חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך בוחרים מתנה לגבר ליום נישואין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיטת המס באוסטריה כלכלה השקעות מיסים

נושא המאמר: שיטת המס באוסטריה
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים

שיטת המס באוסטריה


אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] החוסן הכלכלי של אוסטריה קבל זריקת עידוד נוספת, כאשר השכילה אוסטריה להצטרף לאיחוד האירופי בחודש ינואר 1995. בעקבות הצטרפותה לאיחוד האירופאי החלו משקיעים ויזמים רבים להשקיע את ממונם באוסטריה. בנוסף, החל משנת 2005, שנה בה בוצעו מספר רפורמות מהותיות באופן המיסוי באוסטריה, שיפרה אוסטריה את מעמדה ובכך הביאה למצב, בו מספר המשקיעים הזרים גדל אף יותר. מיסוי חברות - הדין באוסטריה קובע כי חברות שנתאגדו באוסטריה או שהניהול האפקטיבי שלהן הוא מאוסטריה נחשבות כחברות תושבות אוסטריה. חברה תושבת אוסטריה חייבת במס על כל הכנסה שהופקה ו/או נצמחה לה, ללא קשר למקום הפקתה, בעוד שחברה שאינה תושבת אוסטריה חייבת במס באוסטריה אך ורק בגין הכנסות שהופקה ו/או נצמחה לה באוסטריה. כיום, כפופות החברות האוסטריות למס חברות אחיד בשיעור של 25%. הכנסות חברה אוסטרית מדיבידנדים המשולמים לה ע"י חברה אוסטרית אחרת פטורות ממס באוסטריה. הכנסות חברה אוסטרית מדיבידנדים המשולמים לה על ידי חברה זרה עשויות להיות פטורות ממס באוסטריה (פטור השתתפות) אם יותר מ- 10% ממניות החברה הבת מוחזקות על ידי החברה האוסטרית לפרק זמן של שנה לפחות. הפטור לא יחול באם מרבית הכנסותיה של חברת הבת הנן פאסיביות והיא נמצאת במדינת מקלט מס, המוגדרת כמדינה בה שיעור מס החברות הנו נמוך מ- 15%, אלא החברה רשאית ליהנות מהפטור אם תוכיח כי יש לה פעילות אמיתית במדינת מקלט המס וכי אין היא משתמשת במיקום כאמצעי להימנע ממס. מיסוי יחידים - יחידים תושבי אוסטריה מחוייבים בתשלום מס על הכנסותיהם מכל מקור שהוא. מי שאינם אוסטרים מחוייבים בתשלום מס על הכנסות מסויימות שמקורן באוסטריה. יחיד יחשב תושב אוסטריה אם ביתו באוסטריה או ששהה באוסטריה במשך יותר משישה חודשים מיום תחילת שהייתו בה. שיעור המס החל על יחידים באוסטריה הנו פרוגרסיבי בהתאם למדרגות המס הבאות: הכנסה שנתית עד לגובה של Gד 10,000 EUR לא חייבת במס. הכנסה שנתית מסך של 10,001 EUR עד לסך של 25,000 EUR חייבת במס בשיעור של 23%. הכנסה שנתית עד מסך של 25,001 EUR עד לסך של 51,000 EUR חייבת במס בשיעור של 33.5%. הכנסה שנתית העולה על סך של 51,001 EUR חייבת במס בשיעור של 50%. על רווח הון של יחידים באוסטריה לא מוטל מס. האמנה למניעת כפל מס בין ישראל לאוסטריה - ישראל ואוסטריה קשורות ביניהן באמנה למניעת כפל מס, אשר מטרתה למנוע הטלת מס כפול, הן בישראל והן באוסטריה, על הנישום בגין אותה הכנסה. אמנה זו הנה ותיקה למדי ותקפה כבר מאז שנת 1968. רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל) טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449 חיפה: שדרות המגינים 58 טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976 שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל: [email protected]




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]