חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לחיות בריא זה עסק יקר?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריכות ספא בריכת ספא ג'קוזי מערכות ספא

נושא המאמר: בריכות ספא, - חומרים והתקנה
מאת: טל אהרוני   שמור מאמר למועדפים

הספא הביתי , מה שמכינה בפינו - בריכות העיסוי, מיועדות להתקנה בחצר , על הגג

הספא הביתי , מה שמכונה בפינו - בריכות ספא, מיועדות להתקנה בחצר, על הגג, במרפסת גן או בכל מקום מרווח דיו לשאתן ולהכיל את גודלן. בריכות העיסוי זמינות לשימוש בכל עונות השנה, והתקנתן אינה דורשת היתר בנייה מיוחד. בריכות העיסוי ניתנות להעברה ממקום למקום במקרה של מעבר דירה ואופן תחזוקתן קל.

שימו לב: בריכות ספא אינן אמבטיה רגילה ולכן אינן מיועדות לרחצה . כך שאין להכניס לתוכן דטרגנטים מכל סוג שהוא!

גודלן הממוצע של בריכות הספא הביתיות נע בין 4 מ"ר ל-5 מ"ר וקיבולת המים בתוכן בהתאם - בין 750 ליטר ל -2,000.
בריכות הספא בנויות מגוף וממסגרת חזקים על מנת שתוכל להכיל את כמות המים הרבה ביציבות הנדרשת. גוף הבריכות עשוי בדרך כלל מחומרים איכותיים כמו פלסטיק, כאקריליק או קוויירייט, שהוא חומר הממוחזר מסגסוגת של אקריליק. לכל אחד מהחומרים יתרונות משלו: האקריליק ידוע כחומר חזק, ולצורך בניית גוף ספא הוא זוכה לתוספות מחזקות כשכבת פיברגלס המכילה סיבי זכוכית או ציפוי שווה ערך של חומרים ייחודיים - בהתאם לחברות היצרניות השונות. את האקריליק לבריכות הספא שלכם אפשר להשיג במבחר צבעים, גוונים ודרגות ברק, אך מראהו המבריק תורם לבולטות משריטות הנוצרות בו . את השריטות ניתן לשייף בעזרת נייר לטש, ובמקרה של היסדקות אפשר לאחות את הסדקים בדבקים אקריליים מיוחדים למטרה זו, אך פני השטח אינם "שבים לקדמותם" ומקום התיקון עלול להיראות לעין.

חומר נוסף הוא הקוויירייט, מדובר בחומר חזק עמיד ויפה לבניית גוף הספא. מראהו של הקוויירייט מחוספס ושריטות אינן מתגלות בו על נקלה, מאידך חזותו נחשבת לעיתים למעט פחות אלגנטית - עניין של טעם!

מרכיב חשוב נוסף בגוף בריכות הספא הוא הפוליאוריטן. זה חומר מוקצף שתפקידו לבודד את המבנה הפנימי כדי לשמר את חום המים כמו גם כדי להבטיח את יציבות הצנרת.

המסגרת החיצונית המקיפה את הגוף האקרילי, עשויה על-פי רוב מעץ אך גם מחומרים אחרים כמו פלסטיק .

בבניית בריכות ספא העץ המועדף לשימוש הוא הארז שהו בעל עמידות גבוהה במיוחד בכל תנאי מזג אוויר ומרקמו מכיל שמן טבעי המדיף "ארומה" אשר דוחה חרקים ומזיקים.

הארז הוא עץ קל ואוורירי, ללא "עיניים", ובצורתו הטבעית מתאפיין בשינויי גוון נאים.

עץ פופולרי אחר הוא ה- RED WOOD המוכר גם בשמו ה סקויה - עץ עמיד וחזק שמתאים לשימוש חיצוני כמו זה הנדרש לספא, וניתן גם למצוא אותו מסגרות עשויות מהגוני.

את בריכות הספא תוכלו לבנות באופן עצמאי מבטון או מבלוקים בעלי חיפוי שיש או קרמיקה, אך במקרה זה בנייתן כרוכה בקבלת היתר בנייה כמו זה שחל על בריכות שחייה (ברגע שהבריכה מבוטנת וקבועה בשטח צריך היתר).

בבניית בריכות ספא בבטון , התקנת מערכות ההפעלה השונות מתבצעת בנפרד ולכן גם מסורבלת יותר.

- אם בריכת הספא מותקנת בחצר, השטח שנועד לכך צריך להיות מפולס.

- לתפעול המערכת נדרש קו חשמל ישיר שישרת אותה בלבד, ומומלץ לציידו בממסר פחת. על כבלי החשמל להיות מוגנים ממים.

שמירה על חיטוי שוטף וכיסוי הבריכה עם תום השימוש מבטיחים מים נקיים. החלפת מים מומלץ לבצע כל 6 חודשים לערך.

טיפים בנושא אמבטיות ובריכות עיסוי

את רכישת הבריכה מומלץ לבצע בחברה אמינה המבטיחה שירות יעיל ומלאי זמין של חלפים למקרה הצורך. התקנה מקצועית מהווה ערובה לתפעול תקין של הספא וכפועל יוצא גם להנאה ממנו.
אם בריכת הספא מותקנת בחצר, השטח שנועד לכך צריך להיות מפולס.
לתפעול המערכת נדרש קו חשמל ישיר שישרת אותה בלבד, ומומלץ לציידו בממסר פחת. על כבלי החשמל להיות מוגנים ממים.
שמירה על חיטוי שוטף וכיסוי הבריכה עם תום השימוש מבטיחים מים נקיים. החלפת מים מומלץ לבצע כל 6 חודשים לערך.


www.hotspring.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טל אהרוני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]