חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מוצרי פרסום מתחום אבזרי המשרד





    קישורי טקסט (לפרטים)




[email protected]
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עמודי-חדשות-ושונות יעל לוטן אתרי בילוי יחסי ציבור

נושא המאמר: לא הכל תלוי במקום הבילוי
מאת: יעל לוטן - מנכל"ית לוטן תדמיות בע"מ   שמור מאמר למועדפים

לא הכל תלוי במקום הבילוי!



מאת יעל לוטן –מנכל"ית לוטן תדמיות בע"מ
www.lotan.org.il


מקומות הבילוי בארץ משנים גישה. המודעות למיצוב הולכת וגוברת וקהל הבליינים נהנה יותר ויותר מאיכות הבר או המסעדה אליהם הוא יוצא.

רוב מקומות הבילוי מאוד מושקעים וסכומים מטורפים של כסף נשפכים שם על מה לא. מספות בשירותים, לשנדליר בתקרות והשמיים גם הם לא הגבול מתברר....

היום כבר לא חושבים במונחים של כמויות בעיקר כי מבינים את הערך המוסף של מיצוב ואיכות (שכנראה הגיעו אלינו מחו"ל) ויודעים שהם אלו שתורמים למקום ומאריכים את חייו.
לבעלי המסעדות והברים נמאס להיות עוד "אחד מאלף" כולם מבקשים להיות מיוחדים, אחרים וחדשים לעומת הקיים בשוק. עוד לפני שהקמת את מקום הבילוי האולטימטיבי עליך לדעת למצב אותו נכון ולבנות את החשיפה שלו בצורה אסטרטגית .אז רגע לפני שאתה בוחר את המנורות בתקרה עליך לדעת מס' דברים.

קהלי מטרה – לא כולם(וטוב שכך) מכוונים את מקום הבילוי שלהם רק לצעירים מאוד (בין 20-22) תופעת הברים של מנהטן הגיעה לתל אביב ומכאן הסטנדרטים הגבוהים אשר מציבים לעצמם בעלי הברים והמסעדות היום הם מכוונים גבוה.
להגדיר קהל מטרה זה חלק הכרחי במיצוב של מקום כי לפי הקהל נבנה כל הקונספט לסטודנטים ואנשי עסקים האווירה שתיבנה תתוכנן אחרת מאשר לחיילים משוחררים שתקועים עדיין בשוק הבשר....

שעות פתיחה – שוב בדומה לחו"ל הברים בארץ נפתחים בשעות מוקדמות יותר ובכך משדרגים את תרבות הבילוי. נחמד ומגניב לא פחות לשבת בבר בשעות הערב המוקדמות וליהנות מאווירה טובה ורגועה לעומת השעות הקטנות של הלילה אשר להם "vibe" אחר לגמרי.

אוכל – חשוב להבין בברים את החשיבות של אוכל טוב שיעביר את השתייה שף מצוין שיודע לבנות מנות מיוחדות בהתאם לאווירה ולסגנון ירים את הבר פלאים כי כן, ידוע שהדרך לליבנו עוברת דרך הקיבה ובעיקר תחת השפעת אלכוהול... ולכן קל למצוא היום מנות גורמה גם בברים ולא רק במסעדות.

שתייה איכותית – מי מאיתנו לא יודע ששתייה זולה תובעת את שלה בבוקר יום המחרת אדם שיודע להעריך את עצמו ישמח לדעת שבמקום הבילוי שהוא יוצא אליו יש שתייה איכותית ומשובחת שלא תגרום לו לצרות בבוקר שאחרי....

הופעות חיות – בר מרכז בתוכו את הקהל האולטימטיבי להופעות חיות זה טוב ללהקה ומצוין עבור בעלי המקום שיכולים תמיד לחדש עם הפקות כאלו ואחרות של הופעות איכותיות. די ג'יי זה סבבה אך שגרתי מידי ולצאת מהשגרה במקום בילוי מעולם לא היה שלילי...

אירועים- חברות עסקיות ואירועים פרטיים נכנסו היום חזק לעולם הברים וטוב שכך. ריכוז של חברה במקום שלך מגביר את החשיפה ועובד מצוין בסגנון ה"פה לאוזן" אירוע אחד יכול להביא המון ולכן ערכם של אירועים חשוב מאוד מה גם שזה תמיד משמש חומר טוב לתקשורת.


יחצ"נים- אנשים מקושרים זה נכס לבר וחשוב מאוד לשמור עליהם.
כאשר יחצ"ן טוב מתחבר למקום גם הקהל שלו מתחבר יחד איתו מן הסתם וזו אחת מהדרכים אשר בונה מיצוב של מקום. בדרך כלל ביחס לסוג האנשים שמבלים בו.

ליינים - יחצנים מסוימים ידועים בזכות ה "ליינים" שלהם ולכן להקדיש ערב מסוים ליחצן שידוע בקהל האיכותי שלו גם כן יעיל ומומלץ ביותר.

עיצוב – האדריכלים והמעצבים הטובים ביותר אחראים היום למקומות בילוי נחשבים בארץ מסגנון הרטרו או עיצוב בסגנון כנסייה היום בעלי הבר מבינים שעיצוב לא פחות חשוב מכל דבר אחר והתוצאות מדברות בעד עצמן עיצוב מיוחד הוא גם משהו שיעורר סקרנות ויגרום להגיע אליך ולא למקום אחר...

קונספט – מקום מדהים, אוכל משגע ושתייה הכי איכותית שיש גם כל אלו לא מספיקים כדי לבדל מקום אחד ממנהו חשוב מאוד לחשוב על קונספט ייחודי אשר יצדיק את ההגעה דווקא למקום ספציפי ולא לאחר.

בקיצור, לא הכל תלוי במקום הבילוי, עם כל ההשקעה וההתכוונות צריך יידע מקצועי בבניית המסרים אל קהל המטרה, בתכנון אסטרטגי וכמובן ביחסי ציבור מול המדיה. חובה ליידע את הקהל על בסיס קבוע לגבי המתרחש במקום הבילוי ולספק לו נתונים שבטוח יגיעו מפה לאוזן גם אבל יהיו הרבה יותר יוקרתיים מעל גבי דפי העיתון...






www.lotan.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן - מנכל"ית לוטן תדמיות בע"מ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]