חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דיכאון ודרכי טיפול והתמודדות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תקשור תיקשור כסף שפע

נושא המאמר: על כסף ומודעות
מאת: אביבית שימרלינג   שמור מאמר למועדפים

אני רוצה כסף, אני רוצה להוציא כסף על מסעדות יוקרה, מכוניות ובגדים שווים
אני רוצה לקחת את הילדים לחוג הזה ולקנות להם את המחשב הזה
אני רוצה לקחת את בעלי/אשתי להצגה /לחו"ל/ לספא מפנק

אבל אין לי... אין לי מספיק...

האם גם לך עוברת המחשבה הזו ? האם גם את/ה חי בתחושה שהיית רוצה הרבה יותר ? האם זה משהו שבוער בעצמותייך ?
ואם התשובה היא כן, מדוע זה לא קורה לך ? מדוע נראה שהאושר נמצא במרחק נגיעה אבל את/ה לא מצליח/ה לגעת ?

הסיבה נעוצה במה שיושב לנו בבסיס האמונה, בבסיס התפיסה שלנו לגבי כסף ולגבי שפע. התפיסות האלו הן אלו שממליכות אחדים למלכים ואילו אחרים הן מורידות לחיים של דלות ומחסור. אלו האמונות שנעוצות לנו בתת מודע ואנו איננו רואים אותם, אנו נשלטים על ידן, מונעים על ידן אך הן שקופות עבורינו.

נסה לראות איזו אמונה מניעה אותך ?
1. כסף בא וכסף הולך.
2. כסף בא בקלות.
3. כסף בא בקושי.
4. כסף מגיע רק מעבודה קשה.
5. כסף מגיע תמיד למי שסביבי ולא אליי.
6. כסף הולך לכסף.
7. תמיד היה לי ותמיד יהיה לי.
8. אני לא מהעדה הנכונה ולכן אין לי.
9. לא מגיע לי שיהיה לי הרבה.
10. לי תמיד יהיה כסף.
11. יש כל כך הרבה עוני בעולם, למה שלי יהיה יותר ?


אם אתה אוחז באמונה אופטימית אזי אשרייך, אתה נהנה משפע ותמיד יהיה לך כסף למילוי צרכייך. הבעיה מתחילה כאשר אתה חש כי אחד או יותר מההיגדים השליליים משפיעים עליך. כיצד תהנה משפע אם בבסיס ההנחה שלך שוכב משפט סותר שמבטל או מרחיק זאת ממך ? משול הדבר לגינה, אם תזרע קוצים איך תוכל לצפות לפירות ?
אדם המאמין כי כסף לא בא לו בקלות, כסף לא יבוא לו בקלות כי אלו למעשה ההוראות ששולח תת המודע למציאות חייו. כמובן שדבר זה נכון על כל דבר בחיינו כמו זוגיות, הורות, לימודים ועוד. כל זמן שאנו לא באמת מאמינים שמגיע לנו, אנו לא נקבל.

בתיקשורים אותם אני מבצעת, אני מבצעת מעין חיוג טלפוני ישיר שבו אני משוחחת עם תת המודע של האדם שמולי ומבינה מהן האמונות, האחיזות והתפיסות הקיימות בו, דבר זה מהווה את השלב הראשון בתהליך. השלב השני הוא בניקוי אנרגטי לניקוי התפיסות הקיימות והחדרת תפיסות חדשות.
ישנם אנשים החושבים כי די בהעלאת התפיסות האלו למודעות כדי להביא לפיתרון הבעיה ואכן למודעות יש משקל רב בתהליך אולם חשוב לדעת כי פתרון זה כשהוא לבדו עלול להביא לפיתרון זמני בלבד
ונקודה נוספת היא שלעיתים ההיגד או האמונה שאנו חושבים שמנהלים את חיינו יושבים על אמונות חזקות יותר אליהן אנו עיוורים לחלוטין ולכן ללא טיפול מקצועי שלם לא יבוא שינוי מלא.

כדי להשיג שפע צריך ראשית לזהות את האמונות שתוקעות אותנו ואז לנקות ותן מהתודעה שלנו ולהכניס במקומם אמונות מקדמות. נשמע קשה ? ממש לא !
הדרך לשינוי פשוטה ביותר.





מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אביבית שימרלינג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]