חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד לחולל שינויים בהצלחה !





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניתוח פלסטי שאיבת שומן

נושא המאמר: שאיבת שומן
מאת: שאיבת שומן – איך להצליח ?   שמור מאמר למועדפים

שאיבת שומן היא אחת הפעולות המבוקשות ביותר בכירורוגיה פלסטית. אולם, מחקרים הראו כי למעלה מחמישים אחוזים מהמטופלים מציינים, שנה לאחר הטיפול, כי הם מאוכזבים מהתוצאה. יש שלושה דגשים שיעזרו לכם לעבור את הטיפול המבוקש הזה בהצלחה ולהרגיש שבחרתם בטיפול המתאים עבורכם.

1. שאיבת שומן לא מתאימה למי שסובל מהשמנת יתר כללית של הגוף – בחנו היטב את הגוף שלם מול המראה: סנטר כפול ? זרועות מרופדות היטב ? כרס ? וגם ירכיים עם נוכחות ? קרוב לוודאי שאתם סובלים ממשקל עודף. הדרך הטובה ביותר להעריך את מצבכם הוא להכנס לאחד ממחשבוני ה BMI שתמצאו באנטרנט. למחשבון תכניסו את המשקל והגובה ותקבלו מידע על מצבכם הכללי. אם המחשבון מראה על משקל עודף, פנו אלינו ונמליץ לכם על דיאטנית מעולה. אם המחשבון מראה שאתם בטווח התקין, מצויין ! אפשר להתקדם לשלב 2.


2. אז חישבתם ומצאתם שאתם בטווח התקין מבחינת BMI. מעולה ! זה אומר שמצבכם הבריאותי הכללי טוב (וזה תמיד חשוב יותר מהמצב האסתטי...). עכשיו נסו למקם את האזורים הבעייתים בגופכם: אתם לא מרוצים מהמלאות בסנטר, מהמותניים והחלק החיצוני של הירך ? טוב מאוד ! אזורים אילו מגיבים מצויין לשאיבת שומן. אתם יכולים להמשיך לשלב 3. לעומת זה, אם הבעיה היא בחלק האחורי של הזרועות, הכרס והחלק הפנימי של הירך מדובר בטיפול יותר בעייתי ובסיכון גבוה לקבלת תוצאה אסתטית לא מספקת. במקרים אלו חשוב להבין טוב, טוב, לפני הטיפול מה התוצאה אותה צופה המנתח ואילו בעיות כמו עור רפוי וגושים עלולים להתפתח לאחר הניתוח. המנתח שלכם בטוח שאתם מתאימים לטיפול, למרות שמדובר באזורים בעייתיים. טוב מאוד ! לכו לשמוע עוד דעה. גם המנתח השני חושב שזה יכול להצליח ? מצויין ! אפשר להתקדם לשלב 3.


3. השלב האחרון לפני קביעת התאריך לטיפול הוא לוודא מה יהיה הטיפול המשלים לאחר השאיבה. מחקרים הראו כי תוצאות שאיבת שומן הן טובות הרבה יותר אם משלימים את הטיפול עם ניקוז למפטי ידני או באמצעות מכשיר LPG. רופאים אחראיים ידגישו תמיד כי העיסוי הלמפטי הוא חלק בלתי נפרד מטיפול שאיבת השומן ואצלם העיסוי יהיה תמיד כלול בתוך עלות השאיבה ולא יחשב כהוצאה נוספת. אנחנו ממליצים על עשרה טיפולי עיסוי למפטי עם LPG לאחר כל טיפול שאיבת שומן.


4. התייחסתם לסעיפים 1 עד 3 ואתם מרוצים מהתשובות שקבלתם מהמנתח בכל אחד משלושת הנושאים ? אם כן, מצויין ! יש סיכוי גבוה שהטיפול יהיה מוצלח ואתם תהפכו חטובים יותר ומאושרים יותר.

בריאות שלמה ובהצלחה !

drcohen.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאיבת שומן – איך להצליח ? שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]