חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שליח נאמן מביא ברכה





    קישורי טקסט (לפרטים)




לוח דרושים חינם
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חברות השמה דרושים חיפוש עבודה דרושים להייטק

נושא המאמר: לוח דרושים דרום
מאת: שרון קליין   שמור מאמר למועדפים

אם הינך גר בדרום הארץ ואתה מחפש עבודה- הכנס כבר עכשיו ללוח דרושים דרום של אתר "ג'ובנט". החיפוש בלוח דרושים של "ג'ובנט" הוא מהיר וללא תשלום והמשרות המוצעות בו מתעדכנות כל העת.

לוח דרושים דרום מכיל משרות רבות במגוון מקצועות מטעם חברות מבוססות וחברות סטארט-אפ ואף קרנות הון סיכון וכן משרות של חברות להשמת כוח אדם. החיפוש נעשה לפי מילות מפתח, תחומים או חברות. מנוע החיפוש של לוח דרושים דרום מאפשר לך לבצע התאמה מהירה בין הכישורים המקצועיים שלך לבין דרישות המשרה וכן ישמור עבורך את המשרות שסימנת כדי שתוכל לעקוב בקלות אחרי השינויים ולהתעדכן במשרות החדשות הנוספות ללוח דרושים כל יום.

דרום הארץ אשר רוב שטחו הוא הנגב, מהווה את רוב שטחה של ישראל. מתגוררים בו כ-350,000 איש והעיר המרכזית היא באר שבע הנמצאת בצפונו. בצורתו הוא דומה למשולש ארוך שקדקודיו נמצאים בדרום - במפרץ אילת, במזרח - בדרום ים המלח, ובמערב - בקיבוץ ארז. אורכו המרבי מן העיירה שדרות בצפון ועד אילת בדרום הוא 240 קילומטרים ורוחבו בין עין גדי במזרח לפתחת שלום במערב הוא 110 קילומטרים.

הפיתוח המהיר של דרום הארץ בשנים האחרונות יצר דרישה לעובדים בכל הדרגות. החל בעובדים בלתי מקצועיים וכלה במנהלים ומנכ”לים. בלוח דרושים דרום תמצא היצע תעסוקה בתחומי התעשייה, תיירות פנים וחוץ, חקלאות, שירותים ורווחה, חינוך, בטחון, תרבות, תחבורה, הנדסה, היי- טק, מחשבים, ביוטכנולוגיה מחקר ופיתוח, מקצועות חופשיים ועוד.

מספר פרויקטים מחוללי תעסוקה בחקלאות, בתיירות ובתעשייה הנעשים באמצעות ליווי וסיוע ליזמים, כבר החלו להיבנות בדרום והם מגדילים את ההיצע התעסוקתי במקום, ופותחים בפני התושבים מרחב גדול של אפשרויות לקידום יוזמות לפיתוח עיסקי וכלכלי, להגשמה עצמית ולחיים באיכות גבוהה.

אז לא משנה אם אתה גר בבאר שבע או באילת, באשקלון או מצפה רמון- בדוק את לוח דרושים דרום של אתר "ג'ובנט" ומצא את המשרה הבאה שלך שתסייע גם לך להשתלב בצמיחה הכלכלית.

www.jobnet.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שרון קליין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]