חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רכב חשמלי שהוא שימושי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית אתרים קידום פלאש קידום אורגאני עיצוב אתרים

נושא המאמר: קידום אורגאני לאתר פלאש - קידום פלאש - בניית אתרים - קידום אורגאני - עיצוב אתרים - קידום לאתרי פלאש
מאת: יונתן קליין   שמור מאמר למועדפים

קידום אורגאני לאתר פלאש - קידום פלאש - בניית אתרים - קידום אורגאני - עיצוב אתרים - קידום לאתרי פלאש


קידום לאתרי פלאש בעברית- זה אפשרי ! עד היום ניתן לראות אתרי פלאש שתאריך התפוגה שלהם עבר מזמן, ובעצם אולי זה היה בלתי נמנע, מרגע שאדם רכש אתר והעיצוב והבנייה נגמרו הוא בעצם נשאר עם מוצר סגור, בלי יכולת לעדכן דברים מינימאליים כמו תמונות או טקסטים, שלא נזכיר גם אלמנטים עיצוביים. נושא קידום הפלאש במנועי החיפוש הוא תחום חדש, קודם כל,אתרי הפלאש החדשים שודרגו בצורה משמעותית וכעת ישנה אפשרות לטקסטים מתעדכנים, בחלק מהמקרים אפילו בעברית, אני מתכוון כמובן לטקסטים שיושבים בקובץ XML, הXML, למי שלא מכיר הוא קובץ שבעצם מוכן ונגיש למנועי החיפוש. אם המשתמש רוצה לשנות תכנים באתר הפלאש כל שעליו לעשות הוא לפתוח את קובץ הXML בערת עורך תוכן פשוט ולעדכן נתונים. ופה זה לא נגמר! בנוסף על יכולת עידכון הטקסטים , התכנים יושבים בצורה חכמה כך שהם מותאמים לגישה של מנועי חיפוש, הבעיה הכי גדול של אתרי הפלאש נפתרה... נושא הקידום האורגאני אמרנו שהתוכן הוא מלך ושרצוי לשלב כמה שיותר תכנים באתר אבל על איזה תכנים מדובר? לא כל תוכן הוא תוכן נכון התוכן הנכון הוא זה שמסביר בצורה פשוטה ועניינית את המהות התוכן הנכון הוא זה שיש לו נגישות גבוהה ביותר ומעביר את המסר בצורה הנכונה והברורה ביותר כדי לעשות קידום אורגאני נחוצים מספר אלמנטים: כתיבת תכנים אישית מתחדשת (אחת לשבוע מקסימום ומינימום אחת לחודש) פרסום בצמתי מידע - לוחות, אינדקסים, רשתות חברתיות - אתרי מאמרים כל זה על רגל אחת, אבל מה קורה כשאנחנו מכניסים את אתרי הפלאש למשוואה? האם גם להם ניתן לקיים קידום אורגאני? כן, זה אפשרי, אך דורש תחכום... ההתחלה חייבת לבוא מהבנת האלמנט הראשון- כיצד בנוי אתר פלאש נכון. יש המון אתרי פלאש לא נכונים, אפילו כאלו שעולים כסף עלולים להיות לא נכונים בנכון ולא נכון אני מתייחס למאפיין יחידי - חלוקת האתר לקבצים חלוקת אתר הפלאש היא נכונה כי- הדבר משפיע על זמני הטעינה, אתר פלאש שמחולק נכון יעלה במהירות הרבה יותר גבוהה מאתר שבנוי כקובץ יחיד. מה שקורה באתר מחולק הוא שמתבצעת פריסה של הקובץ הגדול לקבצים קטנים, אך מעבר לכך שמדובר בקבצים קטנים, לכל אחד מהם ניתן לספק תגיות ייחודיות בנוסף על שמות ומילות מפתח, מפת אתר ברורה תספק למנועי החיפוש את כל התמונה. עוד מאפיין נורא חשוב הוא קבצי XML, חשוב שלאתר פלאש טוב יהיו לפחות שניים כאלו ואני לא מתכוון למפת אתר (שהיא מרכיב חיוני בכל מקרה) קבצי הXML נגישים מאוד למנועי חיפוש וכשפלאש שולף נתונים מהXML זה משאיר לנו גם פתח לעידכון וגם פתח לקידום. בפלאש

www.izerobot.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יונתן קליין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]