חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נקודות חשובות בעת מסירת מכשיר כף יד לתיקון במעבדה - מערכת ניווט - IGO - HP, Mio, Asus, HTC





    קישורי טקסט (לפרטים)




מסיבת רווקות
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מסיבת רווקות אירועים

נושא המאמר: ערב רווקות מיוחד
מאת: רונלי קוברסקי   שמור מאמר למועדפים

ערב רווקות הגיע, המסיבה האחרונה בטרם תעברו לפרק חדש בחיים, עוד רגע אתם מתחתנים ומיד יוצאים למסע מרתק וארוך, רגע לפני מארגנים מסיבת רווקות.

יש כמה סוגים של מסיבות רווקות: רועשות, פרועות ויש גם שקטות וביתיות, אם אתן רוצות לארגן מסיבה רגועה בחברת החברות הקרובות הכנו עבורכם כמה רעיונות על משחקים משעשעים למסיבת רווקות מהנה.

מסיבת רווקות משחקים מומלצים לערב מהנה:

- מה אני עושה? מכינים מראש מספר חפצים מצחיקים וקטנים, שמים בתוך סלסלה מכוסה בבד. מסדרים את כל הבנות במעגל, פורסים מפה גדולה וכל אחת מהבנות מחזיקה את המפה ביד שמאל. מנהלת המשחק מעבירה בכל פעם חפץ אחר וכל אורחת לוקחת את החפץ בידה השנייה.

הבחורה צריכה למשש את החפץ, לנחש מהו, אבל לא להגיד מה זה ורק להעביר אותו לבאה אחריה. אפשר להשתולל חופשי, על כל מה שבא לכן: מלפפון, אגס ואפילו עגבניות, צעצועים ועוד דברים מוזרים, ועד לחפצים הקשורים לחתונה או לסקס, כיד הדמיון הטובה עליכן - בתנאי שזה לא יפגע באף אחת.

- משחק החבילה, משחק מצוין לקרב בין המשתתפות ולדעת פרטים חדשים - שוברים את הקרח בין המשתתפות {מומלץ במיוחד אם הכרות מוקדמת בין כל המשתתפות}.

במשחק שוברים את הקרח כולן משתתפות, לוקחים חבילה ועוטפים אותה בדפים עם משפטים כמו "לבחורה עם השיער הקצר ביותר" "למי שעשתה את זה הכי הרבה פעמים..." כל פעם תולשים עוד דף מהחבילה ומי שהתיאור של הדף הכי מתאים לה מקבלת את החבילה והאחרונה זוכה בהפתעה שיש בתוך החבילה, נסו לשלב משפטים מצחיקים כמו "לבעלת האף הארוך ביותר" זה מאוד משעשע שכל הבנות יתחילו למדוד את אורך האף או את גודל האוזניים...

- פירות וירקות העונה, השתדלו לא להתפקע מצחוק בזמן המשחק! קחו פרי או ירק: בננה לימון או קלמנטינה, עכשיו צריך להעביר הפרי בין המשתתפות, איך תעשו את זה? יש להחזיק את התפוח בין הסנטר לצוואר ובלי ידיים בכלל! הקבוצה הזוכה מקבלת פרס והמפסידה... נענשת.

- משחקים מצחיקים, משחק נוסף ומהנה הוא משחק הצחוק, הבנות מתחלקות לשתי קבוצות ובוחרים בת אחת שתנהל את המשחק, הכינו מראש מספר פתקים עם "עונשים" מצחיקים כמו: לרקוד ריקוד מצחיק ומביך, לשיר שיר בקול של דמות ידועה, לעשות חיקוי של חיות ועוד.

מנהלת המשחק תראה בכל פעם לאחת משתי הקבוצות את ידה. אם היא עושה אגרוף, כולן צריכות ליילל ולבכות. אם היא עושה כף יד פתוחה, כולן צריכות לצחוק בקול חזק. מי שתתבלבל, לוקחת פתק עם עונש ובסוף המשחק, כל אחת צריכה לתת את העונש שלה. אין לכן מושג איזה צחוקים יהיו שם... אגב, מותר לכולם להחליף פתקים, זה יותר משעשע.

- מתחרים, מחלקים את הבנות לשתי קבוצות ובחורים משפט מסוים, בוחרים נציגה מכל קבוצה והיא צריכה להמחיש בפנטומימה וללא מילים לחברי הקבוצה שלה את המפשט שנבחר, הקבוצה שמנחשת את מספר המשפטים הגדול ביותר היא המנצחת ועל המפסידות יש להטיל עונש... נסו לחשוב על משפטים מצחיקים או מאכלים משעשעים כמו בננה וכו'.

- עוד משחק טיפשי אבל מצחיק {במיוחד אם אתן שותות הרבה אלכוהול...} שתי נציגות מתחרות בניהן בנאום. כל אחת יכולה לבחור נושא הקרוב לליבה.למשל: למה כדאי לבוא לחתונה? מדוע כדאי להתחתן? מתי אני מתחתנת וכו'. מי שמצליחה להמשיך בדיבור על אף התחרות הצמודה, היא הזוכה.

- קריוקי תחרות קריוקי בין כל המשתתפות אבל, אתן לא בוחרות את השירים! כל אחת בוחרת שיר מצחיק עבור מישהי אחת, כך תבטיחו המון זיופים ובעיקר המון צחוקים.

- ממבו קחו מקל ארוך ושימו את שתי הקצוות שלו בין כיסאות או אפילו ששתי בנות יחזיקו בו, אל המקל קשרו בחוט כמה מאכלים, פרוסת עוגה או פרי או מה שנראה לכן מצחיק, בוחרים נציגה מכל קבוצה והיא צריכה לאכול את המאכלים ללא ידיים רק בעזרת הפה!

אז מסיבת רווקות מוצלחת ומהנה!

מאת: רונלי קוברסקי מנהלת פורטל פורטל גן ואולם

www.wllw.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונלי קוברסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]