חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קורס לעיצוב אופנה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רדיו יחסי ציבור

נושא המאמר: מה צופן העתיד בעבור הרדיו ?
מאת: גיל הראל   שמור מאמר למועדפים

מה יעלה בגורלו של הרדיו במאה ה-21 ? האם הוא יהפוך מיושן בסופו של דבר ? זה עדיין לא קרה. אם אתם אנשים חובבי חדשנות, כנראה המחשבה עברה בראשכם כבר למעלה מעשור.
עם התפרצות האינטרנט ושאר הטכנולוגיות המתקדמות ששינו את הדרכים בהן אנחנו מתקשרים, זהו הזמן המושלם לחיות! כל דבר בו אנחנו מעוניינים נמצא בהישג ידינו כפי שמעולם לא היה.
לא רק שהאינטרנט והטכנולוגיה המודרנית של המילניום החדש השפיעו על דרכי התקשורת שלנו, הם גם עשו מהפכה בכל תחום הבידור.
האם שכחתם להקליט את התכנית האהובה עליכם ? אין בעיה, צפו בה באינטרנט או ב VOD – מתי שמתחשק לכם !
שומעים את השיר האהוב עליכם ברדיו ? מדוע ללכת לחנות הדיסקים כאשר אתם פשוט יכולים לרכוש את השיר באינטרנט בחנויות ה-mp3 המקוונות ? מי בכלל צריך דיסקים ? פשוט חברו את נגן הmp3- שלכם למערכת שיש לכם במכונית ותוכלו לשמוע מאות שירים (אמנם לא באותה איכות כמו בדיסק) – הכל ממכשיר שסך גודלו הוא כשל חפיסת מסטיקים.
תקועים בצד הכביש כתוצאה מתקלה ברכב ? השתמשו במכשיר הסלולארי שלכם. השארתם את רשימת הקניות שלכם בבית ? התקשרו הביתה, שוב באמצעות המכשיר הסלולארי שלכם ובקשו ממישהו שיקריא לכם אותה.
אתם מרגישים רעבים אבל אין עליכם כסף מזומן ואתם קצרים בזמן מכדי לעצור בכספומט ? זה בסדר. ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי כמעט בכל מקום, אפילו במכונות למכירת מזון.
צריכים לשלוח מכתב או הזמנת עבודה ? שכחו מבולים ומעטפות – השתמשו בדוא"ל !
אנחנו לוקחים את כל ההתפתחויות הללו כמובנות מאליהן (כפי שכל דור עשה עם הפריצות הטכנולוגיות שקרו בדורו).
והיום, מהפכת הרשתות החברתיות, אתרי מוסיקה מקוונים ואתרי וידאו משנים במהרה את הדרך בה אנחנו מסתכלים על סלבריטאים. אין יותר קבוצה אליטיסטית של "אנשים מיוחדים" היכולים לשתף את כישרונם עם אחרים. הודות לשגשוג המהיר של האינטרנט ברחבי העולם, אנחנו יכולים כיום להתחבר וליהנות מכישוריהם של אנשי בכל רחבי תבל.
אם כך, עתיד הרדיו (והכוונה היא לרדיו היבשתי ולא הלוויני) מתחיל להיראות קודר. רדיו, טלוויזיה ודפוס היו בעבר מקורות הבידור העיקריים שלנו. האינטרנט מחליף את כולם !
ישנן כיום אלפים על גבי אלפים של תחנות רדיו אינטרנטיות המשדרות בחינם מכל רחבי העולם – רובן נטולות ג'ינגלים ופרסומות. ישנן גם תחנות יבשתיות המשדרות בנוסף באינטרנט.
חברות תקליטים ומשרדי יחסי ציבור כבר הבינו מזמן כי העתיד טמון ברדיו האינטרנטי ודאגו להעביר את החומרים המוסיקליים שלהן לתחנות.
אנשי מפתח ברדיו היבשתי עברו לשדר ברדיו האינטרנטי החדשני (הווארד סטרן לדוגמא) כי גם הם מזהים את השינוי העתיד לבוא.
בנוסף, רדיו אינטרנטי זמין בביתכם באמצעות מכשירי רדיו אינטרנטיים (כמו המכשיר ששיווקה "בזק") וברגע שטכנולוגית ה Wi-Max תהפוך זמינה, תוכלו להאזין לרדיו האינטרנטי באיכות גבוהה כאשר אתם בתנועה (ניתן כבר לעשות זאת באמצעות מכשירים סלולאריים אבל באיכות ירודה).
לעת עתה (ובעתיד הקרוב) אנחנו נאלצים להישאר עם הפלייליסטים המוגבלים של תחנות הרדיו המקומיות והארציות שלנו. מציאות זו איננה כאן לנצח. הקהל דורש יותר ובעזרת האינטרנט שלצידו הוא ישיג את שהוא דורש.

www.tavit-pr.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיל הראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]