חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תאוריה לרכב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ביטוח רכב ביטוח

נושא המאמר: 3 טיפים להוזלת ביטוח הרכב שלכם
מאת: גיל הראל   שמור מאמר למועדפים

לאור העלייה במספרי תאונות הדרכים והתייקרות עלות פוליסות ביטוח רכב בימים אלה, חשוב לדעת שאתם מקבלים את הביטוח הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר.
להלן 3 טיפים לחיסכון בביטוח רכב:

צאו לקניות

הדרך הטובה ביותר לחיסכון כספי בפרמייה בעת רכישת הפוליסה היא באמצעות סקר שוק. בדיוק כפי שהייתם עושים אם הייתם מתבקשים לרכוש טלוויזיה, מכונת כביסה, חיבור לאינטרנט או כל דבר אחר שמספר חברות מספקות. כיום ניתן לעשות זאת באמצעות מספר שיחות טלפון לחברות הביטוח או הסוכנים או שניתן לבקש גם שהם ייצרו אתכם קשר באמצעות השארת פרטים באתר האינטרנט.

האפשרויות החדשות העומדות בפניכם הן שימוש באתרים המציגים לכם מחירי פוליסות ביטוח רכב ממספר סוכנים, או קבלת הצעת ביטוח מקוונת דרך אחת החברות הישירות (דבר שבדרך כלל מוזיל את העלות).

הגדילו את ההשתתפות העצמית

השתתפות עצמית היא הסכום שאתם מחוייבים לשלם במקרה תאונה לפני שחברת הביטוח משלמת את חלקה.
מרביתנו אינו מגיש תביעה כנגד חברת הביטוח במקרה של תאונות קלות ופגיעות מינוריות כי במקרה כזה סביר שחברת הביטוח תייקר את עלויות הפוליסה שלנו בהמשך. לכן הגיוני כי נגדיל את סכום ההשתתפות העצמית לרמה כזו שנרגיש איתה בנוח ונוכל לשלם אותה בעת הצורך.

צמצמו את מספר הנהגים

גורם נוסף המשפיע על גובה הפרמייה הוא מספר הנוהגים ברכב.
כאשר ביטוח הרכב שלכם מכסה אך ורק נהג בודד או זוג נהגים ספציפיים המוגדרים בפוליסת הביטוח (במיוחד אם מדובר בנהגים שאינם צעירים), חברת הביטוח מזהה זאת כירידה בסיכון לתאונה ולכן תוזיל לכם את הפרמייה.

על אף כל האמור לעיל, חשוב לציין כי אסור שהעלות תהיה השיקול המרכזי עבורכם בעת רכישת ביטוח רכב, אלא איכותו.

www.aig.co.il/%d7%91%d7%99%d7%98%d7%95%d7%97_%d7%a8%d7%9b%d7%91.aspx


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיל הראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]