חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
העכבר הוליד הר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אירועים אירוע עסקי תקציב לאירועי עסקי

נושא המאמר: תקציב לאירועי עסקי
מאת: רן ביטון לי קל אירועים   שמור מאמר למועדפים

תקציב לאירועי עסקי


עם בוא הרעיון או בואה של התקופה שבה אנו מבקשים לקיים אירועים עסקיים; כנסים, מסיבות השקה, יום גיבוש, יום כיף, פעילות לעובדים, מסיבת חברה, הרמת כוסית ועוד, כמו בכל דבר בעסקים, אנו נדרשים להחליט על תקציב לאירוע. בין אם מדובר באירוע בתקציב קטן, בינוני או גדול, מעתה יקבעו החלטות רבות על-פיו, החלטות חשובות שנצטרך לבדוק אותן בקפידה. איך מתנהלים בצורה חכמה ונכונה מול תקציב נתון? 1. השוו מחירים – השוו את המחירים של המקומות השונים ושל הספקים השונים. אשר למקום, לרוב, מרכזי כנסים, אולמות אירועים וגנים המספקים את האוכל והשירות זולים יותר מאשר מקבליהם המציעים את המקום להשכרה בלבד והזמנת קייטרינג חיצוני. כמובן שבבחינה זו חשיבות גדולה גם לטעמו של האוכל. 2. אל הפגישה עם איש השיווק המייצג את מרכז הכנסים, האולם או גן אירועים, הגיעו עם כלי כתיבה. לאחר שתשמעו אודות המחיר ורשמו את הפרטים המדויקים; * האם המחיר כולל מערכת הגברה, מקרן שקופיות או כל דבר נוסף שאתם זקוקים לו, או שמא השירות מסופק על-ידי גורם חיצוני ועלינו להוסיף את עלות זו למשוואה. האם תוכלו להשכיר את הציוד בעצמכם מספק אחר, או שמא יש הסדר במקום עם חברה מסוימת. * האם המחיר כולל את שכר המלצרים? * האם המחיר כולל עיצוב של המקום? * האם ישנה שעת סיום ותשלום עבור שעות נוספות? * האם המחיר כולל אבטחה? 3. בפגישה עם מרצים / מנחי סדנאות רשמו לפניכם; * משך כמה זמן תארך ההרצאה *האם המחיר כולל הכנה לאירוע (לעיתים מגיעים לפני האירוע על מנת לבדוק פרטים על החברה ולהתאים את הנושא) * האם המרצה או המנחה מספק את העזרים הדרושים לו (לוח, מקרן וכו') או שאתם נדרשים להשכיר אותם. 4. טיול תכנון טיול הוא מורכב. טיול מוצלח כולל בתוכו פעילויות רבות מלבד מסלול רגלי ופעילויות אלה, כצפוי, כרוכות בתשלום. ניתן וכדאי לפנות למדריך טיולים מוסמך, להציג בפניו את התקציב ולבקש כי ירכיב עבורכם תוכנית מגוונת. עברו איתו על כל הפרטים, ספרו לו מה כבר עשיתם ומה הייתם רוצים לעשות ולשנות לעומת השנים הקודמות. מדריך טיולים מקצועי יוכל לפרוש בפניכם, לאחר בדיקה קצרה, מגוון אופציות שונות ומעניינות. 5. הגעה למקום כאשר מדובר בטיול, ההגעה למקום היא אחד מן הדברים שבודק מדריך הטיולים, אולם כאשר מדובר בכנס, יום הדרכה, יום עיון או השתלמות, עליכם לקחת את עלות זו בחישוב התקציב. אם רבים מן המשתתפים הם בעלי רכב חברה ניתן להתארגן בהגעה משותפת, אולם אם אין כך הדבר רצוי לברר מחירים אצל מספר חברות הסעה הסמוכות למיקום הפיזי ממנו תתבצע היציאה. 6. הפרטים הקטנים עולם האירועים העסקיים מזמן באופן רציף חידושים המקלים על ביצוע הכנס או המהווים חידוש מעניין ונחוץ עבור המשתתפים בכנס, שלא בפעם הראשונה. אוהלים והצללות, תגי שמות המודפסים במקום לבאי הכנס, וידיאו ארט, במות, קונסטרוקציות מיוחדות ושירותים נוספים. כל אלה כרוכים כמובן בתשלום – התעניינו ובדקו ושוב- השוו את המחירים והתמורה בין הספקים. לאחר שאספתם את כל המידע, לגבי כל הספקים ונותני השירות העתידים להשתתף באירוע, יהיה זה קל לחזור, לעשות את החשבון ולבחור בבחירות הנכונות עבורכם. אנו מאחלים לכם אירוע מוצלח ונעים.

www.lee-kal.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רן ביטון לי קל אירועים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]