חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רשלנות רפואית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מערכת ניהול תוכן מהי מערכת ניהול תוכן תוכנה לבניית אתרים תוכנה לבניית אתרים און-ליין

נושא המאמר: מהי מערכת ניהול תוכן - מערכת ניהול תוכן - תוכנה לבניית אתרים - תוכנה לבניית אתרים און-ליין
מאת: אלירן.ג   שמור מאמר למועדפים

מהי מערכת ניהול תוכן - מערכת ניהול תוכן - תוכנה לבניית אתרים - תוכנה לבניית אתרים און-ליין


מערכת ניהול תוכן / תוכנה לבניית אתרים הינה מערכת המאפשרת ניהול של תוכן האתר לאחר סיום בנייתו על פי סוג האתר, אם זה אתר חדשות אז ניהול רשומות החדשות ואם זה אתר מאמרים אז ניהול המאמרים והקטגוריות שבו ואם זה חנות וירטואלית אז ניהול המוצרים וההזמנות וכן הלאה. גם אם אתה מתכנת וגם אם לא כנראה שאתה צריך מערכת ניהול תוכן / תוכנה לבניית אתרים על מנת לבנות ולעדכן את האתר בזריזות רבה יותר, אם אתה לא מתכנת (או יודע תכנות) אז לא תוכל בכלל לעדכן את האתר בלי מערכת ניהול תוכן / תוכנה לבניית אתרים – וככל שהאתר צריך עדכונים / שינויים תכופים יותר כך הצורך במערכת ניהול תוכן / תוכנה לבניית אתרים הולכת וגדלה. לרוב אין לבעלי עסקים לחוש לעניין שהיום כמעט כל חברה לבניית אתרים / מעצב אתרים כבר משלב בהצעת מחיר את המערכת ניהול תוכן (אגב אם האתר הוא סטטי ואין צורך בכלל לשנות אותו אז כדאי לנסות להוריד את המערכת ניהול תוכן / תוכנה לבניית אתרים על מנת להוריד עלויות) בפנים אלא אם כן הוא מתכנן להרוויח גם על שעות עבודה שתשלם לו על עדכון האתר בעתיד. תוכנה לבניית אתרים / מערכת ניהול תוכן מעניקה לבעל האתר עצמאות כמעט מוחלטת ושליטה מלאה על אתרו, מכיוון שהוא כבר לא צריך יותר להתקשר למעצב שיוסיף לו תמונה לגלריה או למתכנת שיכניס את המאמר החדש שלו לאתר – הוא פשוט נכנס בצורה מאובטחת (שם משתמש וסיסמא) ומעדכן בעצמו את האתר. בעל עסק שיש לו אתר אבל לא מערכת ניהול תוכן / תוכנה לבניית אתרים צריך לשקול ברצינות לדרוש מהחברה שבנתה את אתרו לספק לו אחת, במידה וזה כרוך בעלויות גבוהות כדאי מאוד לבחון אפשרויות אחרות לאיחסון אתרים והעברת האתר שלו לחברה שתספק לו מערכת ניהול תוכן / תוכנה לבניית אתרים טובה ובעלויות רציונאליות. קשה מאוד לבחון מערכות ניהול תוכן ולהשוות ביניהם כי המבחן האמיתי לבדיקת מערכת ניהול תוכן / תוכנה לבניית אתרים היא רק לאחר שסיימנו לבנות את האתר ומתחילים לנהל אותו וזה טרחה רבה מדי לבעל עסק שפשוט רוצה אתר אינטרנט ולכן יש בלוגים שונים באינטרנט שבודקים וסוקרים את העולם של תוכנה לבניית אתרים / מערכת ניהול תוכן ואפשר לבדוק איתם איזו תוכנה / מערכת ניהול מתאימה לי, בלוג אחד שאפשר לבדוק זה בלוג תוכנה לבניית אתרים ( וגם TTT Blog http://blog.tapuz.co.il/cms1) שסוקר את כל התוכנות והמערכות בארץ ומאפשר השוואה קלה. מערכת ניהול תוכן אינה דווקא תוכנה לבניית אתרים אבל תוכנה לבניית אתרים היא כמעט תמיד מערכת ניהול תוכן, במידה ובונים את האתר לבד זה קל יותר לדעת איך נסתדר עם המערכת ניהול תוכן כי איתה אנחנו בונים את האתר אך כשבוחרים מישהו שיבנה לנו אתר אינטרנט אין אנחנו יודעים אם נסתדר עם המערכת ניהול תוכן שהוא יביא לנו לאחר מכן כי "נזכה" להתנסות בה רק לאחר שיסיים לבנות את האתר. מערכות ניהול תוכן / תוכנות לבניית אתרים מומלצות: * "אמא אדמה" בניית אתרים לרפואה אלטרנטיבית * "T אתר" תוכנה לבניית אתרים * "2All" בניית אתרים בחינם * "נענע פלאנט" בניית אתרים בחינם (בעיקר ילדים) "Goop Sites" מערכת בניית אתרים בחינם בנוסף לזאת – לכל חברה כמעט יש מערכת ניהול תוכן משלה אך הבאתי כאן רק מערכות שניתן לבדוק לבד, בחינם וללא התחייבות והגבלה ויש מעצבים / מתכנתים / חברות שמתכנתות מערכת ניהול תוכן אישית בהתאם לאתר שנבנה.

www.tatar.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלירן.ג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]