חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טריכוטילומניה - תלישת שיער כרונית יש פתרון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניסוי קליני ניסויים קלינים ביוטכנולוגיה מעבדה

נושא המאמר: ניסוי קליני והמדיה - ניסוי קליני - ניסויים קלינים - ביוטכנולוגיה - מעבדה
מאת: נועם פלד   שמור מאמר למועדפים

ניסוי קליני והמדיה - ניסוי קליני - ניסויים קלינים - ביוטכנולוגיה - מעבדה


הניסוי הקליני בעיני המדיה רבות דובר על חשיבות הניסוי הקליני כמרכזי עבור מחלקת הפיתוח והשפעתו העצומה עבור התקדמותה והתפתחותה של החברה כולה. ניסוי קליני המוכתר בהצלחה גורר אחריו גל הדים רב, המותיר את רשמיו והשפעותיו לאורך זמן ומשנה את פני החברה. בכדי לבצע את הניסוי הקליני נזקקת החברה לצעדים שיווקים בעלי השפעה לטווח הרחוק אשר יועילו לה בקביעת המסלול להגשמת היעדים וכיבושם. בניסוי הקליני עצמו ישנה חשיבות להתייחס באופן נקודתי ומחושב, לא די בגיוס של אנשים חולים לניסוי, אלא נדרשת גם התייחסות ספציפית לאנשים שנבחרים לניסוי, אם בעבר נושא זה היה שולי וזניח לניסוי הקליני, ניכר כי בעידן התקשורת ובהיקף חשיבותה בתרבותינו אל לחברות הביוטק והביומד לזלזל בחשיבותה. חשבו על השפעתו העוצמה של חולה סלבריטאי שנרפא בזכות הניסוי הקליני לעומת השפעתו של אלמוני פלוני, אין ספק, כי השפעת הצלחתו של טיפול עבור סלבריטאי יכולה לחצות גבולות ולהשפיע על קהילות שלמות שבמתכונת אחרת כלל לא היו מגלים עניין בניסוי קליני זה, גם אם ניסוי זה קשור לבעיה רפואית ממנה הם סובלים, חשיבות הסלברטיאים היא משולשת: משופעים גם יחד הציבור, הקהילה הרפואית וכן החברה עצמה שעומדת בראש ניסוי קליני זה. עבור הניסוי חשוב להקצות משאבים עבור תיעוד הניסוי הקליני אשר יעשה באמצעות: הקלטות, צילומים, ראיונות עם מטופלים וליווי המטופלים שלב אחר שלב, שמירה על תיעוד מקיף, רגיש ועקבי יעניק כח רב ועניין לניסוי הקליני, העברה הפשוטה והישירה למדיה בעצם תסלול את הדרך להצלחה ושיווק מקסימלי של הניסוי הקליני והצלחת החברה שעומדת בראשו. היות ואור הזרקורים מעמיד את החברה בחזית יש חשיבות רבה מצד החברה להפנות משאבים עבור בנייה ובחירה של צוות שייצג בצורה הטובה ביתר את החברה, על הצוות להיות אחיד בדיעותיו ולהגיע מאותן דיסציפליניות רפואיות זהות, על מנת שבהמשך הניסוי הקליני יוכלו לערב גורמים נוספים התואמים לדיסציפלינות הרפואיות ולהעניק חוזק לניסוי הקליני. בנוסף, לעיתים, ישנם מקרים כי זהו הניסוי הקליני הראשון של החברה וכי ייצוג לא הולם של החברה מול בתי החולים, המרפאות, הרופאים יכול להיות להשפיע בצורה שלילית על תדמיתה של החברה, ערכה והתפתחות הניסוי הקליני בהמשך, עד כדי נזק בלתי הפיך. בכדי למנוע טעויות ייצוג אלה יש להשקיע מחשבה בבחירה נכונה והולמת עבור בחירה של צוות מיומן ומקצועי לעבודה מול הגורמים השונים.

/www.lab-supplies.org


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נועם פלד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]