חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הומיאופתיה ומצוקה נפשית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: העצמה רייקי מגן דוד רפלקסולוגיה

נושא המאמר: האלטרנטיבה – החלופה לסבל בחיים זו הצמיחה על ידי חיבור לעוצמות "אור המגן דוד" וסמליו
מאת: רה-אלי רחל קמחי מסטר מיסדת השיטה מסמיכה ומעבירה סדנאות בכל השלבים   שמור מאמר למועדפים

האלטרנטיבה – החלופה לסבל בחיים זו הצמיחה על ידי חיבור לעוצמות "אור המגן דוד" וסמליו
רה-אלי רחל קמחי מסטר מיסדת השיטה מסמיכה ומעבירה סדנאות בכל השלבים
מצב האנושות היום מתגלה במלוא מערומיה. נדמה כי הסבל המסכנות התסכול היא גזרה שאין לשנותה. התסכול האישי, התקיעות, העוני, האלימות, הבדידות, חוסר האמונה כי אני יכול אחרת אני יכול לשנות הם מנת חלקם של רבים.
מדוע הגיע האדם למצב הזה, במי זה תלוי איך ניתן לשנות בקלות את הכל איך ניתן להתחבר לעוצמות שיעזרו לנו לשנות הכל ולחיות בדרך הנכונה לנו.
תחילה היה רק אור הבורא אהבה אין סופית המכילה הכל. החכמה האין סופית בראה את הכלי הנשמה הראשונה לה היא הרעיפה את כל אהבתה ללא הפסק. עד כי אותה נשמה חשה מה שנקרא לחם בזיון כלומר היא רק מקבלת, ותפנה לבורא ותאמר כי היא לא מסכימה רק לקבל גם היא רוצה לתת, ויסכים לה הבורא וינפצה לרסיסי נשמה וייתן לה את הגוף הפיזי ויברא עבורה את כדור הארץ להתנסות בשיעור של האיזון בין הקבלה לנתינה. ומכל היצורים והישויות הקיימים ביקום רק לאדם נתן את זכות הבחירה מה הדרך בה יתנהל בחייו הארציים לדוגמא הבחירה בטוב או ברע באמונה או חוסר אמונה בסליחה או בכעס ועוד.
עוד טרם לידתו נקבעו לאדם או נשמתו החליטה על האתגרים איתם הוא התמודד כבן אדם. ברגע לידתו כל הידע שיודעת נשמתו נשכח ומועלם ממנו ועליו להתנהל כעיוור מבחינה זו,(אין זה מדויק כי היום באמצעות שמו של האדם ותאריך לידתו אנו יכולים ללמוד רבות על אותה תוכנית ואתגרים שעל האדם להתמודד איתם ואף לעזור לו בהם), כמו למשל שתלטנות, יתכן והוא יגיע להורים שתלטנים והוא לא ילמד להתמודד עם שתלטנותם. מה שיקרה שעד שהוא לא ילמד את השיעור הוא יתקל באנשים שיתנהגו אליו באופן דומה ואף חמור יותר. קרי בדברים שהכי קשה לנו בחיים שם נמצאים האתגרים והתיקונים שלנו. הם יפסקו רק שנכיר בהם נלמד להתמודד איתם, לקבל אותם ולסלוח לכל מי שהיה קשור איתם.
קיימים כלים ושיטות שונות ללמוד ולהתמודד עם המצבים, כמו: סדנאות של מודעות, אימון אישי ועוד, שרובם יתמקדו בבעיה מסוימת ויערכו זמן רב, לא פעם יגרמו לנו להרים ידיים וקושי להתמודד עם מספר בעיות ביחד.
שיטה עוצמתית המאפשרת לאדם לעזור לעצמו ולאחרים היא אור המגן דוד וסמליו זו שיטה שקל ומהיר ללמוד אותה כל אחד יכול להשתמש בה ולטפל באמצעותה בכל מגוון הבעיות שבהם הוא נתקל אם אלו בעיות נפשיות, פיזיות, מערכות יחסים, עבודה, שפע ועוד.
בלמידה, בחיבור ובעיסוק ב"אור מגן דוד" קיימת ובאה לידי ביטוי ההתכוונות והרצון של האדם לצאת מהמקום שבו הוא תקוע. השאיפה למימוש הייעוד שלו לפי תוכנית הנשמה שלו. ככל שאדם מתחבר לדברים שקשורים ברמות הנשמה הגבוהות יותר, כך נפתח לו מהר יותר צוהר מואר יותר ואור להם הוא ראוי, חלון לאושר גדול יותר. הוא מתחבר ביתר קלות לצדדים הארציים שלו, וזה גם מביא לו שפע, פרנסה, אהבה ושמחה.
"אור המגן דוד"
על השיטה והוראתה: אור מגן דוד, היא אנרגיה קוסמית, שראשיתה מבראשית היקום. היא מכילה בקרבה את הקודים הקשורים באנושות, בדגש כל הייעוד והמהות של בני ישראל. האנרגיה משלבת עידון ועוצמה בעת ובעונה אחת. היא מועברת באמצעות מגע דרך כפות הידיים. ההתחברות אליה מביאה אותנו להתעלות, לאיזון, לריפוי עצמי ולריפוי של אחרים. ניתן להשתמש בה לאיזון וריפוי סוגים שונים של הפרעות ומחלות. לימוד השיטה נמשך בארבעה שלבים.
בשלב ראשון- לומדים לחוות את האנרגיה ולהתחבר אליה, מתנסים בטיפול עצמי וגם בטיפול באחרים., מגיעים לאיזון אנרגטי.
בשלב השני- לומדים את 26 הסמלים הקשורים ליהדות שבאמצעותם אפשר לטפל ולעזור בכל מערכות החיים שלנו בבעיות פיזיות, גופניות כל סוגי המחלות, מוח ,נפש, חברתיות, שפע ועוד.
שלב שלישי-זהו מאסטר מטפל, שכולל למידה ורכישה של 47 סמלים ברמת נשמה, אנושות, יקום. וטיפול יסודי יותר בעצמנו ואחרים.
שלב הרביעי - זהו מאסטר מלמד אדם שרכש את כל המיומנויות הנוגעות לטיפול ולמידת הסוד העתיק של החניכה שמחברת אנשים לאור מגן-דוד וסמליו והעברת סדנאות בתחום.
למי מומלץ הטיפול: לכל אחד בכל גיל . כל אחד המתחבר ל"אור המגן דוד" יכול לעזור לעצמו, וגם לאחרים. הן בתחום של מחלות פיזיות, מהקלות ביותר עד לאלו הקשות, והן בתחום הנפשי.
דוגמאות: אישה כבת 82, שהייתה חולה באלצהיימר, נרפאה בזכות בתה הצעירה שלמדה את השיטה של "אור מגן דוד" ויישמה אותה בטיפולים על אימה. אדם בשנות הארבעים לחייו עמד בפני סכנת התעוורות, וטיפול של בנותיו בו באמצעות האנרגיה הציל את מאור עיניו. בחור בשנות העשרים לחייו שסבל מסרטן קיבה ונמסר לו כי ימיו ספורים, ביצע טיפולים עצמיים של האנרגיה ונרפא כליל. תינוק שכתפו נשברה במהלך לידתו טופל על ידי אימו שעברה סדנה בתחום האנרגיה וריפאה אותו. תחושה ראשונית של האנרגיה יכולה להתבצע אם נרשום על כל אחת מכפות הידיים את האותיות ומילים: כרובים, כפורת, תמר, נחתום במגן דוד, נצמיד את כפות הידיים למספר שניות ונניח אותן לזמן מה על גופנו ואז נחוש את האנרגיה.
מהיכן שאבת את ההשראה לטיפולים: מדובר במה שאני מגדירה כמידע קוסמי שקשור במקורות היהודיים שלנו ובבורא עולם. זה הגיע אליי דרך חזיונות, ואחר כך באמצעות תקשור. אנשים שעברו את הטיפולים הם היופי שבתהליך.
מהו מטפל טוב: מטפל טוב מבין שזו זכות גדולה עבורו לטפל באנשים. הוא ייתן למטופל את הכלים והיכולת לעזור ולרפא עצמו. מטפל טוב הוא כזה שדואג ראשית כל לשלמות שלו הגופנית והנפשית. ויחד עם זה הוא יכול להיות אמפטי ואובייקטיבי בעת ובעונה אחת.עליו להבין שהוא כלי להעברת בריאות פיזית ורוחנית למטופל שלו, ולכן עליו לפעול בלי כעסים, אגו מועצם, או רגשות תקועים. למי שעובד במגע למשל- שיאצו, רפלקסולוגיה, עיסוי לסוגיו. הטיפול באנרגיות מגן דוד יכול להיות כלי עזר גדול להעצמת היכולות שלו בתור מטפל.
רה-אלי קמחי
רח' נוה יהושע 29, רמת גן
טל' 052-8511020 03-6766008
דוא"ל: [email protected]
אתר: http://www.ormagendavid.co.il/


www.ormagendavid.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רה-אלי רחל קמחי מסטר מיסדת השיטה מסמיכה ומעבירה סדנאות בכל השלבים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]