חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אחדות הייחודיות





    קישורי טקסט (לפרטים)




מודעות דרושים חינם
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הצמחים מרגישים ? חיות בצמחים נשמה בצמחים מהי נשמה ?

נושא המאמר: לצמחים יש נשמה ?
מאת: אלעד כהן   שמור מאמר למועדפים




האם צמחים מרגישים ? יש להם נשמה ?



אני בטוח שכותרת המאמר די שנויה במחלקות .
אם לא היו ניסויים מדעיים שמגבים את דבריי - לא הייתי מתיימר לכתוב מאמר זה המוכיח שלכל כח נע יש כוח שמניע אותו - לכל חומר שנע בעולם יש חומר רוחני שמחיה אותו ונותן לו חיות - גם צמחים וגם דומם - מה זה אומר עלינו כיצורים רוחניית ?

קליב בקסטר , מומחה לפוליגרף (מכונת אמת) החליט לחבר בשנת 1966 את האלקטרודות של המכשיר לצמחים ולא לבני אדם .
כאשר השקה אותו מומחה את העציץ שבמשרדו הגיב הצמח כאילו אדם מתרגש מעט ונרגע .
המומחה לא האמין למראה עיניו והחליט לשרוף את העלה כדי לראות אם תתקבל תגובה שונה . מחט הפוליגרף זינקה באופן דרמטי כלפי מעלה - ממש כאילו אדם כמונו הרגיש בסכנה עוד לנפי שהספיק המומחה להזיק לצמח !.
המומחה ניסה ניסוי נוסף ללא התערבות של מגע יד אדם - כדי להוכיח שתת המודע של האדם לא הקרין אנרגיות לצמח . בתוך מעבדה הותקן מכשיר מיוחד שכל כמה דקות שופך את תכולתו של מיכל מסוים לתוך קערת מים רותחים . המכשיר קבע מתי יהיו בתכולת המכשיר דגים ומתי יהיו בו רק מים . ללא התערבות או נוכחות של איש . שלושה צמחים מסוג פילודרנון חוברו למכשיר למדידת זרמים חשמליים - התוצאה של הניסוי הייתה מדהימה :"בכל פעם שדגים עמדו להישפך למים הרותחים - הגיבו הצמחים בעוצמה רבה" .

בקסטר זכה עקב ניסוי זה לפרסום עולמי ומדענים רבים בדקו וחקרו את הניסוי הנ"ל .

ישנם ניסויים רבים נוספים שמוכיחים שצמחים מגיבים לקולות בסביבתם - בניסוי מסויים צמחים ששמעו מוזיקה במשך שעה ביום הניבו יבול פי שלושה מצמחים שלא שמעו מוזיקה .
מה גם שידוע לכונלו שישנו צמח מטפס שיודע להתחבר בדיוק לכיוון המקל או המוט הקרוב אליו - ואם נזיז את המוט לכיוון אחר יידע הצמח בדיוק לאן לפנות ? האם הצמח רואה ?

מה אומרים לנו ניסויים אלו -

לעיתים אנו מתקשים לקבל את העובדה שבגופנו יש חלק רוחני שנקרא נשמה . נקרא לו חיות לצורך העניין . אנו כבני אדם חומריים מונעים על ידי כוח רוחני שהוא זה שנותן לנו חיות . בדיוק כפי שלצמחים יש רגשות והם שומעים ומרגישים - זוהי הוכחה לכך שיש להם חלק רוחני שמחייה אותם - אם להם יש - איך ייתכן שלנו , בני אדם , שהם יצור הרבה הרבה יותר מתוחכם מהצמחים - אין חלק רוחני ?

יש ויש . נשמה היא אני והיא מרכיבה אותי . הצמחים מוכיחים לנו זאת מעל לכל ספק .

לכל כח נע יש כוח מניע - לכל מה שזז - יש מי שמזיז אותו ... כפי שגופנו החומרי זז - יש חלק רוחני שמזיז אותו וגורם לו לזוז ... לחלק הזה לא קוראים עצבים ... לחלק הזה קוראים נשמה . גם כשמתים החלקים החומריים נמצאים בדיוק באותו מקום אבל ללא נשמה - הם אינם מתפקדים .

למאמרים נוספים בנוגע לנשמה ומורכבותה והחלק הרוחני שמחיה אותנו ניתן לפנות לאתר .






מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלעד כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]