חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יחסי ציבור באינטרנט





    קישורי טקסט (לפרטים)




בר לארועים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קורס ברמנים ברטנדר גדי אבקסיס שר המשקים

נושא המאמר: ציוד ואביזרי הבר - קורס ברמנים - ברטנדר - גדי אבקסיס - שר המשקים - כוס מידה
מאת: גדי אבקסיס   שמור מאמר למועדפים

ציוד ואביזרי הבר - קורס ברמנים - ברטנדר - גדי אבקסיס - שר המשקים - כוס מידה


שייקר (Cocktail Shaker) משמש בהכנת קוקטיילים, מורכב משלושה חלקים: כלי קיבול, מסננת פנימית ומכסה. שייקר "בוסטון" (Boston Shaker) מאוד פופולארי בארה"ב, מורכב משני חלקים: כלי קיבול וכוס האוטמת אותו. כוס מידה (Measure Cup) כוס מכוילת למדידת כמויות המרכיבים בהכנת קוקטיילים. מסננת "ג'ולפ" (Julep Strainer) לעיתים שאריות קרח ופרי סותמים את מסננת השייקר בעת המזיגה. מסננת ג'ולפ מתאימה לשייקר, ומשלבת קפיץ המרחיק את השאריות ומאפשר מזיגה גם בקוקטיילים עתירי מרכיבי פירות וקרח. מסננת זו מתאימה גם לשייקר "בוסטון". מד מידה ("ג'יגר" - Jigger) מורכב משתי מידות סטנדרטיות: מידה וחצי מידה. ניתן להשיג מדי מידה בכמה גדלים שונים (בארצות שונות בעולם נהוג להשתמש במידות שונות). מד מידה לבקבוק (Drink Measurer) מותקן על קיר ומחובר לבקבוקים של מותגים פופולאריים כדי לזרז את הגשתם. "פורר" (Pourer) מותקן על פיית הבקבוק ומסייע למזיגה נקייה וזריזה. קיימים סוגים שונים המורכבים מאטם, צינורית מזיגה וצינורית נוספת לכניסת אויר לבקבוק. מיכל קרח ("שמפניירה" - Champagnier) כף קרח (Ice Scoop) מלקחי קרח (Ice Tongs) דוקרן קרח (Ice Pick) מכתשת קרח (Ice Crusher) חולץ פקקי יין (Cork Screw) קיימים סוגים רבים המבוססים על: שיפוד וחליצת הפקק, הדיפת הפקק ע"י הזרקת אויר לבקבוק, השחלת זרועות בין הפקק לצוואר הבקבוק וכיו"ב. פותחן בקבוקים (Bottle Opener) לפתיחת פקקי כתר (בירות או משקאות קלים). מסחטת לימון רגילה או מסחטת "מלקחיים". בלנדר (Blender) להכנת שייקים וקוקטיילים "ברדיים". קרש חיתוך (Cutting Board) סכיני בר להכנת קישוטים: כרוור (Carver) - לחריצת פסים על פירות. שנל (Channel) - להכנת סלילים מקליפות. זסטר (Zester) - לגירוד קליפות (בדר"כ קליפות הדרים). פריזיאן (Parisian) - לחיתוך כדורים מפירות. כפית בר (Bar Spoon) בעלת עיצוב ייחודי המבטיח כי תישאר בבר. אביזרי קישוט לקוקטיילים (Cocktails Garnishes) "סטיררים" (בוחשנים - Stirrers) יוגשו תמיד עם כל משקה המצריך ערבוב ע"י הלקוח. קשים (Straws) כלי אחסון פלסטיים (Tappers) לאחסון קישוטי קוקטיילים (שיפודי פירות, פירות פרוסים, זיתים, וכו'), לאבקות (סוכר, מלח, קפה לסוגיו, קוקוס, אגוז מוסקט טחון וכו') ולפיצוחים. "פרה-מיקס" (Pre-Mix) מיכל פלסטיק ובראשו פורר, לאחסון ומזיגת תוספות נפוצות לקוקטיילים (כמו: מי סוכר, מיץ לימון, H&H, מיצי פירות וכו'). מגבת ידיים אישית מתוך "שר המשקים" - ספר תרבות הבר והשתייה בהוצאת ברטנדר - בית הספר לברמנים ותרבות השתייה

bartender.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גדי אבקסיס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]