חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תורת הריפוי באמצעות אלקטרותרפיה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קופירייטינג כתיבת מאמרים כתיבה עיצוב גרפי

נושא המאמר: כיצד מעבירים בפרודוקטיביות את ימי המיתון? עצות חינם לפרילאנסר היוצר – מעצב גרפי, צלם, קופירייטר
מאת: שיר מנור, קופירייטרית ומעצבת גרפית, מנהלת "מילת הקסם", www.milat-hakesem.co.il   שמור מאמר למועדפים


בימים אלה של מיתון במשק, שבהם חברות רבות מצטמצמות ושוקלות מחדש את תקציבי הפרסום, אלה שמהם התפרנסתם בכבוד עד כה, קורה לעתים שגם העסוקים שבינינו, המעצבים והקופירייטרים הפרילנסרים, נאלצים להתמודד עם ימים שקטים, בלשון המעטה. מה כדאי לעשות בימים כאלה מלבד בטן-גב ורגע-של-מרגוע לתאי המוח האחראים ליצירתיות?
• לכתוב מאמרים על תחום העיסוק - אתרי מאמרים רבים (maker.co.il, publisher.co.il , article.co.il , articles.co.il , reader.co.il ועוד) יארחו אותם בחינם, ואולי מהם יגיע הלקוח הבא, ועמו המיליון הראשון... במאמרים החדשים שתכתבו תוכלו גם להעשיר את אתר האינטרנט שלכם. ראו הרחבה לסעיף זה בהמשך.
• לפרסם את עצמכם - אין כמו כמה שעות מתות לפרסום העסק שלכם במנועי חיפוש בחינם. יש כמה מאות כאלה (2sale.co.il, localista.com,loggos.co.il , http://setup.co.il ועוד). כל לינק לאתר שלכם חשוב ביותר לקידומכם במנועי החיפוש.
• להעשיר את הידע - בטוח יש ספרות מקצועית שעד כה הייתה מונחת על המדף בספרייה שלכם כאבן שאין לה הופכין... זה הזמן לנער את האבק מהספרים ומהמוח ולרכוש ידע מקצועי חשוב. אין ספרים? פנו לרשת - האינטרנט הינו מקור בלתי נדלה למאמרים ולהרצאות מצולמות בחינם. אם במקרה נותר לכם מעט תקציב פנוי, אפשר גם להירשם לקורס או שניים, ואולי אף לתואר או שניים, או אולי לפנות ל"מילת הקסם" לשירותי קופירייטינג ועיצוב גרפי?...
• להרחיב את תחום העיסוק – מצאו נישות חדשות, משיקות לשלכם, שיגדילו את סיכוייכם לרווחיות, ויאפשרו לכם לספק ללקוחותיכם שירות שלם ומקיף יותר. יש שפע תחומים שאתם מוכשרים בהם. הגיע הזמן שגם אחרים יידעו על כך... אם אתם עוסקים בכתיבת תכנים, לדוגמה, כדאי שתרחיבו את תחום העיסוק להזנת תכנים לאתרי אינטרנט, הפקת אתרי אינטרנט וכן הלאה.
• לעדכן את אתר האינטרנט - כי הרי אתר אינטרנט שאינו מעודכן הולך וצונח מטה במנועי החיפוש, בדיוק מה שאינכם צריכים כעת. ולכן...
- זו העת להוסיף לאתר את כל העבודות המוצלחות שלכם, שכבר חודשים ארוכים אתם מבטיחים לעצמכם שיום אחד, כשתתפנו לנשום, תוכלו להוסיף לאתר.
- זה זמן טוב גם לעבור על הקוד של האתר- לוודא שיש תגיות מטא (Title, Key words, Description) לכל העמודים החשובים, שתעזור לנראות שלכם במנועי החיפוש.
- וכמובן - אין שעה טובה מזו למחיקת כל העבודות הישנות שלכם, שאתם כבר לא מתחברים אליהן, ולשמור אותן בצד, למקרה שיום יבוא ותאהבו אותן שוב.
מה לא לעשות בימי המיתון?
- לישון עד מאוחר
- להטביע את יגונכם בטיפה המרה (יקר מדי...)
- לסעוד במסעדות צרפתיות
- לבחור בן זוג לפי תכונות האופי – עושר חשוב מיושר בימים אלה...
- לסרב להצעות של דייטים/חברים שלך להזמין אותך לקפה. ההפך, גרמו להם להזמין אתכם לארוחה במסעדה צרפתית...

www.milat-hakesem.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שיר מנור, קופירייטרית ומעצבת גרפית, מנהלת "מילת הקסם", www.milat-hakesem.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]