חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האם אתה רוצה דברים רק בגלל שיש אותם למישהו אחר ?!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עורך דין עורכי דין משרד עורכי דין

נושא המאמר: חובת מעסיק לתת תלושי שכר מפורטים לעובד
מאת: ד"ר דוד סער, עורך דין   שמור מאמר למועדפים

מעסיקים רבים אינם טורחים לתת תלושי שכר לעובדיהם, למרות היותם שכירים לכל דבר ועניין. במקרים אחרים בהם כבר מקבל העובד תלוש שכר, קשה לדעת מהתלוש על זכויותיו של העובד. פעמים, נעשה דבר זה במכוון על ידי המעסיק, מתוך ידיעה כי ככל שהדברים יהיו יותר מוצנעים, כך יקשה על העובד לדרוש ולהוכיח את המגיע לו במקרה וירצה לתבוע את מעסיקו. ובכן, בחודש יולי 2008 פורסם תיקון לחוקי הגנת השכר, המטיל חובה על המעבידים לנהל פנקס שכר ותלוש שכר מפורטים לפרטי פרטים. תחילת החוק מראשון למרץ 2009. חוק זה עושה סדר וצדק עם העובד ומעניש קשות מעביד אשר יתחכם באמצעות דיווחי שכר לא בזמן ולא במדויק. לא עוד אי מתן תלושי משכורת בזמן, לא עוד דיווחים מעורפלים ולא מדויקים, שלא לדבר על היעדר דיווחים בנוגע לנתוני שכר ועבודה בתלוש. החוק מחייב שתלוש השכר יכיל פירוט כמו: פרטי זיהוי, תחילת ההעסקה, ותק מצטבר, תקופת תשלום, שעות עבודה בפועל, פרטי חופשה, מחלה, שכר רגיל, תוספות, שכר חייב במס ובביטוח לאומי, שכר קובע לסוציאליות ועוד.
החוק קובע סנקציות פליליות ואזרחיות על מעביד המתרשל בכך. אחד הדברים החשובים שחוק זה מסדיר הוא רישומי נוכחות שעל המעביד לנהל עם עובדיו. מעביד שלא יציג רישומי נוכחות כשהוא מתבקש לעשות זאת, יצטרך הוא להוכיח שהעובד לא עבד שעות נוספות ויחויב לשלם לעובד עבור 60 שעות נוספות מידי חודש. יצוין כי עד עתה חויב העובד להוכיח כי עבד שעות נוספות ואם המעביד לא אפשר לו לקבל את דו"חות הנוכחות, לא יכל העובד להוכיח זאת ותביעתו נפלה. החוק הולך עוד לטובת העובד והופך את נטלי ההוכחה לא רק בסעיף "חופשה" אלא גם בהבראה, נסיעות ועוד. אם המעסיק לא מסר תלוש לעובד, כמוהו כאילו לא שולמו לעובד התוספות המגיעות לו מכוח החוק. אין ספק כי זוהי מהפכה של ממש לטובת העובדים וקפיצת מדרגה ענקית במימוש זכויות עובדים שכירים בישראל .

ד"ר דוד סער, עורך דין
www.davidsaar.co.il

www.davidsaar.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר דוד סער, עורך דין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]