפול השיער ייראה פחות נפוח חלק יותר הניתן לעיצוב באופן קל ומהיר יותר .
היתרונות הבולטים לאחר ביצוע החלקת השיער יהיו בתוצאה הנראית בשיער באופן מיידי לאחר טיפול של מספר שעות בלבד, יכולת סירוק והברשה טובה יותר, יכולת עיצוב באופן עצמאי ללא קושי,הפחתת הנפח באופן משמעותי בשיער ויצירת מרקם חדש תוך שמירה על האיזון הטבעי של השיער. לא פעם,לאחר ביצוע ההחלקה השיער הופך לנעים ורך למגע ומאפשר לך לעצב אותו בחופשיות . אפקט נוסף הוא עניין התלות בכל הקשור לעיצוב השיער בפן (החלקה תוך ייבוש אינטנסיבי של השיער ). לאחר ביצעו פעולת ההחלקה בשיער תוכלי להפחית את התדירות של העיצוב בפן.

טיפים לשמירה על השיער לאחר הפעולה :

שמירה על תדירות של תספורת אחת לחודשיים –גזירת קצוות השיער ובדיקה של האורכים על מנת שתוכלי לוודא כי השיער באורכים אינו ייבש ואינו מתפצל.
שימוש יומיומי בקרם המיוצר על בסיס סיליקון אותו ניתן למרוח על השכבה החיצונית של השיער ובכך לצפות אותו בשכבת הגנה תוך הענקת מראה מבריק ובריא
הברשת השיער במברשת שאיננה מתאימה למרקם החדש שנוצר בשיער תזיק לו קשות! חשוב לבחור במברשת קלה ונוחה לשימוש .
ריכוך השיער לאחר החפיפה מתאפשר לאחר שימוש במסכה אינטנסיבית ו/או מרכך שיער איתו ניתן לנטרל קשרים הנוצרים בשיער.
במקרים בהם את צובעת את השיער לגוון כהה ניתן לשקול מעבר לשימוש בצבע "שטיפה" עדין יותר שאינו מכיל אמוניה . מעבר לתכשיר זה יפחית את העומס שנוצר על השיער מבחינת רמת החמצון והאינטנסיביות של החומרים הקיימים בפורמולות הצבע הקיימות.

למרות ההצלחה בתחום שירות ההחלקה המוצע לקהל עדיין קיים חשש בקרב נשים רבות על ההשלכות לגבי השיער לאחר ביצוע פעולה זו. אפשר לומר כמעט בוודאות כי רוב התכשירים המיועדים לביצוע החלקת שיער פותחו על בסיס טכנולוגי מאוד מתקדם ולאחר שבוצע בעזרתם מחקר מעמיק על תופעות שלאחר השימוש הגיעו למסקנה גורפת שפעולת ההחלקה איננה מזיקה זאת בתנאי שהפעולה מתבצעת לאחר ביצעו אבחון מקצועי ,התאמת החומרים למבנה השיער שלפני הפעולה, הפעלת התכשיר בדיוק רב ולפי המלצות היצרנים והוראות השימוש ולא פחות חשוב –שיקול דעתו המקצועי של מעצב השיער שלך שעם הניסיון המקצועי יוכל ודאי להעביר אלייך את ההמלצות ואת הביטחון הקיים לאחר בדיקה יסודית של כל הפרטים לקראת ביצוע תהליך החלקת השיער בעידן החדש




avi-k.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבי קיי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]