חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הדואר בא היום





    קישורי טקסט (לפרטים)




[email protected]
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עמודי-חדשות-ושונות יעל לוטן ניהול עובדים

נושא המאמר: יותר מוכשר יותר תוצר
מאת: יעל לוטן - מנכל"ית לוטן תדמיות בע"מ   שמור מאמר למועדפים

יותר מוכשר – יותר תוצר.

בתכנון לבנות עסק מצליח עולה על הפרק שאלת גיוס העובדים ויתרה מכך שאלת ההשקעה בהם.

מעבר לשכר כספי שהוא מן הסתם התמורה לעבודתם חיוני ביותר ואם תשאלי אותי, הכרחי ביותר לדאוג להם להכשרה מקצועית.

להשקיע בעובד זו השקעה לטווח ארוך בעסק שלך. עובד שמתמקצע יותר הוא הרבה יותר מיומן וכתוצאה מכך את פחות ופחות מתעסקת באזור שלו. עובד שמרגיש שישנה דאגה כנה לעתידו ולהתפתחותו ישקיע את נשמתו בעסק ולא יחפש מקומות עבודה אחרים. עובד שמקבל המון ובכל זאת לא מרוצה הוא לא העובד שלך עדיף לומר לו יפה שלום ויפה שעה אחת קודם.

עם כל הכבוד להשכלה אקדמאית אשר כבודה במקומה מונח הניסיון בחיים האמיתיים עוזר הרבה יותר ולא, אין לי כוונה לומר משהו נגד לימודים אלא רק להמחיש את הצורך העז בלימוד מעשי לאחר שנים של התעסקות בתיאוריה. במקצועות חופשיים כמו שיווק, עריכת דין, ניהול מחלקה וכו' רוב הלימודים הם תיאורטיים ולא מתאימים בכלל להלך הרוח ולהתנהלות בעסק כך שתמיד יש צורך ללמד מחדש והכל.

לכל מנהלת יש את הדרך הבלעדית שלה לניהול העסק. ישנן שעובדות עם נהלים מוקפדים, ישנן כאלו שמאפשרות בחירה, כל אחת והדרך שבה היא רואה לנכון את הפן הניהולי.

דאגה להשתלמות העובד תיתן לו על בסיס קבוע רעיונות ודרכי פעולה חדשים אשר מותאמים לקצב השוק. חשוב ביותר שתשאפי לעובדים המקצועיים ביותר גם מכיוון שזהו חיסכון היסטרי בכוח אדם. עובד יעיל יכול להחזיק כמות עבודה של שניים כשעובד לא יעיל גורם לשניים לעשות את עבודתו.

ככל שהעובד שלך יהיה מוכשר יותר מבחינה מקצועית כך גם תפוקת התוצר שלו תהיה בהתאם.

הכשרה בסיסית של עובד מתחילה מכתיבת כובעים( תפקידים). כל עובד אשר ממלא תפקיד מסוים צריך כל הזמן לכתוב את כל הפעולות אשר נדרשות ממנו על מנת לבצע את התפקיד על הצד הטוב ביותר.
כובע שכתוב נכון חוסך זמן יקר בתהליך חפיפת העובד.

הכשרה בסיסית, כובעים וקבצי מעקב חיוניים עבור כל עובד בעסק.
זכרי, זמן לא קובע את איכות ההכשרה אלא כמות הנתונים הנלמדים שניתנים ליישום והמיומנויות שמתורגלות בהצלחה הן אלה שקובעות את מידת ההכשרה.

התוצר הסופי של הכשרה הוא היכולת ללמוד וליישם את הנתונים ולא זקנה...

מעבר להכשרה בסיסית בתוך העסק ישנם קורסים חיצוניים אשר יכולים להתאים לכל אחד בהתאם לתפקיד שלו כמו: תכנות, ניהול, מכירות ועוד.

אני ממליצה על סדנת תקשורת אשר תשדרג כל עובד שלך פלאים. ידוע וברור שהבסיס לכל התנהלות מתחיל ונגמר בתקשורת. תקשורת בין אישית מורכבת מכלים מסוימים אשר עוזרים בגדול להצליח באמצעותה ולכן ערכה של סדנת תקשורת הוא בהחלט השקעה לטווח ארוך.

גירוי אינטלקטואלי ברמה המקצועית מונע הישחקות בתפקיד שכן ידוע שלימודים משדרגים ודוחפים קדימה.

השקעה מאז ומתמיד הניבה תוצאות והשקעה בכוח האדם בעיקר. אם תדעי להשקיע נכון בעובד ולא "לפנק" אותו יותר מידי בלי לקבל תוצאות אז העובד שלך יהיה יצרן טוב יותר וכך גם שגשוגו של העסק.

יעל לוטן – מנכ"לית לוטן תדמיות בע"מ
www.lotan.org.il





www.lotan.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן - מנכל"ית לוטן תדמיות בע"מ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]