חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מתנה מקורית-מתנות בריאות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיכפול דיסקים הדפסה על דיסקים

נושא המאמר: הדפסה על דיסקים
מאת: עמית אדלר   שמור מאמר למועדפים

במפגש ראשוני עם הדיסק עוד בטרם הכנסנו אותו לקורא אנו רואים את ההדפסה עליו, זו יכולה להיות תמונה, טקסט או כל דבר אחר שמעיד על תוכנו.
בדיסקים בעלי אופי שיווקי תמונה זו אמורה לשכנע אותנו להכניס את הדיסק לכונן ומשימה זו לא פשוטה.
תחום הדפסת דיסקים נחלק לשלוש קטגוריות עיקריות ביתי תעשייתי קל (או ביתי כבד) ותעשייתי, חלק משיטות ההדפסה יכולות לשמש בשני המקרים אך יחד עם זאת ההבדל העיקרי הוא בכמות הדרושה להדפסה והעלויות.
בעוד שבשיטה הביתית נוכל להדפיס עותק אחד או עשרה בשיטות התעשייתיות הדפסה של עותק אחד תהייה כרוכה בזמן הכנה רב ובעלות גבוהה.
שיטות הדפסה על דיסקים ביתיות:
הזרקת דיו – בעזרת מדפסת דיו עם מגש המותאם להדפסת דיסקים ניתן להדפיס על דיסקים עם ציפוי המותאם להדפסה לרוב בצבע לבן, תוכנת העריכה של הדפוס מצורפת למדפסת וניתן ללא ידע מוקדם ליצור תווית יפה לדיסק צרוב.
מדבקות – קיימות מדבקות בקוטר 12 ס"מ המותאמות לדיסק, מדבקות אלו מגיעות על גיליון A4 למדפסת דיו או לייזר. תכנון ההדפסה פשוט וניתן להגיע לתוצאות מרשימות במחיר סביר כמובן בהתאם לאיכות המדפסת. לאחר ההדפסה מקלפים את המדבקה מהגיליון ומניחים אותה על הדיסק.
Lightscribe - שיטה חדשה יחסית, בסיום הצריבה הרגילה הופכים את התקליטור והקרן מציירת את ההדפסה על גבי משטח מיוחד, היתרון העיקרי הוא שאין צורך במדפסת או מדבקות אך החיסרון הוא שהמדיה יקרה וזמן הציור ארוך.
שיטות הדפסה על דיסקים לתעשייה בכמויות קטנות.
הדפסה תרמית – בשיטה זו מועברת ההדפסה לדיסק ע"י גלילים צבעוניים או גליל שחור, קצב ההדפסה אינו מהיר ודרושה מדיה עם משטח עליון המתאים לשיטה זו אך התוצאה באיכות גבוהה מאוד עם צבעים חדים ויפים, במדפסות החדשות ישנו גליל נוסף שקוף המעניק להדפסה גימור מבריק.
הזרקת דיו בהזנה אוטומטית – בדומה להזרקת דיו ביתי אך עם מדפסות מהירות יותר מוזנות המדפסות על ידי זרוע רובוטית המכניסה ומוציאה את הדיסקים.
מדבקות –בדומה לשיטה הביתית אך כאן יודפסו המדבקות בבית דפוס בכמויות גדולות ובאיכות גבוהה.
שיטות הדפסה על דיסקים תעשייתיות
דפוס משי – בשיטה ותיקה זו יוכנו רשתות המייצגות את צבעי הפרוסס CMYK ובעזרת מכונת דפוס תועבר התמונה לדיסקים, השיטה מתאימה להדפסה על דיסקים מכמות של כמה מאות, התוצאה המתקבלת מרשימה בצבעים החמים ובאיכות, בשיטה זו יעשו לרוב שימוש בפעלים המתמחים בשכפול דיסקים.
אופסט – שיטה דומה להדפסה על נייר, התמונה מפוצלת ל 4 צבעים ונצרבת על גבי לוח, גליל מיוחד מעביר את התמונה המפוצלת לדיסק שיכבה אחת בכל פעם, לאחר כל מריחה עובר הצבע יבוש עד לקבלת התמונה השלמה.
השיטה מתאימה להדפסה על דיסקים מכמות של מאות ומעלה.

חתימה
שכפול דיסקים CDI




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עמית אדלר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]