חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הסדרת הסכמים בנקאיים בכתב וחובת זהירות של הבנק כלפי הלקוח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אביב הגואל הדלאי למה מרכז האור לוחם אור

נושא המאמר: השאיפה לאחדות
מאת: רונלי פלד   שמור מאמר למועדפים


מרכז האור, הינה עמותה שנוסדה כשבליבה חזון, ועל דגלה מתנוססת השאיפה לאחדות. אותה אחדות של כלל בני האדם, על מגוון אמונותיהם השונות, והחתירה לעולם שנע בהרמוניה, על פרטיו השונים, מתוך תנועה אחידה לשלום, טוב ואהבה, ונשיאת עיניים לאלוהים אחד.
את החזון של העמותה, כתב אביב הגואל, בספרו "כל בדיות לבך אמת – דרך הלוחם אל האור", ספר שנושא בשורה של אחדות ואהבת האדם ואלוהיו.
ואכן, כל דת, יש לה את הדרך שלה, כדי ליצור הכלת כל אדם באשר הוא, ואת זכותו הטבעית להיות, לנשום, לאהוב, להיות מוזן, לבקש, לקבל... כך השאיפה לאחדות הינה הרצון, בשם אותה דת כלל עולמית, של כל היצורים החיים, להתאחד על מנת להיות, לנשום, לאהוב, להיות מוזנים, לבקש, ולקבל!
בספרו של הוד קדושתו הדלאי למה, "התמרת התודעה", נכתב כי "ניתן לומר שלכל דת יש דרך ייחודית משלה לייצר בני אדם טובים."
והנה אפשר למצוא בספרו של אביב הגואל את הדברים האלו:" ואתם, אחים בני דתות הצפון, הדרום, המזרח והמערב, קרבו ובואו, הצטרפו! תורות חוכמתכם משלימות לנו!". הקריאה לאנשי הרוח מהעולם כולו להתאחד כדי ליצור ביחד עולם שלם יותר, נע באחדות ואהבה אל עבר מטרה נישאת יותר, "אחת אמרו כולם, כל נביאנו: לא! לאלמנה יתום ופשע, לא!לעוני ומחסור! לא! לדם ניגר, מרווה אדמת האל! לא! להרס ולא! לחורבן!... אחת אמרו כל נביאנו: טוב חיוך של ילד, יפה בריאת האל, צחור ותכלת של שמיים, שמש, וגשם שיורד, טוב הפרח שפורח, העשב שעולה, אל אדיר עשה הכל, מחיה ובו יהיה!!! טוב איחוד ויחד מפירוד ואין! טוב האור מחושך! טוב הלב! טובים חיים ממוות, וטוב שלום ממלחמה!"
אכן, דברי אחדות אלה, זו הנשמעת היום מכל עבר, מבשרת על ימים שבהם האדם נתמך על ידי סביבתו, ויש עדות, ויש תקווה. וכותב הדלאי למה בספרו: "יש חשיבות עצומה להרמוניה והבנה בין דתית... אמונה יכולה להועיל אם נשתמש בה נכון, אבל אם לא נשתמש בה כיאות, היא עלולה להביא אסון. הסיבה לכך היא שאמונה דתית כוללת רגשות אנושיים, ורגשות עלולים לפעמים לסטות. כשזה קורה, אין יותר מקום להגיון, ואנו הופכים להיות קיצוניים פאנטים. אנו חיבים לכן, להשקיע מאמץ רב יותר כדי לוודא שכל הדתות המרכזיות בעולם יירתמו את הפוטנציאל האנושי למען שיפור האנושות- כדי לשרת את האנושות ולהציל את כדור הארץ – ובמקביל, עלינו לנסות לצמצם את הסכסוכים המתגלעים בשם הדת."
ואכן, אפשר לראות כי המשותף לכל הדתות בעולם, ולכל האנשים, מודעים לכך, יותר, או פחות, כי כולם שואפים לטוב, מבקשים אור. והאיחוד הוא המארג הרוקם אותנו אחד אל השני, מייצר אותנו חזקים יותר מפני פירוד, מפני בדידות, מפני צרות עין והסתכלות בחושכו של האחר, ולא בטובו. וכך, ייפסקו המלחמות על גבולות ופיסות ארץ, על התקטננויות של יצר השרדות עיקש, ועל הצרת אופקים לזה שלידנו, מבורות ומחשבה, כי האמת שלנו טובה יותר... כך ייפסקו המלחמות כולן.
כשאחדות תשרור בעולמנו, הקבלה תשרור אף היא, פתיחות תהיה, ולב יחבור ללב. אחדות משמעה שנהיה אחד. ביחד. לב אחד ענק! ליבו של אלוהים!


merkaz-haor.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונלי פלד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]