חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
החזרי מס לחייל המשוחרר - חיילים משוחררים - החזר מס הכנסה - החזרי מס הכנסה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תעסוקה חיפוש עובדים הצעות עבודה דרושים

נושא המאמר: מי מפחד מהשיווק הרשתי ???
מאת: אהובי רובין [email protected]    שמור מאמר למועדפים

מי מפחד משיווק רשתי ???
אהובי רובין [email protected]
כ ו ל ם, כי לימדו אותנו - "...תלמד, תרכוש מקצוע, תחפש עבודה קבועה, שתהיה לך פנסיה..."
מה לא למדנו – שעולם העסקים בנוי על - 4 רביעים, כאשר על גבו של הרביע הראשון , מגשימים כל המצליחנים את חזונם.
ברביע הראשון - מככב השכיר המתחיל דרכו מבסיס הפירמידה ומנסה לפלס דרכו לקודקוד. בדרך הוא עובר מהמורות ואפסיים סיכוייו להגיע לפסגות. הכנסתו תלויה ברצון המעסיק להעסיקו בשכר שהוא קובע. הבטחון שהוא יעסיק אותו לאורך זמן מותנה בהילכי השוק והתחרות. "תלוש המשכורת" וה"פנסיה" הם המסלול שמשעבד את השכיר למעסיקו – שאינו מחוייב לשמור לו אימונים, דהיינו להחזיקו עד לפנסיה.
ברביע השני – נמצא העצמאי, שהחליט שהוא לא רוצה בוס, אבל הופך להיות העבד של העסק שלו..
ברביע השלישי – נמצא היזם / איש העסקים, זה שמעסיק את השכירים המייצרים עבורו את ההכנסה. העובדים שמגשימים את חלומו של הבוס, סרים למרותו ומוכרים את כישוריהם וזמנם תמורת שכר שהוא קובע. הם אלו שמביאים את איש העסקים לשיגשוג ופריחה.
ברביע הרביעי – נמצא המשקיע, אותו איש עסקים שצמח ופרח וצבר הון, אותו הוא משקיע על מנת למנף הכנסותיו ולזכות בהכנסה שיורית נוספת שאינה תלויה במאמצים לייצרה...
אז יצאנו לדרך עם הפארדיגמות המפורסמות והגענו לפנסיה. עברו 30-40 שנה ויצאנו לפנסיה. ההכנסות יורדות והצרכים עולים. יש זמן אבל לא מספיק כסף...הילדים בגרו וקשה לעזור להם... הנכדים הגיעו וגם זה עולה כסף... לפנסיה נדרשת הכנסה של - 160%, ולא 40% - 60% במקרה הטוב.
אז למה השיווק הרשתי ???
כי השיווק הרשתי הוא המודל העסקי הנכון בעידן הכלכלה המודרנית. השיווק הרשתי נותן הזדמנות שווה לכל אחד. מאפשר לאמץ ידע וניסיון של אנשים, שייצרו הצלחה ומוכנים לשתף וללוות למסלול ההגשמה . חברות השיווק הרשתי, מעניקות ידע רחב המאפשר לכל אחד לבנות עסק עצמאי על פלטפורמה קיימת, עם תמיכה לוגיסטית מלאה. תורת השיווק הרשתי נלמדת כתואר באוניברסיטאות מובילות בארה"ב ועכשיו גם במכללה למינהל בישראל.
לא צריך לצבור 30-40 שנות עבודה כדי להגיע להכנסה שתשדרג לנו את הפנסיה... אפשר לעשות זאת בדרך הקצרה, עם קבוצת אנשים שאתה בוחר כדי ליצור מינוף. מינוף, היא השיטה שבה משתמשים בעולם העסקים המצליחנים, כדי לייצר לעצמם את ההכנסה פאסיבית, שאינה תלוייה במאמציהם.
לעשות שיווק רשתי נכון זה לבחור בחברה מתאימה, שיש לה קו מוצרים חיוניים, המתאימים לקהל יעד רחב. חברה שיש לה מוניטין וגב כלכלי מבוסס....חברה שמערך התיגמול שלה הוגן ומשולם בזמן... חברה שנותנת מענה לצרכי השוק ומגמותיו... חברה שמוצריה טובים ויעילותם מוכחת. חברה בעלת פלטפורמה שיווקית יעילה, המייצרת הצלחה וניתן להעתיק ולשכפל אותה...
חברות השיווק הרשתי, מתגמלות את מפיציהן בנדיבות ומאפשרות לכל אחד לפתח עסק בינלאומי על התשתיות שלה. תפקיד המפיצים הוא לחשוף את הלקוחות למוצרי החברה.
לגדול אל עולם הכלכלה החדשה שהולכת ומתעצמת ולעמוד מהצד עם הפחד "...לי זה לא מתאים..." זה לוותר על הקידמה ולמנוע ממקורביך את האפשרות לחיות חיים טובים ומלאים, לשמם יצאנו לדרך... לוותר מראש על הזדמנויות עיסקיות שיהוו פריצת דרך אישית, זה לרדת ממסלול המרוץ ו"להרים ידיים".
ההכשרה וההעצמה האישית הנתנת ע"י החברה ונציגיה, מסייעת ומובילה כל אחד לבניית העסק העצמאי שלו. הנכונות של חברי הארגון לסייע ולתמוך, מאפשרת פעילות יוצרת מרגע הכניסה למערכת...אתם לא לבד.. ההצלחה של חברי הארגון והצוות מותנית בקידום והסיוע שכל אחד מעניק לאנשים שבחסותו.
נכון, לא כולם מצליחים, זה נובע מסיבה אחת בלבד – הם לא משכפלים את ה- System - לרוב שלא באשמתם... השיווק הרשתי מתאים לכל אחד , אך לא כל אחד מוצא את מי שיוביל אותו להצלחה...
אם השכן שלי פוטר , זה אומר שאין כבר עבודה ??? אם מכונית חלילה התהפכה – התחלנו לנסוע רק ברכבת ???... בעולם העסקים, עסק טוב לא נועד לכישלון, אם עושים אותו נכון. צריך רק לעשות את הבחירות הנכונות ולזה יש כלים מתאימים.
מדי יום אני נתקלת באנשים שרוצים ללמד אותך איך לעשות שיווק רשתי – אני למדתי שכדאי לעשות זאת ביחד אתך... האנשים שרוצים ללמוד את הדרך לעצמאות כלכלית, לאיכות חיים גבוהה, הם האנשים אתם אני עושה את הדרך להצלחה האישית שלי.
עם פרישתי לגימלאות קבלתי 2 החלטות קטגוריות – ...לטפח את הבריאות ולשדרג את הפנסיה... את 2 המשימות הללו אני יכולה לעשות רק בשיווק רשתי...אם זה לא שיווק רשתי – אני לא עושה... אשמח לשתף אתכם בדרך שלי.


www.lifewave-il.com/get2biz


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אהובי רובין [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]