חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בר מוזלי – הכי טעים שיש





    קישורי טקסט (לפרטים)




ליצנות רפואית

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ליצנות רפואית ליצן רפואי ליצנים רפואיים ליצננים לבתי חולים

נושא המאמר: ליצנות רפואית
מאת: ליצנות רפואית   שמור מאמר למועדפים

ליצנות רפואית הוא תחום חדש יחסית ברפואה בבתי החולים ובמרכזים הרפואיים שנעשה על ידי ליצנים מיוחדים הנקראים "ליצנים רפואיים", ובו נעשה שימוש בכוחו המרפא של ההומור לצורך שיפור באיכות חייהם, בתפקודם ובמצבם של חולים. ליצנים רפואיים מקצועיים החלו לעבוד בבתי חולים בשנת 1986 במסגרת תוכנית שנקראה "יחידת הליצנות הרפואית של קרקס התפוח הגדול", שהוקמה על ידי מייקל קריסטנסן בעיר ניו יורק, הוא טבע את המשפט: "אם החולים לא יגיעו לקרקס, הקרקס יגיע אליהם". סיפורו של קריסטנסן מובא בסרט פאטצ' אדאמס משנת 1998 בכיכובו של רובין ויליאמס

כיום פועלים ליצנים רפואיים באוסטרליה, ארצות הברית, קנדה, ישראל ובכל רחבי אירופה.

הליצנים הרפואיים נקראים בשמות שונים: בארצות הברית משתמשים בכינוי "רופאים ליצנים", למרות שאינם רופאים, בישראל הם נקראים "ליצנים רפואיים" או "ג'לולוגים", באירופה "ליצנים מיוחדים".

הליצנים הרפואיים דואגים לצרכים הנפשיים והחברתיים של הילדים המאושפזים. הם מסיחים את דעת הילדים במהלך תהליכים כואבים ומפחידים, ועוזרים להם להסתגל לשגרת בית החולים. אווירת הכיף והצחוק עוזרת לילדים לשכוח לרגע את מחלתם ואת המתח. הליצנים הרפואיים משתמשים בכישוריהם כגון: קסמים, פיסול בלונים, סיפור סיפורים ועוד, על מנת לספק לילדים מנות כיף שתעזורנה להם להתמודד עם האמוציות הרבות שהם עלולים לחוות בזמן השהיה בבית החולים, פחד, דאגה, בדידות ושיעמום.

הליצנות הרפואית שייכת לתחום הרפואה המשלימה. הכוח המרפה של ההומור והצחוק הוכח במספר מחקרים כמסייע להרפיה, מפחית כאב באמצעות ייצור אנדרופין, מסייע למערכת החיסון על ידי הגדלת מספר תאי הלימפוציט T והפחתת הנסיוב הקורטיזול בדם, עוזר לעידוד השקפה חיובית והתמודדת עם מצבים קשים. בנוסף הוכח כי ההומור מגביר את סיכויי העמידה בתהליכים רפואיים שונים ומאיץ את החלמת המטופל.

הליצנים הרפואיים לא התקבלו מייד בבתי החולים כדבר מובן מאליו. היו לא מעט רופאים שהתנגדו להם וראו בהם מקור הפרעה וטרדה. כיום ישנה הכרה בתפקידם של הליצנים הרפואיים, ומעגל בתי חולים המעסיקים אותם כעובדים מן המניין הולך ומתרחב.


www.simchat-halev.org.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליצנות רפואית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]