חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הטרדה מינית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בייביסיטר ביביסיטר

נושא המאמר: טיפים לבחירה נכונה של בייביסיטר
מאת: יניב נ.   שמור מאמר למועדפים


בייביסיטר, שמרטף בעברית, הוא מקצוע לכל דבר, הדורש ידע ומיומנות, לצד כישורים אישיים ואופי מתאים. במדינות רבות בעולם, בייביסיטר הוא מקצוע רשמי, אשר עוסק בו רק מי שהוסמך לכך לאחר קורס מקיף. אולם בישראל לא קיימת הסמכה כזו וכך נותר השוק פרוץ ופתוח לאנשים רבים העוסקים בו, מבלי שיהיה להם הידע והניסיון המספיקים.


רוב האנשים יכולים להקדיש זמן רב לבחירת הרופא המומחה המתאים, ספק שירות כזה או אחר או איש מקצוע לתיקונים שונים בבית או ברכב, אך נוטים לנהוג בקלות ראש יחסית, כאשר מדובר בבחירת אדם שבידיו אנו מפקידים את היקר לנו מכל – את ילדינו. נראה כי לטפל בילדים זו מלאכה כל כך פשוטה, עד כי הנערה המתבגרת הראשונה שתסכים למלא עבורנו את השירות תמורת כמה עשרות שקלים לשעה, תהיה לבטח מתאימה. אז איך לבחור את הבייביסיטר המתאימה ביותר לילדינו? ריכזנו לפניכם מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה:



  1. ניסיון: למרות שנוטים לזלזל בעניין זה, זהו נושא בעל חשיבות רבה. ערכה של בייביסיטר שהיא אמא לילדים בעצמה, שמטפלת באחיה הקטנים, או אישה בעלת ניסיון בעבודה דומה במשפחות אחרות, הוא עצום. בייביסיטר כזאת מכירה היטב את העבודה, וסביר כי תהיה מקצועית יותר מבייביסיטר חסרת ניסיון.

  2. התקשורת בין בייביסיטר לילדים: מומלץ לתת בפעם הראשונה שמעסיקים בייביסיטר, זמן הסתגלות עם הילדים, ולא "לזרוק אותה למים" מיד עם הגעתה. כך ניתן לבחון את התקשורת שלה עם הילדים ולראות כיצד הילדים מגיבים אליה. בייביסיטר שעונה על כל הדרישות אך אינה מצליחה לתקשר ביעילות עם ילדינו, לא תועיל לנו.

  3. עזרה ראשונה: זהו הדבר האחרון שרוצים לחשוב עליו כאשר שוכרים בייביסיטר, אולם בייביסיטר שעברה קורס עזרה ראשונה בסיסי כלשהו, ובמיוחד כזה המתמקד בילדים ותינוקות, תוכל להתמודד במצבים בהם נדרשת עזרה מיידית. מומלץ שלא לזלזל בנושא זה, ואף לשקול לשלוח בייביסיטר להשתלמות כזו על חשבונכם. עלותה אינה גבוהה ויעילותה עצומה.

  4. חברים וחברות: בייביסיטר היא עבודה לכל דבר, וכפי שלא הייתם מביאים את חבריכם או בני זוגכם למקום העבודה, כך אין סיבה שהבייביסיטר תנהג כך. אירוח חברים ובני זוג, עלול להסיט את תשומת הלב של בייביסיטר מהילדים ולפגוע באיכות העבודה. הקפידו להבהיר במפורש כי הדבר אינו מקובל עליכם.

  5. המלצות: אל תתנו לבייביסיטר לעשות את טבילת האש במקצוע זה על גב ילדיכם. חפשו בייביסיטר עם ניסיון, ובקשו המלצות ממעסיקים נוספים או ממעסיקים קודמים. זהו מקצוע שבו אין תחליף לניסיון וככל שניסיונה של הבייביסיטר גדול יותר, כך היא תיטיב לבצע את עבודתה על הצד הטוב ביותר, ותכיר את כלל המצבים שעימם היא עשויה להתמודד במהלך עבודתה.

  6. הגעה: כמובן שעדיפה בייביסיטר המתגוררת קרוב אליכם, שכן לרוב היא תהיה זמינה בהתראה קצרה יותר וכך תוכלו להיות בטוחים, שגם אם תחזרו בשעה מאוחרת היא תוכל לשוב לביתה בבטחה. זכרו כי בייביסיטר עובדת לרוב בשעות הלילה כאשר אין תחבורה ציבורית, ולכן בייביסיטר שגרה רחוק, מחייבת סידורי הגעה בטוחים.

  7. קודם כל הסבתא: מי יכול להיות בייביסיטר טוב יותר מאשר מי שגידל אתכם? כאשר הצורך בבייביסיטר יכול להיות ממולא על-ידי הסבא או הסבתא, מוטב כי כך יעשה, למרות שכאשר נדרשת בייביסיטר בתדירות גבוהה יותר, ברור שיש להסתייע באנשים נוספים.




www.aupair.co.il/%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d_%d7%9c%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%90%d7%aa_%d7%91%d7%99%d7%99%d7%91%d7%99%d7%a1%d7%99%d7%98%d7%a8


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יניב נ. שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]