חיפוש מאמרים

11716 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דירוג אשראי ישראל בעולם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיצוב גרפי עיצוב תדמית עיצוב לוגו גרפיקה

נושא המאמר: יסודות בעיצוב גרפי - עיצוב גרפי - עיצוב תדמית - עיצוב לוגו - גרפיקה
מאת: רווה   שמור מאמר למועדפים

יסודות בעיצוב גרפי - עיצוב גרפי - עיצוב תדמית - עיצוב לוגו - גרפיקה


עיצוב גרפי הוא דיאלוג ויזואלי שמותיר רושם ומעביר מסר. מעטפת עיצובית חכמה וייחודית תשקף כל מוצר איכותי ורעיון טוב למלוא הפוטניציאל. עיצוב גרפי ומיתוג חיובי, שפה גרפית אחידה, החדרת מוצרים ומותגים, תשומת לב לפרטים הקטנים מובילים אותנו לקבל החלטות. העיצוב גרפי הינו חלק חשוב בעיצוב העוסק בשילובם של הטקסט והתמונה לשם העברת מסרים, ובתור שכזה הוא חלק מהתקשורת החזותית.. תחום העיצוב הגרפי בא לידי ביטוי בעיצוב של טקסטים לדפוס (פליירים, כתבי עת, קטלוגים, ברושורים), עיצוב אריזות מוצרי הצריכה, פרסום, שלטים, עימוד, עיצוב אתרי אינטרנט איור, אנימציה ותחומים נוספים. יש חשיבות רבה לצורה והאופן שבה מוגשים התכנים במוצרים הפרסומיים. עיצוב גרפי חכם מתייחס לצורה ולמסרים שבה יוצגו המוצרים לציבור, הוא כולל רכיבים רבים, אשר לכל אחד מהם מגוון רחב של אפשרויות. עקרונות העיצוב הגרפי עיצוב גרפי מוצג במגוון רחב של מוצרים תדמיתיים, שיווקיים ופרסומיים באינטרנט ובמוצרי דפוס להפצה, לפרסום, לתערוכות, על פי צרכי מוצר / חברה וקהל היעד. כגון: עיצוב לוגו תדמיתי | ניירת | כרטיסי ביקור | פולדרים | מדבקות | אריזות | קטלוגים | גלויות | הזמנות פוסטרים | רולאפ | מגזינים | מגנטים | תפריטים | מודעות | כרטיסי חבר | שלטים | אינסרטים | פליירים ספרים | אתר אינטרנט | ניוזלטר | מיניסייט | דפי נחיתה | באנרים ועוד... חלק עיקרי בעקרונות עיצוב גרפי הוא בבחירות החכמות שיעשו. בחירת רעיון מקורי (קונספט) להעברת המסר לקהל היעד. בחירת אימאג' המתאים לקונספט. בחירת פונטים (סוגי הכתב) לכותרות ולטקסט הרציף המדגישות והמעבירות בעיצובן את המסר. העיצוב הגרפי צריך להיות בקו אחיד, נקי ואוורירי. החיבור בין כל האלמנטים אשר יצרו סדר חשיבות והכוונה. עיצוב גרפי – קונספט בחירת רעיון מרכזי חכם, הינו קריטי להעברת המסרים בצורה חכמה ועיניינית. העיצוב הגרפי יגזר מתוך הרעיון המרכזי וידבר בשפה הנכונה שתשדר ותכניס את הצופה לרעיון המרכזי אותו אנו רוצים ל"מכור". הקונספט חייב להיות ממוקד ולהעביר את המסרים אותן מעונינים להעביר ולשם כך העיצוב הגרפי כמו שחקני החיזוק באחרים (תמונה, טקסט) חייב להיות נקי, חד וקולע. עיצוב גרפי – אימאג' שחקן חיזוק משמעותי כמעט לכל מוצר הזקוק לעיצוב גרפי הוא האימא'ג המרכזי. לא סתם אומרים ש"תמונה אחת שווה אלף מילים"... אימא'ג חכם, מתאים ומקורי יכול להעביר מסר או יותר בצורה תמציתית ו/או לספר את כל הסיפור.. האימ'ג יבוא בדרך כלל לחזק את העיצוב הגרפי, המלל ולהיפך. עיצוב גרפי – טקסט (טיפוגרפיה) עוד שחקן חיזוק משמעותי בעיצוב גרפי הוא הטקסט. הפונט הוא צורת הפונט בו יכתב המלל הכללי והכותרות. לפונט הנבחר ישנה השפעה עצומה על המסרים שאנו רוצים להעביר ולשדר ובחירת פונטים נכונים, תחבר אותנו למוצר הגרפי ותעזור לנו בהעברת המסרים הללו. עיצוב גרפי – עיצוב גרפי כללי של המוצר לאחר תהליך החשיבה בו החלטנו על קונספט נכון, מקורי וייחודי, מצאנו והמצאנו את הויז'ואל המתאים ביותר להמחשת הרעיון המרכזי והעברת המסרים והחלטנו על סוגי הפונטים שישדרו את האוירה לה רצינו, זה השלב בו לוקחים את כל שחקני המפתח ויוצרים את המוצר המבוקש. הקונספט, האימאג' והפונטים יתחברו יחדיו לעיצוב גרפי שימתג, ימכור, יעביר וישדר את הערכים אותם תרצו להטמיע ולהעביר לציבור לקוחותיכם.

www.restudio.co.il/home.htm


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רווה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."