חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עבודה בקנדה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סכרת סוכרת

נושא המאמר: דרכים טבעיות להתמודדות עם סוכרת
מאת: י. נ.   שמור מאמר למועדפים

מהי סוכרת?


סוכרת היא מחלה מטבולית שמתאפיינת בריכוז גבוה של גלוקוז בדם ובשתן. סכרת מופיעה בשלושה אופנים עיקריים: סכרת נעורים מסוג 1, סכרת מסוג 2 וסכרת היריון, ומקורה היא לרוב בעיה בייצור האינסולין בלבלב, או בקליטתו. סוכרת כמחלות ותסמונות אחרות, נגרמת או מושפעת מגורמים שונים כגון השמנת יתר ועודף משקל, לחץ, מרכיבים תזונתיים, צריכת תרופות ורעלים מסוימים, זיהומים שונים, ופגיעויות גנטיות למיניהן.


סוכרת – שיטות טיפול


סוכרת היא מחלה מורכבת הדורשת טיפול מורכב. טיפול תרופתי בלבד עשוי לא להצליח, או לחילופין להצריך נטילת תרופות במינון גבוה יותר עם הזמן. מילת המפתח בסוכרת היא איזון, ובמקרה זה אין מדובר רק באיזון הסוכר באמצעות תרופות ואינסולין, אלא גם באיזון נפשי ובאיזון הקשר בין הגוף לנפש, באיזון תזונתי, ובאיון המערכת החיסונית של הגוף. תכניות טיפול ייחודיות למחלת הסוכרת אפשר למצוא במקורות הסברה שונים, אך מומלץ להגיע פיזית ולהשתתף בתכניות טיפול מקצועיות וחווייתיות לצורך כך.


טיפול בסוכרת במצפה אלומות


בקיבוץ מצפה אלומות שבגליל ישנה חוות בריאות ראשונה וייחודית בישראל, המאפשרת חווית מנוחה, שלווה ובריאות במהלך חופשה המשלבת תזונה בריאה, על בסיס פילוסופיית הריפוי הטבעי של ד"ר אן ויגמור. בחווה הרצאות בנושאי תזונה ובריאות, ושאר פעילויות חווייתיות. בחוות הבריאות "מצפה אלומות" ישנה תכנית טבעית מקצועית המיוחדת לטיפול בחולי סוכרת.


מטרת התכנית לחולי סוכרת במצפה אלומות היא להוות טיפול משלים שאיננו סותר את הטיפול התרופתי. התכנית הינה בת שבוע או שבועיים, והיא נועדה ללמד ולהקנות לחולים כלים פרקטיים להתמודדות עם המחלה ולהפחתת הסימפטומים המלווים אותה. בתכנית בנויה מסדנאות הרפייה והפגת מתחים, פעילות גופנית, ובמסגרתה אכילה של מזון אורגני-טבעוני לא מבושל שאיננו פוגע ומחמיר את מצבם של חולי סוכרת. מדובר בתזונה עשירת סיבים תזונתיים, פירות, אגוזים, נבטים וירקות, שמסייעים בהאטת קצב ספיגת הסוכר בדם.


חווייה מיוחדת ובלתי נשכחת במצפה אלומות


מצפה אלומות מעניק חוויה ייחודית ואווירה שלווה אמיתית שאין כדוגמתה. זוהי הזדמנות מצוינת לשכוח משגרת החיים המלחיצה, להירגע, ליהנות מהנוף המרהיב של האזור היפהפה, והיחשף לכלי טיפול וריפוי עצמי לאורך זמן ולאמץ הרגלי אכילה נכונים ומותאמים למצב הבריאותי. ניקוי של הנפש, טיהור הגוף, ואיזון בין שני אלה – הגוף והנפש כאחד – הם חוויה שמצריכה הדרכה מקצועית כדי שאפשר יהיה ליישמה בטווח הארוך, ובמצפה אלומות החוויה היא אישית וחברתית גם יחד.


נפש בריאה בגוף בריא


התכנית לחולי סוכרת בחווה שבקיבוץ מצפה אלומות מבוססת על שיטתו של אן ויגמור, שרואה את הרוח, הגוף והנפש כמכלול, ומעניק כלים לרפא כל אחת מהן. השיטה מאמינה באחריות אישית של האדם לריפוי עצמי, והמוטו שלה הוא, מפי היפוקראטס: "היה אתה הרופא של עצמך", ו"יהיו מזונותיך תרופותיך".



www.alummot.co.il/%d7%a1%d7%95%d7%9b%d7%a8%d7%aa


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י י. נ. שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]